Kuljen ilman meikkiä.Että näin.
Mihin sitä nyt enää tarttee laittaa.
Kommentit (29)
Minä olen kulkenut ilman meikkiä tähän mennessä yli 50 vuotta. Hyvin harvoin olen todennut, että voisi olla hyvä meikata. Onneksi olen sentään luonnonkaunis.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 16:56"]
Niin minäkin, hyvä teko ympäristölle. Meikit ja hiusvärit saastuttavat maailmaa. Meikki on feikki.
[/quote]
Just. Ja sitten jossakin vaiheessa sä onneksi kasvat tuosta fanaattisesta vielä iästäsi ylitsekin, ja ties vaikka kääntäisit jopa vähäsen kelkkaasikin. Ehkä sutkin nähdään vielä joskus meikkihyllyllä tuotteita valitsemassa...? Mutta kyllä kyllä, ihan niitä maapallon pahimpia ympäristörikollisiahan itseään kevyesti ehostavat naiset ovatkin. :) On se kyllä ihan sikamaista, kun nainen haluaa olla naisellinen nainen ja omistaa peräti meikkipussin. Sorry, mutta mä ainakin aion olla näitä itsestään huoltapitäviä ja siten myös tyylillä, eli sopivan vähäisesti, meikkaavia vielä viimeminuuteillanikin.
Eihän siinä mitään ihmeellistä ole. Jos vaan tuntee itsensä kauniiksi ni kai sitä voi vaikka suoraan sängystä nousta ja yökkäreissä kuljeskella hiukset sekaisin.. Itse meikkaan, lähinnä ihan siksi että tykkään siitä, Olen meikannut 8 vuotiaasta asti päivittäin kun äitini antoi periksi jo 2 vuotta jatkuneen taistelun jälkeen :D nykyään sitten työskentelenkin kosmetiikan ja meikkien parissa.
Maapallosta huolestuneille: Joillakin kosmetiikkamerkeillä on ainakin ihonhoitotuotteiden pakkauksessa käytetty 100% kierrätysmuovia. Suosin tällaista kosmetiikkaa enkä myöskään koskaan IKINÄ käyttäisi eläintestattuja tuotteita!
Ekologisestikin voi siis laittautua :)
Ei sitä jaksa aina naamaansa pakkeloida. Iho pysyy hyvänä ilman voiteita ja muita kun ei koko ajan kulje meikit naamassa.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 20:23"]
Ei sitä jaksa aina naamaansa pakkeloida. Iho pysyy hyvänä ilman voiteita ja muita kun ei koko ajan kulje meikit naamassa.
[/quote]
Iho tarvitsee suojaa aurinkoa, pakkasta ja ilmansaasteita vastaan. Iho pysyy hyvänä kun siitä huolehtii.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 23:44"]
[/quote]
Iho tarvitsee suojaa aurinkoa, pakkasta ja ilmansaasteita vastaan. Iho pysyy hyvänä kun siitä huolehtii.
[/quote]
No daa! Minä huolehdin ihostani näin kun en käytä jatkuvalla syötöllä ylimääräisiä aineita.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 23:55"]
[/quote]
[/quote]
No daa! Minä huolehdin ihostani näin kun en käytä jatkuvalla syötöllä ylimääräisiä aineita.
[/quote]
?
Mikäs sua risoo?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 23:57"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
?
Mikäs sua risoo?
[/quote]
Ei mikään :)
Ihmettelen vain tuota kommenttiasi :) Ihan kuin ei ihosta huolehdittaisi jos ei käytä ties mitä rasvoja ja voiteita :)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 00:07"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
?
Mikäs sua risoo?
[/quote]
Ihmettelen vain tuota kommenttiasi :) Ihan kuin ei ihosta huolehdittaisi jos ei käytä ties mitä rasvoja ja voiteita :)
[/quote]
Joku väitti, että iho pysyy hyvänä ilman voiteita. Mielestäni aurinkosuoja on kuitenkin oleellinen, samoin rasvaisempi voide talven kuivattamaa ihoa ravitsemaan. Sulla on lapsellinen tapa reagoida.
Mäkin kuljen ilman meikkiä. Ihailen niitä naisia, jotka jaksavat aamulla laittaa edes jotain naamaansa.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 19:01"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 17:52"]
Jos joku haluaa olla harmaa hiirulainen, niin aivan sama mulle. Älä sitten tule aukomaan päätäsi minun huulipunalle ja ripsivärille, niin kuin jotkut työpaikkani hiirulaiset. Mulle on ihan sama miltä sinä näytät, joten anna minullekin oikeus näyttää siltä miltä haluan.
