Näytin nuorena vanhalta ja vanhempana nuorelta
Onko muita?
Mua luultiin nuorena poikkeuksetta nuoreksi aikuiseksi jo 13-vuotiaasta, mutta nykyään nelikymppisenä luullaan usein kolmekymppiseksi.
Olen pysynyt melko samannäköisenä vuodesta toiseen, koska kasvonpiirteeni ovat sellaiset. Selkeä leukalinja ja korkeat poskipäät. Kaikki piirteet jotenkin vähän isoja tai selkeitä, olen vähän kirveellä veistetty mutta myös pyöreyttäkin löytyy. Näppyläinen iho jo vuodesta 1988. :)
Olen pysynyt samassa painossakin raskauksia lukuunottamatta ja tykkään hiusmallistani.
Mikään kaunotar en siis ole!
Mutta muistan miten kurjaa oli olla vanhan näköinen jo yläkoululaisena, en ollut teinipoikien mieleen ja vanhemmat miehet kuvittelivat vanhemmaksi, ikävää aikaa.
Kommentit (3)
Ex näytti yläasteen koulukuvassa noin 55-65 vuotiaalle. Näytti nuoremmalta 42 vuotiaana kuin koulukuvassaan. Ja oli sentään alkkis ja tupakoitsija, ylipainoinenkin.
Luulen etä nyt vanhempana ja hoikkana, etten sanoisi urheilullisena kaljuna näytän, ehkä ai paremmmin toivosin näyttäväni edes hieman nuorekkaammalta kuin se 15 kesäinen ylipainoinen poika jonka silmälasit olivat paksummat kuin keppana pullon pohja ,hiukset sekaisin ja usein hilseiset sekä tietysti haisin joko armotomasti hielle tai sitten liikaa laietula dödöltä. Niin ja pikkuhiljaa myös paravedelä koska halusin poisaa jokaisen haivenen nenäni ala, ettei van kukaan pitäisi ammatikouluun sopivammalta. - Pääsin onneksi seiskan keskiarvollani jatkamaan opintojani lukioon.. Ja sittemmin myös yliopistoon.
Minä taas näytin nuorena nuorelta ja vanhana vanhalta.