Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tarvitaan apua liittyen miek...

Vierailija
21.08.2020 |

Tosiaan magneettimiekkosen tapasin eilen, pitkän väännön jälkeen. Kaksi aiempaa kertaa hän pilasi, nyt sitten tapasimme vihdoin ja viimein ekaa kertaa. Kauhea inttäminen ja anelu, että saisi vielä mahdollisuuden.

Noh, kun tapasimme, niin miekkonen oli ensinnäkin ajanut JALKAKÄYTÄVÄLLE autolla🤦🏻‍♀️ Ensin hän ajoi ohitseni ja laitoin viestiä, että menitkö juuri ohitseni. Tunnistin siitä, että auton kulku vaikutti epäröivältä.

No hän sitten pyysi minut tulemaan sinnepäin ja kävelin sitten luokseen. Ja tosiaan näen heti ensimmäisenä auton jalkakäytävällä. Siis miekkonen on AJANUT muutamia metrejä siinö jalkakäytävällä tai mikä lie pyörätie-jalkakäytäväkombo onkaan.

Järkytyin että miten joku voi olla noin... Tuollainen... Sitten kun miekkonen kääntyi vasemmalle, hän ei väistänyt vastaantulevaa, vaan ajoi nopeasti pois alta. Joojoo ei saisi mennä kyytiin tiedetään XD.

Mutta tuostakin mietin vain että hohhoijaa... Et todellakaan kerkeä hyvin, jos pitää ajaa nopeasti alta pois. Tuollaisen kyytiin en menisi moottoritielle.

Noh miekkonen oli tosiaan kovin vaisu, vaikka niin aneli kolmatta mahdollisuutta. Jotenkin kuvittelin, että hän panostaisi, kun vihdoin tavataan. Mutta ensin miekkonen parkkeerasi auton paikkaan x, kävelimme kotiani kohti, emme puhuneet kovin paljon ja sanoin tästä miekkoselle XD

Jatkuu XD.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, vähän tuli kirjoitusvirheitä XD nooh heräsin juuri. Ja vtuttaa, olisin halunnut nukkua pidempään ja v*ttu nuo kärpäset käy hermoon!!!

Niin, sanoin sitten vitsillä, että pakotit minut tapaamaan, ja nyt et sitten puhu mitään. Miekkonen sanoi, että hän ei ole kovin puhelias. Okei, no voisi silti kysellä jotain ja näyttää, että oli hyvä päätös antaa se kolmas mahdollisuus.

Vierailija
2/25 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tylsistytti ja toivoin, että miekkonen keksisi jotain kivaa, joka nostaisi pisteet kattoon XD. Mutta hän vain möllötti ja minua tylsistytti.

Muutaman kerran jaksoi inttää, että haluaisi nähdä kotini. No kiva, mutta ei tänään. Ei meinannut uskoa, mutta pidin pintani.

Seisoskelimme siinä sitten ja miekkonen otti minua käsistä kiinni, yritti suudella ja halailla ja kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahakoisesti olin lähellä, tuntuihan se tavallaan kivalta, mutta kun en todellakaan ole tuollainen kaulailija selvinpäin.

Vierailija
4/25 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ymmärrä miksi joku haluaa suudella, vaikkei olla puhuttu melkein mitään. Miekkonen ei edes kertonut hauskoja juttuja. Suurin osa miekkosista saa minut nauramaan, joko olemalla hölmöjä tai kertomalla hauskoja juttuja XD Miekkonen vain.... oli.

Vierailija
5/25 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet outo ja en JAKSA lukea NÄITÄ typeriä miekkosaloituksiasi. XDDD

Vierailija
6/25 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopulta sitten, kun miekkonen taas vaihteeksi pommitti viesteillä, hermostuin ja annoin vähän tylyt pakit.

Olen sanonut monta kertaa pommittamisesta, mutta ei mene jakeluun.

Vierailija
7/25 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, minä sitten kirjaimellisesti itkin silmät päästäni, kun tuli niin paha mieli pakkien jälkeen. On minulla menkatkin toki XD.

Vierailija
8/25 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SikaMiekkonen!

Vierailija
9/25 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes avasin tämän keskustelun...

Vierailija
10/25 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä voi olla miettimättä, että oliko virhe antaa pakit?? Vai eikö minua yksinkertaisesti kiinnosta tippaakaan??

En tiedä. Kun en saanut mitään irti miekkosesta. Enkä voi sietää tuollaista typerää ajelua ja piittaamattomuutta liikennesäännöistä.

En haluaisi olla aloitteellinen toisille rehveille, koska en todellakaan tiedä onko miekkonen aina noin tylsä. En halua särkeä sydäntään.

Vierailija
11/25 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkostyyppi, sinä olet tylsä. Ketään ei kiinnosta loputtomat jaarittelusi. Olet kyllä todella omituinen ja vaikutat jälkeenjääneeltä.

Vierailija
12/25 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otappa ne lääkkeet..

Vierailija
13/25 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miekkostyyppi, sinä olet tylsä. Ketään ei kiinnosta loputtomat jaarittelusi. Olet kyllä todella omituinen ja vaikutat jälkeenjääneeltä.

No perkele XDDDDDD

Vierailija
14/25 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet outo ja en JAKSA lukea NÄITÄ typeriä miekkosaloituksiasi. XDDD

XDDDDD

Vierailija
15/25 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa. Kertovatko tuntemukseni katumuksesta?

Vierailija
16/25 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otappa ne lääkkeet..

Lääkkeet ei paranna tyhmyyttä.

Vierailija
17/25 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa. Kertovatko tuntemukseni katumuksesta?

Vierailija
18/25 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äksdee. Miksi avasin tän ja vielä yritin lukea?Elämästäni valui hukkaan kallisarvoista aikaa.

Vierailija
19/25 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärille ja äidinkielen tunneille! Kamalaa sekasotkutekstiä.

Vierailija
20/25 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äksdee. Miksi avasin tän ja vielä yritin lukea?Elämästäni valui hukkaan kallisarvoista aikaa.

Kertovatko tuntemukseni katumuksesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme