Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä oma ulkonäkösi romahti?

Vierailija
02.09.2013 |

Miksi?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 v. Sen jälkeen puhkesi ahmimishäiriö. Naama nyt ei tosin nätti ole koskaan ollutkaan.

Vierailija
42/59 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 43 v olen paremman näköinen kuin koskaan. kaikki lähtee ryhdistä ja itsetunnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli noin 42-vuotiaana. miehet eivät sen jälkeen niin usein katso perään. Masentavaa kyllä :(

Vierailija
44/59 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

32-vuotiaana, kauhea puolen vuoden stressi läheisen sairastuttua romahdutti ulkonäön.

Vierailija
45/59 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä vastaan, että se on ihme ja kumma aiempaa parempi. Tuntemattomat naiset reagoivat tavoilla, jota ei aiemmin ole nimenomaan ulkonäön vuoksi minulle koskaan tapahtunut. Miehelle ikä on selvästi armeliasta, varsinkin jos näyttää ikäistään 5-10 vuotta nuoremmalta.

En olisi vastannut tähän mitään, ellei tosiaan viimeisen parin kuukauden aikana olisi sattunut yhtä ja toista ihan ostoskeskuksessa ja vastaavissa asioidessa. Ehkä olen aiemmin ollut vain sokea, mutta tuskin kuitenkaan. Juttelemaan tulevasta naisesta ei pääse eroon, tämä vaihtaa nopeasti aihetta jos keskustelu meinää ehtyä ja taas uudelleen. Punastelee aina välissä voimakkaasti. Täysin merkillistä ja uutta minulle.

Väitän silti, että olisi ollut luultavasti hyödyllisempää olla naisten silmissä vetovoimainen joskus vuosia sitten. Naisilla tuo etu ajoittuu ehkä parempaan ajankohtaan kuin ainakin itselläni.

Vierailija
46/59 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

37

Vierailija
47/59 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin alkuun että siinä 35 vuoden paikkeilla, mutta romahdus johtui siitä että olin niihin aikoihin alkoholin suurkuluttaja. Nyt olen 39, lopettanut juomisen ja näytän paljon paremmalta kuin 35-vuotiaana. Eli en ole mitään pysyvää romahdusta vielä kokenut. 

Mitä omaa äitiäni olen seurannut, niin hänen ulkonäkönsä koki romahduksen vasta 60 ikävuoden paikkeilla. Siihen asti vaan tasaisesti ja varsin huomaamattomasti vanheni ilman romahduksia. Sitten yhtäkkiä alkoi näyttää väsyneeltä ja vanhalta 60 jälkeen, vaikkei ole mitään erityistä sairauttakaan.

Vierailija
48/59 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja #15 oli siis 40, kun tämä ihme tapahtui.

Ehkä olen alkanut löyhyämään aiempaa runsaammin feromoneja ympärilleni.

Vierailija
49/59 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset rupsahtavat aikaisin. Se on vain hyväksyttävä sellaisenaan. Markkina-arvo katoaa..

Vierailija
51/59 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun asiakaspalvelija rouvittelee ja teitittelee, ulkonäkö on totaalisesti mennyttä.

Vierailija
52/59 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 14:02"]

Siinä vaiheessa kun asiakaspalvelija rouvittelee ja teitittelee, ulkonäkö on totaalisesti mennyttä.

[/quote]

Mulle tätä alkoi tapahtua 30 vuoden iässä. Olen kyllä ajatellut että johtuisi enemmän klassisesta pukeutumistyylistäni kuin siitä että näytän fyysisesti erityisen vanhalta. 

Vierailija
53/59 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 14:03"]

[/quote]

Mulle tätä alkoi tapahtua 30 vuoden iässä. Olen kyllä ajatellut että johtuisi enemmän klassisesta pukeutumistyylistäni kuin siitä että näytän fyysisesti erityisen vanhalta. 

[/quote]

Testaa, jätä joskus samettihattu kotiin tai edes hatusta nauhat solmimatta.

Vierailija
54/59 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kerran huomasin vanhentuneeni, kun ei enää nuorten vaan omasta mielestäni vanhojen (jotka sittenkin olivat itseni ikäisiä) katseet kääntyivät suuntaani. Tämä tapahtui joskus 40 v hujakoilla. Sittemmin myös peilistä tuijottavat kasvot ovat muuttuneet jotenkin itselle vieraiksi. Värit haalistuvat, painovoiman vaikutus näkyy selvemmin.

Kolmikymppisenä olin hehkeimmilläni. Parikymppisten ei minusta kannata miettiä koko asiaa vaan nauttia nuoruudestaan!!

Vierailija
55/59 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mua teititeltiin ekan kerran kun oli 17v ja taatusti ihan pikkutuytön näköinen! Mutta teittittelijä olikin vanhan ajan herrasmies ja kenkäkauppias.

Vierailija
56/59 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41 eikä vielä näy ikääntymistä, kaikki luulee 31-vuotiaaksi ja järkyttyvät kun sanon oikean ikäni! :D Usein pitänyt näyttää ajokorttia että uskovat.

Minulla ei ole lapsia, en polta enkä enää laihduttele itseäni riu'uksi tässä iässä vaan olen normaalipainoinen joten siksi ikä ja stressi ei näy kasvoista.

Vierailija
57/59 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ulkonäköä romahduttaa lihominen, läski nainen näyttää aina jotenkin homssuiselta ja vanhalta, tätimäiseltä vaikka olisi nuorikin. Onneksi siihen asiaan voi vaikuttaa itse - lihominen ei ole välttämättömyys toisin kuin vanheneminen, joten ihmettelen miksi kukaan haluaa maksimoida vanhenemisensa vielä lihottamalla itseään kun se on todella helposti vältettävissä ja itsestä kiinni.

Vierailija
58/59 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän myötä näytän paremmalta kuin koskaan, koska kauneus lähtee itsevarmuudesta ja asenteesta. Reilu parikymppisenä rupsahdin hieman fyysisesti koska lopetin liikunnan harrastamisen, mutta kun aloitin sen uudelleen, ei ole ollut mitään valittamista.

Vanheneminen ei ole rumuutta ja rupsahtamista. Minä vanhenen arvokkaasti ja itseni ylpeästi kantaen :)

Vierailija
59/59 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 13:19"]

Me miehet emme kärsi sellaisesta. Me vain komistumme iän myötä.

[/quote]

Oho, kuinka paljon miinuksia! Tavallaan ymmärtäähän sen, että naiset ovat miehille kateellisia eikä tätiytyminen varmaankaan ole mukavaa, etenkin kun samanikäisille miehille vuodet tuovat vain lisää miehekkyyttä ja karismaa piirteisiin. Joka vuosi peilistä näkyy komeampi orhi : D