Suomessa on nyt bongattu yksi aito Hermes Birkin-laukku! :)
Suomessa vihdoin bongattu aito Hermes-laukku: Leena Sarvella on aito, joululahjaksi saatu Hermes Birkin :) Leena on tyylikäs, työtä tekevä nainen joka on laukkunsa ansainnut.
Eikä varmasti ole mikään feikki laukku.
http://www.iltalehti.fi/muoti/2013082917429957_mu.shtml
Kommentit (55)
Ja mitä merkitystä sillä nyt on, että jollain Suomessa on Hermes Birkin? Kuka siitä välittää?
Hei, minä näytän ihan tuolta kun lähden aamulla töihin. Löysä neule ja kapeat housut, jalassa kyllä miljoona kertaa kivemman näköiset kengät, noita en ostaisi vaikka kolmella eurolla saisin. Tästä huolimatta en ole tuollaista veskaa saanut joulupukilta, en tiedä mitä sillä tekisin, onko sillä hyvä jälleen myyntiarvo? Ruma kuin mikä, ehkä sinne menee kätevästä monta litraa maitoa, mummolla oli tuon näköinen kauppakassina, tosin ruskea.
Myös Strictly Stylen Hannalla on Birkin. Eikä epäilystäkään ettei olisi aito.
http://www.olivialehti.fi/strictly-style/2013/04/rokkari-barbie-huulilla/
Laukku näyttää siltä niinku siel ei ois mitään sisällä. Mitä järkeä kanniskella noin isoa laukkua jos siellä ei pidä muuta kuin puhelinta ja rahapussia?
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 18:39"]
[/quote]
Onpa kumman lyttääntyneen ja ryhdittömän näköinen. Jos laukun etupuoli näkyisi niin merkin nimen, kahvan sijainnin yms. voisi päätellä onko aito vai ei. T
uo sävy on heleämmän sinisempi aidoissa ainakin kuten Helena Karihtalalla, eli niitä aitoja taitaa olla Suomessa kaksi: Leenalla ja Helenalla nyt sitten ainakin.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 18:32"]
Ja mitä merkitystä sillä nyt on, että jollain Suomessa on Hermes Birkin? Kuka siitä välittää?
[/quote]
Kun nämä av-mammat väittivät täällä että omistavat krokotiilinnahkaisia tuollaisia, joiden hinta alkaen 20 000 euroa :D
En ymmärrä miksi kukaan hankkii mustaa Birkiniä, niin tylsän näköinen. Ja kun tuon hintaista laukkua ei varmaan joka päivä käytä, niin sen ei edes tarvitse sopia asuun kuin asuun. Punainen, oranssi tai vaikka vaaleansininen olisi kiinnostavampi ja kuitenkin moneen asuun sopiva väri. Mutta kukin tyylillään, tuossa kuvassa veska ei kyllä ainakaan pääse oikeuksiinsa.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 19:44"]
En ymmärrä miksi kukaan hankkii mustaa Birkiniä, niin tylsän näköinen.
[/quote]
Totta turiset, ja tuosta tylsempi voisi ainoastaan olla joku ruskea "Vuitton-värinen" Birkin....
Mä en yleensä lauo tällaisia kommentteja, mutta nyt on kyllä pakko sanoa, että siinäpä mitättömän näköinen kassi! Kukaan, siis ei kukaan ei himoitsisi tuollaista veskaa, ellei se olisi naurettavan kallis.
En kyllä osataisi itselle. Samallainen nyssäkkä kuin muutkin.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 20:15"]
Mä en yleensä lauo tällaisia kommentteja, mutta nyt on kyllä pakko sanoa, että siinäpä mitättömän näköinen kassi! Kukaan, siis ei kukaan ei himoitsisi tuollaista veskaa, ellei se olisi naurettavan kallis.
[/quote]
Satun aidosti tykkäämään tuon mallisista laukuista (muilla valmistajilla näitä on myös), ja ihan varmasti kävisin Birkinin hakemassa sillä juhlamatkalla Pariisiin, jos nyt päävoitto Lotosta napsahtaisi. :-D Tosin varmaan pienempänä kuin Leenalla - tuo on 35 senttinen, ja Leena on pitkä nainen - ja tosiaan muun värisenä kuin mustana. Klassinen oranssi tai viininpunainen olisi kiva. :-D
Mä bongasin niitä eilen illalla kaksi, toinen punainen ja toinen oranssi.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 18:39"]
[/quote]
Tosiaan, bloggari on tunnettu ja olisi ystäväpiirinkin kannalta erikoista, jollei laukku nyt aito olisi ja bloggari vain "esittäisi". Ymmärsin laukun piilottelun taustalla olleen jonkin nahkatakki-gaten eli ihmiset olivat loukkaantuneet liian kalliista takista ja tämä synnytti päätöksen pitää arvokkaammat hankinnat blogin ulkopuolella. Mutta tämä siis ihan sieltä blogista luettua.
paljon tuo laukku sitten maksaa?
eipä ole kovin kummoinen..
tuon isoimman koon lähtöhinta taitaa olla jotain päälle 7000€.
olen nähnyt kivojakin birkineitä, mutta leenan laukku ei oikein vakuuta.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 22:53"]
paljon tuo laukku sitten maksaa?
eipä ole kovin kummoinen..
[/quote]
6800€ togo nahkana, olemassa muutaman satasen halvempikin nahka, sekä kalliimpia.
Onko tuo laukkumalli käytännöllinen? Itse olen miettinyt noita solkia, miten niiden avaaminen ja sulkeminen päivänmittaan onnistuu sujuvasti? Vai pidetäänkö laukkua aina soljet (tai mikä tuo laukunsuulla oleva remmijuttu onkaan) auki? On varmaan käytössä miellyttävistä materiaaleista tehty, kaunis ja kestävä tietysti, mutta sekä Birkin, että Kelly vaikuttavat jotenkin kömpelöiltä avattavilta. Uskon niitä olevan jo monilla, joten korjatkaa toki ennakkokäsitykseni.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 23:36"]
Onko tuo laukkumalli käytännöllinen? Itse olen miettinyt noita solkia, miten niiden avaaminen ja sulkeminen päivänmittaan onnistuu sujuvasti? Vai pidetäänkö laukkua aina soljet (tai mikä tuo laukunsuulla oleva remmijuttu onkaan) auki? On varmaan käytössä miellyttävistä materiaaleista tehty, kaunis ja kestävä tietysti, mutta sekä Birkin, että Kelly vaikuttavat jotenkin kömpelöiltä avattavilta. Uskon niitä olevan jo monilla, joten korjatkaa toki ennakkokäsitykseni.
[/quote]
Singaporelainen tuttava jolla on Birkin 35, sanoo että sieltä on pikkasen hankala ottaa soiva känny jos laukku on kiinni sillä solkisysteemillä, ja jos sitä pitää avonaisen ammottavana niin kamat häviävät takuulla taskuvarkaiden mukana etenkin Euroopan suuremmissa kaupungeissa.
Jossain suomalaisessa blogissa oli äskettäin kuva jonkun Birkinistä, mutta se oli laitettu maahan terassilla jonnekin oksennusten ja pissin sekaan joten tuskin oli aito 5000+ euron laukku :D
Onpa vaatimattoman näköinen laukku.