Olenko syönyt tänään liikaa? Laihtuminen tavoitteena
Aamu: 1/2 banaani ja kahvia
Lounas: Neljän munan munakas voissa paistettuna, paprikalla, sienillä, kesäkurpitsalla, avokadolla ja fetasalaattia kylkeen
Päivällinen: Paljon vihreää salaattia (kurkku, tomaatti lisänä), kananmuna, broileria kohtuullisesti, avokado, sieniä, kesäkurpitsaa, raejuustoa ja oliiviöljyä reippaasti.
Illalla: smoothie 1dl, jossa maitorahkaa ja marjoja. Ruisleipä kinkkusiivuilla ja raejuustoa 200g.
Oli kova nälkä! Mutta söin ehkä liikaa.
Kävelin tänään 5km. Lihakset kipeinä treeneistä.
Eilen tuli syötyä vähän, joten tänään söin runsaasti. Menikö liiallisuuksiin?
Kommentit (26)
No syön huomenna vähemmän.
Tarvitsin tänään ruokaa, kuukautiset alkamassa joten nälkä yllätti.
Olen tiukempi tästä lähin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No syön huomenna vähemmän.
Tarvitsin tänään ruokaa, kuukautiset alkamassa joten nälkä yllätti.
Olen tiukempi tästä lähin.
Ap
Tiukentaako tosiaankin mensuuni naista sieltä? Äiti ei koskaan ole kertonut moista - kysyn kyllä heti aamulla. Kylläpä ne futiskundit nauraa kanssani neliovisen Bemarini takapenkillä!
T: Niko Petteri
Onneksi kohta alan pyöräilemään 10km 5krt/vko ja lisäksi normaali 3krt/vko salitreeni.
Ap
Jösses. No todellakin oli liikaa tai tietenkin riippuu siitä onko painoa 150kg.
Lasketaanpa noin suurinpiirtein:
Aamiainen 50kcal
Lounas: 900kcal (avokado yksistään jo 250kcal, fetasta tulee helposti toiset 250kcal)
Päivällinen: 650kcal
Illallinen: 350kcal
Kaloreita tulee lähemmäs 2000 ihan karkeastikin arvioituna jolla et kyllä millään laihdu. Nyt vielä oletin ettei fetasalaatissa ollut kastiketta mutta taisi olla kuitenkin...
Mulle tuossa olisi 2 päivän ruuat, en laihduta.
Normaalipainoinen olen
Ilmankos sillä lentorahtina tuotettuja avocadoja syöneellä ilmastohipillä on niin hyvät lihat ympärillään...
(Ja aivot korvautuneet halvalla ihralla.)