Millainen SEKSIELÄMÄ teillä on ollut 1. lapsen syntymän jälkeen?
Kertokaas kokemuksia!
Kuinka nopeasti synnytyksen jälkeen, kuinka usein ja ennenkaikkea onko yhtä nautittavaa kuin ennen lapsen syntymää?
Kommentit (9)
5 viikkoa synnytyksestä ekan kerran. Nyt jotenkin viitsii paremmin puhua ja " vaatia" sitä mitä haluaa/tarvii tyydyttävään seksiin...
Mua vaivaa haluttomuus... Milloinhan halut mahdollisesti palaa takaisin (jos edes palaa)?
Meillä on 10 kk vanha lapsi ja tuntuu, että on tosi vaikea aloittaa seksiä, se on niin SAMANLAISTA ja nopeasti ohi. Eli ei edes kiinnosta ryhtyä siihen. Ja todellinen turn-off on se, että mies joka käänteessä on esittelemässä kalleuksiaan juhlakunnossa ja vihjailee, että pitäisi saada.
Tunnen huonoa omatuntoa siitä, että mies joutuu olemaan " puutteessa" . Eilenkin se luki niin antaumuksella IS:n tai Iltalehden seksitutkimusta: Naiset haluaa enemmän seksiä... Luulee varmaan, että olen ainoa nainen jota ei kiinnosta.
t. ap
6vk synnytyksestä kun seksielämä alkoi ja nyt sitä on jatkunut jo yli 3v. vuorotyöt aiheutaa sen, että on pitempiä taukoja kuten 2vk tms, mutta " puute" paikataan kun on vapaata.
Fyysiseltä kantilta katosttuna ois varmaan jo aiemmin voinut ryhtyä hommin mutta kyllä meidän molemman systeemit pyöri täysin sen nyytin (ja varsinkin sen unen...) ympärillä. Ihan ok oli sinänsä, paikat eivät enää tossa vaiheessa juilineet mutta kyllähän sitä jännitti.
Imetin reilu 6 kk eikä sinä aikana kyllä pahemmin huvittanut, limakalvot ei oo kondiksessa, tissit valuu ja muutenkin oli jotenkin tosi sisäänpäin kääntynyt olo. Toisaalta, jahka mies ehdotti, niin olin kyllä messissä mutta ei siitä taivaat auenneet.. :)
Nyt vauva 9 kk ja jatkuvasti tekee mieli... :) Seksi tuntuu jopa paremmalta kuin ennen raskautta ja sitä on jotenkin tullut rohkeammaksi ja entistä sinummaksi itsensä kanssa.
Paremmalta tuntuu kuin ennen synnytystä, mutta harvemmin siihen tulee ryhtyttyä - lapsi ja miehen työ verottaa...
Aloitettiin silloin jälkitarkkarin jälkeen . Kuitenkin geishakuulien käytön aloitin jo n. viikko synnytyksestä. Kuulien avulla (ovat edelleenkin apuna) palautuminen tapahtunut nopeasti. Orgasmit nyt voimakkaampia ja kestävät pitempää.
Meillä 2 vkoa synnytyksestä, ihan mun aloitteesta kun teki mieli. Ja oli ihanaa :)
Seksiä on 1-2x viikossa, ihan ok, joskus tekisi enemmän mieli
Useita kertoja viikossa ollaan, lapsi nyt vuoden vanha. Alussa oli vähän ongelmia ennen kuin lihakset olivat vahvistuneet ja kivut hävinneet, muuten pysynyt seksielämä ihan kiihkeänä =)