Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä oma ulkonäkösi romahti?

Vierailija
02.09.2013 |

Miksi?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kysymys, täällä kaikki vaan paranee ulkonäöllisesti ja persekin nousee niskaan, mitä enemmän ikää tulee.

Vierailija
2/59 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä romahtanut. Sitä odotellessa.

-43v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehet emme kärsi sellaisesta. Me vain komistumme iän myötä.

Vierailija
4/59 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

41-vuotiaana. Alkoi leukapielet roikkua masentavasti! 

Vierailija
5/59 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vielä merkkejä ulkonäön romahtamisesta. Raskaudet ja imetykset ovat huonontaneet ryhtiäni, mutta muuten olen ihan hyvässä kuosissa. Ikä tuo lisää itsevarmuutta ja itsetuntemusta, oman kehon hyväksyntää, joten uskon että se kaunistaa.

Vierailija
6/59 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 15 kiloa painavampi, kuin teini aikoina, mutta silloin olinkin todella hoikka ja tytön vartalo. Nykyään tietysti vartalo naisellisempi, enkä näytä mitenkään lölleröltä. Ikääkin on vasta 26 että en koe rupsahtaneeni, (lapset tietysti muuttaneet vartaloa) mutta elän terveellisesti ja liikun paljon. Olen oikeasti hyvässä kunnossa. Jaksan juosta pitkiä lenkkejä ja muutenkin urheilla säännöllisesti. Viisi kiloa kun saisin painoa pois, niin olisin tyytyväinen.. ehkä tässä syksyn/talven mittaan kun tulee taas kiinnitettyä enemmän huomiota syömisiin ja liikuntaan. :) Mielestäni näytän vaan päivä päivältä paremmalta, aikuiselta. Mun mielestä monet kolmekymppiset on kaikkein kauneimpia.. jotenkin freshejä. :) Oikein odotan mihin itse tästä vielä jalostun.. :P hehe

Vierailija
7/59 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 13:21"]

Eipä ole vielä merkkejä ulkonäön romahtamisesta. Raskaudet ja imetykset ovat huonontaneet ryhtiäni, mutta muuten olen ihan hyvässä kuosissa. Ikä tuo lisää itsevarmuutta ja itsetuntemusta, oman kehon hyväksyntää, joten uskon että se kaunistaa.

[/quote] ja ikää on 35v. Toki pieniä juonteita on silmäkulmissa jne, muttei ne mielestäni rumia ole, vaan kuuluvat elämään.

Vierailija
8/59 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen vielä, että se nousisi korkeuksiin, jotta se sitten voisi romahtaa. 64 v.

Vierailija
9/59 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 26 vuotiaana, ihon väri "haalistunut" "samentunut", silmäryppyjä..

Vierailija
10/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa.

Vierailija
11/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ensimmäisen lapseni 41-vuotiaana. Lapsi nukkui huonosti pari vuotta ja minulla oli ainainen univaje. Se plus ikä tekivät minusta muutamassa vuodessa rupsahtaneen. Ennen lasta olin n. 5 vuotta ikäistäni nuoremman näköinen. En enää :-(

Vierailija
12/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

33-vuotiaana. silmäluomet alkoivat laskeutua, leukapielet löystyä, silmien alle ilmestyi juonteita. minulla on kuiva iho ja ikävä kyllä pitää paikkaansa, että kuivaihoiset rypistyvät nopeasti! :(

Vierailija
13/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

29-vuotiaana, tarkemmin sanottuna kun esikoinen syntyi. siihen asti minua oli pidetty hädin tuskin täysi-ikäisenä & henkkareita sai aina vilautella, yhtäkkiä näytinkin väsyneeltä & kuluneelta !

Vierailija
14/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hehkeimmilläni kolmekymppisenä. Selvä romahdus tapahtui n. kolmevitosena. Isona tekijänä aivan järkyttävä stressi, johon liittyi yllättävä avioero, työpaikan menetys ja työttömyyden pitkittyminen sekä läheisen sairastuminen.

Vierailija
15/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa rupsahti lasten myötä, enkä ole tehnyt asialle mitään. Tosin eipä tissejä ja roikkumahaa mikään pelastakaan. Kasvot on nyt pikkaista vajaa 30v kivan näköiset. Itsetuntokin alkaa olla kohdillaan. Kroppaa kyllä välillä haikailen, että kantsis varmaan tehdä edes se minkä voi.

Vierailija
16/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 18v ku masennuslääke nälättää niin pirusti; (

Vierailija
17/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asteittain 30-40 ikävuoden välillä. Kaksi raskautta myös vaikuttaneet asiaan, en myöskään ole yhtä hoikka enää kuin ennen.

Jännä miten monet täällä luulevat, että juuri he eivät ole rupsahtaneet. Mutta katsokaapa 20 vuotta vanhoja kuvianne niin ette taatusti näytä enää samalta!

Vierailija
18/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 21:51"]

Asteittain 30-40 ikävuoden välillä. Kaksi raskautta myös vaikuttaneet asiaan, en myöskään ole yhtä hoikka enää kuin ennen.

Jännä miten monet täällä luulevat, että juuri he eivät ole rupsahtaneet. Mutta katsokaapa 20 vuotta vanhoja kuvianne niin ette taatusti näytä enää samalta!

[/quote]

Ei varmasti, mutta voi näyttää paremmalta. Itse asiassa juuri yllätyin tästä hiljattain kun kävin vanhemmillani ja katselin siellä kirjahyllyssä esillä olevaa ylioppilaskuvaani. Siinä kuvassa oli pulloposkinen punakka tytteli, ei mitenkään hyvän näköinen. Olin hoikka silloin, mutta oli vaan naama niin "lapsenpyöreä" että se näytti superläskin naamalta, silmäluometkin pulleat, posket, kaksoisleuka. Vasta 30 ikävuoden jälkeen alkoi hyvin hitaasti vähitellen läski lähteä naamasta ja kaulasta, ja nyt olen 39, ja alan olla naamasta jo jonkin näköinen. Olen yllättynyt siitä että minulla esim. on kulmikkaat leukaperät, kun nuorempana niitä ei näkynyt kaiken läskin alta, joka meni pulleana leukaperistä kaulalle.

Vierailija
19/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole romahtamista huomannut, mutta ilon, surun ja ankaran ajattelun aiheuttamia ryppyjä on pikkuhiljaa ilmaantunut. Varsinkin kasvojen ihon kimmoisuus on jonkin verran vähentynyt sen jälkeen kun täytin 50 (seköhän sitä romahtamista sitten on). En juurikaan huolehdi kaunedestani, en esim juuri koskaan käytä mitään kosteusvoiteita tai muitakaan rasvoja. Olen nykyisin 10 kg painavampi kuin 35 v sitten, jolloin olin 20 v ja painoin 52 kg (olen 170 cm pitkä). Olen aika tyytyväinen itseeni näin, koska lihaskuntoni on ihan hyvä. Harrastan hyötyliikuntaa, joogaa ja monenlaista tanssia. En pelkää ulkonäköni romahtamista enkä vanhenemista muutenkaan, mutta haluaisin kyetä toimimaan aktiivisesti lastenlasteni kanssa mahdollisimman pitkään.

Vierailija
20/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ulkonäköni on parempi kuin koskaan johtuen itsevarmuudesta. Sillä on itse asiassa aika vähän tekemistä sen kanssa, miltä ulkokuori näyttää. Varmaan nuorempana se oli sileämpi, mutta sisällä oli paljon epävarmempi ihminen.