[/quote]
Hoh, mä en näytä harmaahiirulaiselta meikkaamattomana. Vinkkinä, kuntoilulla saa ihon kirkkaan näköiseksi ja olemuksen freesiksi.
[/quote]
Totta. Nää "naamio" kasvoissa kulkevat näyttää yleensä naturellina aika hiiriltä, toisin kuin moni naturellina kulkeva sporttikissa. Kuntoilu tekee oikeasti myös kasvoille ihmeitä, puhumattakaan ryhdistä, joka vaikuttaa koko olemukseen!
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 00:21"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 19:01"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 17:52"]
Jos joku haluaa olla harmaa hiirulainen, niin aivan sama mulle. Älä sitten tule aukomaan päätäsi minun huulipunalle ja ripsivärille, niin kuin jotkut työpaikkani hiirulaiset. Mulle on ihan sama miltä sinä näytät, joten anna minullekin oikeus näyttää siltä miltä haluan.
[/quote]
Hoh, mä en näytä harmaahiirulaiselta meikkaamattomana. Vinkkinä, kuntoilulla saa ihon kirkkaan näköiseksi ja olemuksen freesiksi.
[/quote]
Totta. Nää "naamio" kasvoissa kulkevat näyttää yleensä naturellina aika hiiriltä, toisin kuin moni naturellina kulkeva sporttikissa. Kuntoilu tekee oikeasti myös kasvoille ihmeitä, puhumattakaan ryhdistä, joka vaikuttaa koko olemukseen!
[/quote]
Ehostaminen ja kuntoilu ovat toisensa poissulkevia asioita?
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 00:15"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 00:07"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
?
Mikäs sua risoo?
[/quote]
[/quote]
Joku väitti, että iho pysyy hyvänä ilman voiteita. Mielestäni aurinkosuoja on kuitenkin oleellinen, samoin rasvaisempi voide talven kuivattamaa ihoa ravitsemaan. Sulla on lapsellinen tapa reagoida.
[/quote]
Se on sitä mihin iho tottuu ja käyttääkö minkäänlaisia hattuja tms :)
Minun ihoni pysyy hyvänä ilman ylimääräisiä meikkejä jne :) Todella harvoin laitan rasvaa, paukkupakkasilla jos silloinkaan :) Siis naamaani, meikistähän tässä olikin kyse, anteeksi kun laitoin alunperinkään etten laittele ylimääräisiä voiteitakaan naamaani :)
Ja ihoni on hyvä :)
Huuletkin tottuvat rasvaan kun sitä käyttää jatkuvasti, minä en käytä enkä myöskään sitä tarvitse :)
Ei ollenkaan lapsellinen tapa, niitä kun on muitakin tapoja hoitaa ihoaan kuin voiteet ja mömmöt. Luulisi nyt että ihmiset sen tietää. Eli kommenttisi oli aivan turha :)
Monesti hiukset ja iho pysyy paljon paremmassa kunnossa kun ei alunperinkään aloita ylimääräisiä "hoitoja".
Aurinkorasva kyllä on hyväksi, selkäni palaa todella helposti, joten sitä en kesäisin unohda jos meinaan "aurinkoa ottaa". Eli toisin sanoen minulla on niin kuuma, että on yläosana pelkästään uikkarit :) Mutta kesäisinkin suojaan ennemmin ihoni vaatteilla kuin laittelen ylimääräistä rasvaa. Kädet näkyvät vaikka olisikin hame ja paita :)
Kummallinen väite on se, että pitäisi itsestään jotenkin huolta, kun meikkaa. Meneekö siis terveys, ellei meikkaa? Meikkaan itsekin jonkin verran, mutta eivät markkinamiehet ole sitä pajunköyttä onnistuneet vielä syöttämään. Itsestään huolenpito on terveellistä ravintoa, stressin välttämistä, hyviä yöunia, liikuntaakin kohtuullisesti. Ihon terveyteen riittänee oikeasti vain joku perusvoide, jos on kuiva iho.
Toivottavasti emme törmää sillä varmaan pelästyisin laittamatonta naamataulua! :-o
en minäkään meikkaa. Mikään pakkeli peitä tälläistä rumuutta.