Suomessa on nyt bongattu yksi aito Hermes Birkin-laukku! :)
Suomessa vihdoin bongattu aito Hermes-laukku: Leena Sarvella on aito, joululahjaksi saatu Hermes Birkin :) Leena on tyylikäs, työtä tekevä nainen joka on laukkunsa ansainnut.
Eikä varmasti ole mikään feikki laukku.
http://www.iltalehti.fi/muoti/2013082917429957_mu.shtml
Kommentit (55)
Vieläkö noita joutuu jonottamaan sen 1-2 vuotta?
Ruma ja kauppakassin näköinen veska. En olisi ikinä tajunnut, että tuo on joku huippukassi jos ette olisi sanoneet! Ennemmin laittaisin 7000 euroa taiteeseen kuin mihkään kassiin jos mulla niin paljon löysää rahaa olisi.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 10:42"]
Jossain suomalaisessa blogissa oli äskettäin kuva jonkun Birkinistä, mutta se oli laitettu maahan terassilla jonnekin oksennusten ja pissin sekaan joten tuskin oli aito 5000+ euron laukku :D
[/quote]
mäkin kiinnitin huomiota siihen että laukku oli laskettu maahan! en mielelläni laske edes omaa satasen nahkalaukkuani maahan vaan pidän sitä tuolilla tai tuolin selkänojalla, ihmettelin miten joku raaskii birkiniä säilyttää maassa. mutta olihan siihen samaiseen laukkuun kiinnitetty myös joku (arvatenkin kallis, mutta rihkamalta näyttävä) avaimenperä tms.
Markkinoinnin ammattilaisena ihailen sitä, että onnistuttu brändäämään valmustushinta 200 kertaisesti ja säälin niitä, jotka on huijattu vastoin älyä hyviksi kuluttajiksi, mutta kun Se on tunne!
Ihanaa Leena, ihanaa! Sait Birkinin!
Ruma ja epäkäytännöllinen kassi. Naiset on outoja.
Mun mielestä tuo laukku on samanlainen ja yhtä hieno kuin monet halppislaukut. Mutta minä en nyt olekaan koskaan ymmärtänyt minkään merkkimateriaalin päälle.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 18:27"]
Suomessa vihdoin bongattu aito Hermes-laukku: Leena Sarvella on aito, joululahjaksi saatu Hermes Birkin :) Leena on tyylikäs, työtä tekevä nainen joka on laukkunsa ansainnut.
Eikä varmasti ole mikään feikki laukku.
http://www.iltalehti.fi/muoti/2013082917429957_mu.shtml
[/quote]
Kiitos ja kunnia! "Leena on tyylikäs, työtä tekevä nainen joka on laukkunsa ansainnut." Ei sitten kuitenkaan omalla työllä ansaittu laukku, koska rouva kertoili, että pukki toi veskan joululahjaksi. Mutta joo, tärkeä asiahan tämä jokatapauksessa on. Ylen uutistoimitus oli paikalla tekemässä juttua Leenan laukusta puoli yhdeksän pääuutislähetykseen.
Minulla ja äidilläni löytyy myös samainen laukku:) toivelistalla olisi toinen birkin erivärisenä, mutta jonotuslista on järkyttävä ja hinnat myös nousseet parin vuoden sisään huimasti.
Laukku on nimetty Jane Birkinin mukaan.
Minuakin jäi asia vaivaamaan.
Olin/olen itse siinä uskossa, että laukku on aito ja ostettu Hermesin - liikkestä. Olisi vaikea uskoa, ettei näin olisi, mutta huhut täällä ovat nakertaneet uskoani. Tykkään blogista todella paljon ja olisin aidosti järkyttynyt, jos hän olisi hankkinut kopion.
Nostan nyt vanhaa ketjua, mutta osoittautuiko Väyrysen laukku feikiksi? Ei ole paljoa asupostauksissa näkynyt, vaikka kaikki muut luksustuotteensa ovatkin hyvin edustettuina.
Ja tämän pitäis kiinostaa kaikkia koska????
Noh jos ei tyhjässä elämässä ole muuta täytettä kun jotkut tonnien laukut ja niiden ihailu niin mikäs siinä
Kyllä se ihan aito on. Muistelen hänen kirjoittaneen/sanoneen, ettei näytä Birkiniä blogissa välttääkseen turhaa puhumista.
Ei ole aito. Muitakin feikkejä on löytynyt häneltä. Mamma hankkii Shanghaista, taitaa olla lentoyhtiöllä töissä edelleen:D
Onko sillä hoikentavat alushousut alla vai mikä noi rajat säärissä on?
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 22:45"]
Tosiaan, bloggari on tunnettu ja olisi ystäväpiirinkin kannalta erikoista, jollei laukku nyt aito olisi ja bloggari vain "esittäisi". Ymmärsin laukun piilottelun taustalla olleen jonkin nahkatakki-gaten eli ihmiset olivat loukkaantuneet liian kalliista takista ja tämä synnytti päätöksen pitää arvokkaammat hankinnat blogin ulkopuolella. Mutta tämä siis ihan sieltä blogista luettua.
[/quote]
Eikö joku ollut bongannut sieltä blogista "Guccin" laukunkin? =D