Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipahan tämäkin koettua. Pomo lähetti kotiin.

Vierailija
02.09.2013 |

Viikonloppuna iski karmee flunssa. Eilen aamulla vielä ihan suht ok olo, mutta aamulla nenä ihan tukossa ja jatkuvaa pärskimistä. Menin kuitenkin töihin. Olin ehtinyt olla muutaman tunnin töissä, niin pomo tuli sanomaan, että "nyt lähdet kotiin lepäämään". Yritin hangata vastaan ja selittää, että töitä on liikaa, mutta ei auttanut. Pomo sulki koneen ja passitti ovesta pihalle.

Ikinä ei ole käynyt näin. No, nyt kuitenkin kotona ja yritän levätä mutta tekemättömät työt painaa päälle.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä näyttäää olevan fiksujakin pomoja.

Vierailija
2/12 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 14:41"]

Viikonloppuna iski karmee flunssa. Eilen aamulla vielä ihan suht ok olo, mutta aamulla nenä ihan tukossa ja jatkuvaa pärskimistä. Menin kuitenkin töihin. Olin ehtinyt olla muutaman tunnin töissä, niin pomo tuli sanomaan, että "nyt lähdet kotiin lepäämään". Yritin hangata vastaan ja selittää, että töitä on liikaa, mutta ei auttanut. Pomo sulki koneen ja passitti ovesta pihalle.

Ikinä ei ole käynyt näin. No, nyt kuitenkin kotona ja yritän levätä mutta tekemättömät työt painaa päälle.

[/quote]

No niin painaa kohta monella muullakin, kun menit sinne tartuttamaan toisia. Pomo toimi viisaasti kun suojeli työkavereitasi ja töiden sujuvuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana pomo. :) Nyt vaan lepäilet hyvällä omalla tunnolla. Olet varmasti parempi ja tehokkaampi työntekijäkin kun olet terve. 

Vierailija
4/12 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 14:41"]

[/quote] sunlaiset ihmiset on alinta kuraa, jopa sossupummit on parempaa sakkia kuin tommosen työnarkomaanit. hanki elämä

Vierailija
5/12 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa mun pomokin ollut yhtä järkevä... Työterveyslääkäri ei muuten kirjoita saikkua edes silmätulehdukseen, eikä sellaiseen räkätautiin ettei tuu ääntä. Kiva siinä on puhelimeen puhua kun ääni katkeilee.

Vierailija
6/12 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo ei halunnut että tartutat koko työporukan flunssaan!

Vierailija
7/12 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä teet kipeänä töissä tartuttamassa muita?! Mulla oli aikoinaan niinkin daiju työkaveri, että hän tunki työpaikalle jopa oksennustautisenakin. Mikähän aivan korvaamaton kultakimpale hänkin oikein kuvitteli olevansa. Mitäpä siitä sitten että laattahan lensi hetken päästä monilta muiltakin, kun hän tartutti hyvin herkästi tarttuvaa tautiaan työpaikalla. Fiksua.

Vierailija
8/12 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kaltaisesi ihmiset jotka kuvittelevat olevansa niin korvaamattomia, että heidän on tultava työpaikalle flunssassa (tartuttamaan kaikki muut) tai muuten koko työpaikka menee konkurssiin tai vähintäänkin kaaokseen koska kukaan muu ei osaa tehdä mitään.

Vierailija
9/12 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas pomo. Kohta olisit tartuttanut muut, sitten kaikki kohta kipeänä ja heidän alle 10-vee lapsetkin, ja koko firman ja heidän lastensa sairastaminen tulisi firmalle kalliimmaksi kuin sun yksittäinen poteminen.Minä olen yhden "mulla on vaan vähän flunssaa, mut pitäisi nämä työt tehdä" -tyypin takia saanut sikainfluenssan, jonka takia jouduin ambulanssilla sairaalaan happiviiksiin, kun pyörryin, en saanut happea. Mulla on infektioastma. Tultiin töihin pärskimään.  Saikuttakaa tarttuvat taudit kotonanne, älkää levittäkö niitä töissä.

Vierailija
10/12 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen henkilön, joka ei voi olla töistä poissa vaikka olisi millaisessa taudissa kun "Ei ne pärjää siellä vajaalla miehityksellä", "Lissukin on sairauslomalla niin mä en voi olla", "Ei hommista tule mitään on mun ainakin käytävä katsomassa onko kiirettä". Ja kyseinen ihminen tekee aivan tavishommia työpaikallaan, ei todellakaan mitään erityisen vaativaa, jonka vain hän hallitsee.

Jos hänen sitten on pakko jäädä saikulle, hän kertoilee kuin soitti työpaikalle, että kuinka siellä nyt pärjätään ja pyytelee anteeksi pomolta kun on saikulla. Niin ja kaupassa tai edes apteekissa ei voi saikulla käydä kun eihän saikulla saa tehdä muuta kuin maata sängyssä kotona. Kerran oli apteekissa nähnyt työkaverinsa hakiessaan lääkkeitään ja siitä sitten hermoili viikkotolkulla, saako potkut jos työkaveri kertoo nähneensä hänet saikulla apteekissa.

Ei ole ihan tervettä tuokaan.

Vierailija
11/12 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikosta että ap on ollut päissään töissä.

Vierailija
12/12 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 14:55"]

Ärsyttää kaltaisesi ihmiset jotka kuvittelevat olevansa niin korvaamattomia, että heidän on tultava työpaikalle flunssassa (tartuttamaan kaikki muut) tai muuten koko työpaikka menee konkurssiin tai vähintäänkin kaaokseen koska kukaan muu ei osaa tehdä mitään.

[/quote]

Niin no, meillä ei kirjoiteta saikkua flunssaan joten pakko siinä on töihin mennä kun ei ole varaa palkattomiin vapaapäiviinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän