Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihossa arkoja kohtia

Arkajalka
21.08.2020 |

Lyhyesti ja ytimekkäästi - mistä johtuu?
Ensimmäisen kerran huhtikuussa antibiootin aikana n. Kämmenen kokoinen hivelyarka alue käden sisäpinnalla. Tämän jälkeen harvoin, mutta joskus vastaavia alueita muualla.

Nyt ollut pari päivää vasemmassa reidessä, alkoi polvesta ja sieltä hiljalleen siirtyi nivustaipeeseen niin, ettei enään polvi ollut arka. Nyt kadonnut vasemmasta reidestä, ja nyt tulitikkuaskin kokoinen arka läntti oikeassa.

Ulkoisia muutoksia ihossa ei ole. Ei ole kipeä. Vain hivelyarka.

Olen viikon verran aikalailla makaillut. Niin kuin aikasemmallakin kerralla. Voiko kroppa olla jumissa ja aiheuttaa moista?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antibiootti kuurista palautuminen voi viedä 2vuotta ja näillä on terveydellisiä haittoja, joista ei tarpeeksi puhuta. Tässä taas yksi syy miksi antibiootteja ei pitäisi liian herkästi määrätä...

Vierailija
2/2 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antibiootti kuurista palautuminen voi viedä 2vuotta ja näillä on terveydellisiä haittoja, joista ei tarpeeksi puhuta. Tässä taas yksi syy miksi antibiootteja ei pitäisi liian herkästi määrätä...

Tiedostan kyllä että antibiootteihin kuuluu riskinsä. Ja niitä olen viimeisten vuosien sisällä syönyt useampia. Nyt tämä viimeisin oli sellainen antibiootti, josta lääkärikin vähän hätkähti että tosi rankkaa kamaa. Antibiootin syömiseltä viimeisemmässä ei voinut välttyä, olin sen verran kipeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän