Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurattaa nämä liikuntaharrastuksen aloittajat, joista tietää, että

Vierailija
01.09.2013 |

harrastus tyssää parin kuukauden päästä. 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymähdyttää nämä alentuvat naureskelijat, jotka eivät tiedä että elämä ei säästä heitäkään sairauksilta, lihomiselta, hylätyksi tulemiselta, pettymyksiltä, yrityksiltä ja epäonnistumisilta.

Ikä ja kokemus tuovat lisää armeliaisuutta niin itseä kuin kanssaihmisiäkin kohtaan. Ellei sitten katkeruus voita, voihan senkin tien joutua kulkemaan.

Vierailija
2/30 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 16:12"]

harrastus tyssää parin kuukauden päästä. 

[/quote]

Ja se kuuluu sulle koska...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluilla on halvat huvit.

Varmaan pitäisi minunkin sinnikkäästi maata sohvalla vaikka urheilukärpänen puraisee useamman kerran vuodessa. Eka innostaa hiihtäminen, mutta sitten into lopahtaa. Sitten jumpataan ja sekin tuntuu kohta tylsältä. Sitten voikin uida jokusen viikon ennen kuin siirtyy lenkkeilyn kautta pyöräilyyn. Välissä voi aina pitää kuukauden röhnötystauon.

Vierailija
4/30 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää nämä "kausikuntoilijat" ihan vaan siitä syystä, että ryntäävät kaikki samaan aikaan liikuntapaikkoihin, eivätkä tiedä tapoja ja käytäntöjä. Sitten kun ovat oppineet käytännöt, niin lopettavatkin jo... ja puolen vuoden kuluttua uusi harrastajasatsi.

Mutta aina noista joku jää vakkariksi. Se on mukavaa :)

Vierailija
5/30 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tyssää varmasti:) Mutta silti taas ilolla huomenna aloitan, tosin en missään salilla vaan ihan tuolla pururadalla ja kotona stepperillä, kuntopyörällä ja Jutan kotitreenillä.

Vierailija
6/30 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksynä ekalla kahvakuulatunnilla oli 18 osanottajaa siitä sitten viikko viikolta väki väheni ja vakiintui 10 tietämille. Paikkoja oli ryhmässä 20.

Eli PUOLET lopettti kesken. Tuskin niin moni sairastui vakavasti ja siksi lopetti.

Sikäli tylsää että ryhmä tuli 20 sekunnissa täyteen ja kymmeniä muita jäi rannalle.

Vierailija
7/30 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 16:58"]

Varmaan pitäisi minunkin sinnikkäästi maata sohvalla vaikka urheilukärpänen puraisee useamman kerran vuodessa. Eka innostaa hiihtäminen, mutta sitten into lopahtaa. Sitten jumpataan ja sekin tuntuu kohta tylsältä. Sitten voikin uida jokusen viikon ennen kuin siirtyy lenkkeilyn kautta pyöräilyyn. Välissä voi aina pitää kuukauden röhnötystauon.

[/quote]

Kaikki ei aina voi olla kivaa. Urheilua pitää jatkaa vaikka se ei tuntuisikaan kivalta

Vierailija
8/30 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 17:24"]

Viime syksynä ekalla kahvakuulatunnilla oli 18 osanottajaa siitä sitten viikko viikolta väki väheni ja vakiintui 10 tietämille. Paikkoja oli ryhmässä 20.

Eli PUOLET lopettti kesken. Tuskin niin moni sairastui vakavasti ja siksi lopetti.

Sikäli tylsää että ryhmä tuli 20 sekunnissa täyteen ja kymmeniä muita jäi rannalle.

[/quote]

Ne kymmenet rannalle jääneetkin olisi saattaneet olla niitä lyhyeen harrastavia. Se, että liikuntainnostus lopahtaa, ei kuitenkaan tarkoita sitä,  että jatketaan sohvalla makoilua. Monella on muitakin tekemisiä kuin liikunta.

Vierailija
9/30 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä innostun helposti uusista asioista ja aloitan usein uuden liikuntaharrastuksen. Käyn sen kauden, jonka olen maksanut, esim. vuoden.   

Sitten voi innostus kyseiseen lajiin lopahtaa, mutta entäs sitten?

Ettehän te voi tietää mitä muuta ne ihmiset harrastaa. Minulla ainakin on fyysisesti raskas työ ja käyn monta kertaa viikossa juoksemassa + kuljen työmatkat pyörällä 10 km. Lisäharrastukset on vain plussaa ja niitä voi vaihdella mielensä mukaan.

Nytkin aloitin yhden uuden harrastuksen, jossa luultavasti käyn vain tämän syyskauden. Eipä paljoa kiinnosta muille naureskella tai ajatella heidän harrastuksissa käymistä. Parempihan se on että edes kausittain käy jossain liikkumassa kuin ei koskaan:)

Vierailija
10/30 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No ehkä ne halusivat kokeilla ja huomadivat, että tanssi tmv. sopiikin mulle paremmin tai että ilmapiiri oli kamala. Itse varmaan koet ylemmyyttä, itse säälin sua että sulla on noin pieni elämä. Et varmaan edes uskaltaisi jättää kesken muiden arvostelun pelossa :)

Vierailija
11/30 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se kahdenkin kuukauden innostus on kuin se että makaa senkin ajan soffalla.

Eihän sitä koskaan tiedä milloin saa pysyvän pureman liikuntaan.

Jos ei yritä, ei voi onnistua.

Vierailija
12/30 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 16:58"]

[/quote]

Kaikki ei aina voi olla kivaa. Urheilua pitää jatkaa vaikka se ei tuntuisikaan kivalta

[/quote]

Urheilua on niin montaa eri lajia, että aina löytyy jotain mikä on kivaa. Ei ole pakko rutinoitua! Elämän ja liikkumisen pitää olla kivaa :)

Vierailija
13/30 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Eikö ryhmään muka pääse mukaan kesken kauden? Tais niiltäkin loppua into jotka eivät mahtuneet mukaan.

Vierailija
14/30 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 17:30"]

[/quote]Ei noin!  Vaan pitää kokeilla eri lajeja ja löyttää omansa. Kun urheilu on kivaa sitä jaksaa harrastaa säännöllisesti. Kannattaa oikeasti panostaa siihen että löytää sellaisen tavan liikkua joka sopii itselle. Silläkin uhalla että joku pahoittaa mielensä kausikuntoilijoista.

Vierailija
15/30 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 17:36"]

[/quote]

No ehkä ne halusivat kokeilla ja huomadivat, että tanssi tmv. sopiikin mulle paremmin tai että ilmapiiri oli kamala. Itse varmaan koet ylemmyyttä, itse säälin sua että sulla on noin pieni elämä. Et varmaan edes uskaltaisi jättää kesken muiden arvostelun pelossa :)

[/quote]Joo, ehkä se ryhmä oli vähän sisäänlämpiävä....

Vierailija
16/30 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin on joskus vaikeuksia ymmärtää ihmisiä, jotka innostuvat jostakin hetkeksi ja sitten heittävät pyyhkeen kehään.

Itse syön samaa ruokaa joka päivä samaan aikaan.

Menen radalle ja salille samoina kellonaikoina samoina päivinä kuukaudesta toiseen.

Kurinalainen elämäntyyli on tehnyt minusta koneen.

Vierailija
17/30 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Kausi piti maksaa vasta 2 kerran jälkeen, tuossa kohtaa vapautui 2 paikkaa, kaikki muut maksoi koko kauden ja paikka oli heille varattu, eikä uusia voitu tilalle ottaa. Ihmiset huijasi itseään sillä, että jos maksaa niin tulee käytyäkin, pah..

Vierailija
18/30 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on sisäänpäin lämpiävä harrastusryhmä?. Ei sinne kaveeraamaan mennä vaan hikoilemaan!!

Vierailija
19/30 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kuukauttahan on pitkä aika. siinä ehtii jo nostaa peruskuntoa monta pykälää. Ei mitään nauramista sellaisessa. Jos kerran vuodessa innostuu liikunnasta pariksi kuukaudeksi, sillä on jo vaikutusta peruslöllöttelijään verrattuna.

Vierailija
20/30 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 17:43"]

[/quote]

[/quote]Joo, ehkä se ryhmä oli vähän sisäänlämpiävä....

[/quote]

:D kuulostaa naurettavalta