Alkoholi ja eron käsittely
Mietin vaan voiko dokaaminen jotenkin pitkittää eron käsittelyä, kun krapulassa on jotenkin haikea ja surullinen olo. Selvinpäin ajatukset ovat jotenkin kirkkaammat sen suhteen, että mies teki mulle väärin. Krapulassa sitten tuntuu, että haluaisin sen takaisin.
Kommentit (11)
Joo mä ajattelin että niin on nyt viisain tehdä..muutenkin alkoholi on tuonnut paljon huonoa elämääni.
Ap
En suosittele, mutta:
Jos ihan pakko, niin juo pirusti viinaa, ja märehdi oikein kunnolla kaiken sen vääryyden kanssa, minkä olet kokenut. Oleellista on, että muistelet jokaisen yksityiskohdan tarkalleen.
Nuku yön yli ja mene jonkun naapurin hemmon kanssa panemaan tässä ei iällä ja muodolla ole väliä. (haluttaa kuitenkin pikku krapuloissa).
Kuitenkin voisi olla parempi, kun ei jois viinaa ollenkaan. Vaikuttaa siltä, että ole pahasti alkoholisoitumassa ja minun kokeuksen mukaan jo menetetty tapaus. Voit hyvin sinnitellä viinan himon kanssa jopa pari vuosikymmentä, mutta kuitenkin lopulta kuolet alkoholisairauteen menettäen vielä useita kymmeniä vuosia elämastä.
Vierailija kirjoitti:
Kauan erosta on aikaa?
5 kk, mutta näin kyllä sen jälkeen jonkun kerran.
Sehän on ihmisestä kiinni. Kun exäni jäi pettämisestä kiinni, rykäisin kännit ja itkin. Hetken päästä totesin, kuten yleensä kännissä, että ojasta noustaan. Ja niin noustiinkin.
Eikä sillä, ettäkö tätä kaikille suosittelisin.
Itse olen kyllä eron jälkeen aina vetänyt oikein kunnon perseet, ja sen jälkeen alkanut vasta työstää sitä.
Itse ainakin huomaan, että alkoholin käytön jälkeisenä päivänä usein masentaa.
Joo mut olen juonut nyt useammin kuin kerran humalaan eron jälkeen.
Ap
Otin pint kaljaa, rentoutuakseni. No nyt en ota enää.
Ap
Eroa hoidetaan alkoholilla. No ainakin meistä miehistä aika moni hoitaa eron jälkeistä oloa alkoholilla. Syyt voi laittaa puoliksi vaimon ja yhteiskunnan vioiksi.
Mä ainakin oon pitänyt erojen jälkeen ihan tipatonta jonkun aikaa. Asiat setviytyy selkeämmin päässä ja käsittely ei viivästy sen takia sit.
Ja jää me darrakaipailut pois kokonaan kun on järki päässä koko ajan.