Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että sellainen sunnuntai...

Vierailija
02.09.2013 |

Meillä on miehen kanssa tosi vähän aikaa toisillemme, ajattelin että tänä viikonloppuna olisi hetki, kun miehen pitäisi olla koko päivä kotona. Muuten hän on päivät töissä, monet illat oman firman töissä tai harrastamassa, ainakin jokatoisen viikonlopun opiskelemassa toisella paikkakunnalla ja näistä jäljelle jääneistä  viikonlopuista ainakin toisen päivän harrastamassa. Eilen kotitutui sieltä klo 23 aikoihin. Tänään käytiin yhdessä lenkillä, minä siivosin ja pyykkäsin, mies istui kuulokkeet korvilla koneella pelaamassa.

Olen kotona 2kk vauvan kanssa, eikä minulla ole tällä paikkakunnalla kavereita. En olisi seksiä vaatinut, mutta jos läheisyyttä ja seuraa yhtenä päivänä viikosta?

Joo, olen puhunut. Auttoiko? No mitäpä luulet...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkään ei kukaan vastaa. Olen ihan näkymätön :/

Vierailija
2/11 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta kuka se oli?!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis. Miehes on lapsellinen eikä tajua vielä mistä perheessä on kyse. Huutamalla tuskin paranee. Koeta jaksaa; tilanteet muuttuvat nopeasti kun vauva on vielä noin pieni. Ja muistan itse tunteen, kun tajusi kuinka raadollisesti nämä työnjaot ja vanhemmuuteen kasvut oikeasti tapahtuvat. Toivottavasti miehelläsi alkaa raksuttaa- se voi olla aika hidasta ja ahdistavaa katsella...  Tuo on elämän rankin muutoskohta, vanhemmuuteen ja perheeksi kasvaminen:)

Vierailija
4/11 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 00:34"]

Jumalauta kuka se oli?!!

[/quote]

missä?

Vierailija
5/11 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehes voi vähän rukata omia aikataulujaan että teille jäisi joskus aikaa. Jos mies on harrastamassa noin paljon kun vauva 2 kk ni mikset sano ettei käy sulle.?

Vierailija
6/11 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 00:36"]

Höpsis. Miehes on lapsellinen eikä tajua vielä mistä perheessä on kyse. Huutamalla tuskin paranee. Koeta jaksaa; tilanteet muuttuvat nopeasti kun vauva on vielä noin pieni. Ja muistan itse tunteen, kun tajusi kuinka raadollisesti nämä työnjaot ja vanhemmuuteen kasvut oikeasti tapahtuvat. Toivottavasti miehelläsi alkaa raksuttaa- se voi olla aika hidasta ja ahdistavaa katsella...  Tuo on elämän rankin muutoskohta, vanhemmuuteen ja perheeksi kasvaminen:)

[/quote]

En minä miehelle ole huutanut, jos joku täällä huutaa niin se.

Pitäis mennä nukkumaan, vituttaa vaan niin ettei varmana saa unta...

ap

Vierailija
7/11 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 00:38"]

Eikö miehes voi vähän rukata omia aikataulujaan että teille jäisi joskus aikaa. Jos mies on harrastamassa noin paljon kun vauva 2 kk ni mikset sano ettei käy sulle.?

[/quote]

Ja jos/kun sanon niin, ja mikään ei muutu niin mitäs sitten?

ei mitään. Ihan sama vaikka harrastaakin, mutta silloin kun on kotona voisi olla läsnäkin. Nyt eilis illasta pelannut tietokoneella lähes taukoamatta.

ap

Vierailija
8/11 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet muuttunut naisesta äidiksi. Kyllä siinä halut karisevat, kun pikkulapsiperheen roolit määrittyvät uudelleen.

Vierailija
9/11 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei mua enää haluta eikä huvita mikään. Vituttaa vaan.

ap

Vierailija
10/11 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kans kuulokkeet päässä koneella. Eniten tässä raivostuttaa se, että samalla täytyy skypessä puhua sen kaverin kanssa jonka kanssa pelaa! Heräsin puoli tuntia sitten kun heittivät jotain "hyvää" läppää, ja nauraa räkätti kovaan ääneen. Ei tuu uni enää. Olen toivonut että tuo touhu loppuisi kun lapsi syntyy, mutta turha kai elätellä toiveita. Mäkin tänään siivonnut ja tehnyt ruokaa, mies oli päivän kaverillaan ja pelaaminen alkoi heti kotiin tullessaan. En ole tänään nalkuttanut, koska mua panettaa.... Säälittävää.

Vierailija
11/11 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut uni minullekaan. Nyt sitten väsyttäis ja päätä särkee.

Mies kävi töitten jälkeen kotona kääntymässä ja lähti seuraavan työhön. Tulee sitten joskus illalla.Oikeastaan parempi, vähemmän ärsyttää kun ei istu tuossa koneella pelaamassa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä