Mistä näitä minäminäminä-ihmisiä sikiää?
J Herpola, 35, kulkee päivittäin metrolla töihin. Hän ei käytä maskia.
– Olen koronasta eri mieltä kuin yleinen massa. Olen terve, nuori ihminen. Vaikka saisin koronan, niin koen, että se ei olisi mikään riski itselleni. Suurella todennäköisyydellä paranisin nopeasti, Herpola sanoo.
Kommentit (24)
Luin tuon saman jutun ja ärsytti. Kaveri joka on tuota "tervettä nuorta ihmistä" reilusti nuorempi ei ole vieläkään kuntoutunut kokonaan sairastuttuaan keväällä koronaan. Ei sairastunut niin vakavasti, että olisi joutunut sairaalaan kuitenkaan, eli tässä ei voi tuudittautua edes siihen ajatukseen että vain vakavimmista tautimuodoista tulisi jälkipyykkiä. Kyllä se korona vaan voi jättää melko pahatkin vauriot, tietysti ei voi tietää vielä että ovatko nuo vauriot pysyviä kun pandemian alusta on niin vähän aikaa.
Ei ole minun tehtäväni huolehtia muiden sairastumisista. Jos kuuluu riskiryhmään niin ei todellakaan kannata kulkea julkisilla. Siellähän voi saada muitakin tartuntoja vaikka koronaa ei olisikaan. Jos siis pelkää niin paljon sairastuvansa, kannattaa muuttaa erämökkiin ja alkaa omavaraiseksi.
Ap se vasta onkin minäminäminä vaatiessaan kaikkia käyttämään maskia että olisi itse turvassa :D