Tarinoita siitä, kun oikeus kerrankin tapahtui
Raitiovaunussa oli taannoin sekava mies, joka huo.ri.tteli, läskitteli ja uhkaili kanssamatkustajia. Kuski ei tehnyt mitään. Kyydissä ollut siisti pukumies painoi nappia, odotti että ratikka pysähtyi pysäkille ja poistuessaan löi tätä häirikköä yllättäen suoraan naamaan todella kovasti. Kukaan ei osannut sanoa mitään ja häirikkökin meni jonkinlaiseen ällistyneeen pökerryksen tilaan, eikä edes yrittänyt vastata tai lähteä perään. Tilanne oli nopeasti ohi. Meni parin pysäkkiä ja hiljentynyt häirikkö lähti hoippuen ja nenä verta valuen pois. Ihmiset katsoivat toisiaan että mitä hemmettiä juuri tapahtui.
Kommentit (6)
Nicolae Ceausescun viimeinen puhe, oikeudenkäynti ja teloitus vuonna 1989:
Lukashenkalle ja Putinille käy vielä samalla tavalla.
Autoni sammui kiellettyyn paikkaan ja ennen kuin tuttu tuli hinaamaan, oli parkkisakko ikkunassa. Tein valituksen Vantaan pysäköinninvalvontaan ja sain maksamani sakot takaisin.
Ollessani joskus kaljakellunassa, joku lihava täti ei päästänyt meitä rantautumaan vedoten että laituri oli hänen. Ei siinä mitään mutta haukkui ja uhkaili ja ties mitä. Ei siinä, jatkettiin matkaa ja tämä täti jäi laiturille istumaan aurinkotuoliin. Vähän matkaa jatkettuamme, kuului yllättäen ihan hirveä pamaus ja koko laituri romahti veteen niin että tämä täti kaatui sinne tuoleilneen päivineen, ja jäi hiljaisena tuijottamaan noustuaan vedestä hattu kaisloissa... Koko joki repesi.
Raitiovaunussa oli taannoin sekava mies, joka huo.ri.tteli, läskitteli ja uhkaili kanssamatkustajia. Kuski ei tehnyt mitään. Kyydissä ollut siisti pukumies painoi nappia, odotti että ratikka pysähtyi pysäkille ja poistuessaan löi tätä häirikköä yllättäen suoraan naamaan todella kovasti. Kukaan ei osannut sanoa mitään ja häirikkökin meni jonkinlaiseen ällistyneeen pökerryksen tilaan, eikä edes yrittänyt vastata tai lähteä perään. Tilanne oli nopeasti ohi. Meni parin pysäkkiä ja hiljentynyt häirikkö lähti hoippuen ja nenä verta valuen pois. Ihmiset katsoivat toisiaan että mitä hemmettiä juuri tapahtui./
Itse olen joutunut kerran tuollaisen häirikön uhriksi raitiovaunussa eikä kukaan todellakaan tehnyt mitään.
Toisen kerran olin Helsingissä bussissa vuosia sitten, kun takanani istunut n.kolmekymppinen juopunut romanimies kävi yllättäen kiusaamaan minua. Repi hiuksista, töni, haukkui ja tuli perässä, kun vaihdoin paikkaa. Kukaan muista matkustajista ei tehnyt mitään. Lopulta ukko potkaisi minua ja silloin menin sanomaan kuskille. Kuski pysäytti pysäkille, joka sattui juuri sopivasti kohdalle, tarttui miestä käsivarresta ja talutti ulos. Loppumatka sujui rauhallisesti. Kiitin kuljettajaa.
Lahdessa joku poika pisti toisen nuolemaan kenkiään. Myöhemmin tuli video missä nuolettajan kengät poltettiin ja vähän pahoinpideltiin.
Koulukiusaaja ajoi kiusattua takaa, mutta jäikin auton alle ja sairaalaan moneksi kuukaudeksi. Lol.