Minkä ikäisenä oma ulkonäkösi romahti?
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 13:19"]
Me miehet emme kärsi sellaisesta. Me vain komistumme iän myötä.
[/quote]
Oho, kuinka paljon miinuksia! Tavallaan ymmärtäähän sen, että naiset ovat miehille kateellisia eikä tätiytyminen varmaankaan ole mukavaa, etenkin kun samanikäisille miehille vuodet tuovat vain lisää miehekkyyttä ja karismaa piirteisiin. Joka vuosi peilistä näkyy komeampi orhi : D
[/quote]
Käynti optikolla kannattaa.
Mulla asenne ja itsevarmuus senkun lisääntyy koko ajan ja samalla ihan nuorrun niin omissa kuin muidenkin silmissä. Olen sutjakka kuin pajunvitsa ja miehet kuolaavat perään ihan lähisiwassakin. Mihkään baariin en edes tohdi mennä kun näim upea ja nuorekas ilmestys revittäisiin käsistä. Ikää on jo 48 mutta kuljen edelleen teinilipulla bussissa.
Olin jo 16-vuotiaana sitä mieltä että olen susiruma ja suunta vain alaspäin. Nyt 29-vuotiaana voisin mennä nelikymppisestä, kun olen ollut niin stressaantunut viimeiset 5 vuotta. Lisätään soppaan vielä supervilkas lapsi joka ei vielä 3-vuotiaanakaan nuku, niin kaukana olen hehkeästä. Onneksi mieheni on eri mieltä ja se on tärkeintä. <3
31.v joo katoin omia 20.v vanhoja kuvia, en näytä enää 11-vuotiaalta :( mut oikeesti. Naama roikkuu ja on pöhöttynyt. Kuiva iho on ryppyinen. Otsarypyt ihan kaameet. Olen kuivahtanut kurppa. Lapsiakaan ei ole, enkä ole röökaava juoppo. Aurinkoakaan en ole koskaan ottanut, koska olen palava kesakkoiho. Vituttaa.
Lapsen saatua eli 35-vuotiaana. Ylimääräistä painoa tuli raskaudesta 25 kg, josta lähti vain 10 kg ja loput on niin sitkeästi kiinni. Ensimmäisten kuukausien yöherätykset toivat tummat silmänaluset ja ryppyjäkin valvomiset aiheuttivat. Onneksi on valokuvat, niistä näkee, että kaunis ole ollut. Masentavaa kyllä, että yhdessä vuodessa voi ulkonäkö niin paljoa muuttua :(
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:20"]
Mulla asenne ja itsevarmuus senkun lisääntyy koko ajan ja samalla ihan nuorrun niin omissa kuin muidenkin silmissä. Olen sutjakka kuin pajunvitsa ja miehet kuolaavat perään ihan lähisiwassakin. Mihkään baariin en edes tohdi mennä kun näim upea ja nuorekas ilmestys revittäisiin käsistä. Ikää on jo 48 mutta kuljen edelleen teinilipulla bussissa.
[/quote]
En haluaisi olla sinä, aika tympeä viesti. Mikä ongelma se on sinulle jos vanhemmat naiset ovat tyytyväisiä ulkonäköönsä?
30-vuotiaana romahti ulkonäkö lihomisen, jatkuvan baareissa ravaaminsen ja ketjutupakoinnin seurauksena.
Nyt olen lopettanyt baarit, röökaamisen ja painokin alkanut tippumaan. Olen 38 ja uskon, että hehkeimmät ajat ovat vielä edessä, ehkä siinä 40-50 vuotiaana.
Mittarissa 62 v ja kuulin kerran nuoren naisen "olipa kaunis nainen" kommmentin kollegalleen kännyttyäni pois palvelutiskiltä.Hihiii, painoindeksi 30, norsunluuiho pehmeä ja rypytön, paksut kiiltävät hiukset ponnarilla, pitkät omat ripset, hyvät tasaiset hampaat ja kaunis punainen hymy:)) Kirsikkana kakussa aina ystävällinen asenne.
Olen 44-vuotias ja näytän edelleen pirun pajon nuoremmalta, viime vkl sain veikkauksen 31 vuotta. Kai se romahduskin tulee mutta ei ihan vielä :)
Ei ole vielä romahtanut. Täytin kuusikymmentä keväällä. Vanhemman näköinen toki olen vuosi vuodelta.
sen romahduksen voi katsoa alkaneen kun ranskalaiset taksikuskit ja tarjoilijat eivät enää sano "mademoiselle" vaan "madame" :)
Eipä ole vielä romahtanut, vaikka täytin jo 50. Pientä rapistumista tietenkin on jo tapahtunut, muttei oikeastaan mitään huomattavaa. Ensimmäiset rypyt silmäkulmissa huomasin 38-vuotiaana, ja silloin se tuntui vähän järkyttävältä, mutta ne ovat edelleenkin melko pienet ja huomaamattomat. Leukalinja on ennallaan, otsa- tai suupielenryppyjä ei ole lainkaan, vain muutama yksittäinen harmaa hius. Tämä on ilmeisesti perinnöllistä. Äitikin harmaantui vasta reilusti päälle seitsenkymppisenä, eikä hänelläkään ole paljoa ryppyjä.
On paljon hyvin iakkaita ihmisia, joiden ulkonako ei ole "romahtanut". Tata ei siis valttamatta tapahdu. Mutta mita pidatte romahtamisena?
Kun täytin 46v mutta nyt lähes 48v alan taas näyttää paremmalle. = ))
Se olikin väliaikainen romahdus vaan.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 13:19"]
Me miehet emme kärsi sellaisesta. Me vain komistumme iän myötä.
[/quote]
Oho, kuinka paljon miinuksia! Tavallaan ymmärtäähän sen, että naiset ovat miehille kateellisia eikä tätiytyminen varmaankaan ole mukavaa, etenkin kun samanikäisille miehille vuodet tuovat vain lisää miehekkyyttä ja karismaa piirteisiin. Joka vuosi peilistä näkyy komeampi orhi : D
[/quote]
Hehheh. Vuodet tuovat tynnyrimahaa ja kaksoisleukaa. Hanki rillit.
Näin jälkeenpäin ajatellen, se tapahtui n. 45-vuotiaana. Sinne asti kroppa oli kondiksessa (en ole synnyttänyt), hiukset tuuheat ja paksut, iho voi hyvin, eikä roikkunut. Sitten alkoi menopaussi, iho ja hiukset muuttuivat, livahti ylipainoa jne. Siinä meni sitten kymmenisen vuotta - välillä kyllä kipuillessa - nyt olen hoikka, harmaapää ja asiat on ihan OK.
35-vuotiaana, kun jouduin leikkaukseen joka tuhosi osan kasvohermoista ja alanaama alkoi roikkua kuin 20 vuotta vanhemmilla yleensä.