Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahajuttua:

Vierailija
01.09.2013 |

Olin pitkällä sairauslomalla, lähes puoli vuotta. Tuolta ajalta sain kelan sairauspäivärahaa joka oli yli 1000 euroa vähemmän kuin mitä palkkani on (1900 eur/brutto) Onneksi oli vähän säästöjä, paljon ei ollut kun aiempi ero ja muutto söi niitä uuden kodin hankintoihin hiukan. Loput vähäiset säästöt meni tuon sairausajan aikana aika tarkkaan.

Palasin töihin viime viikolla. Viimeksi sain sairauspäivärahaa elokuun alussa ja maksoin sillä tietysti vuokran jne. Nyt pitääkin sit ei olekaan rahaa tulossa kuin vasta syyskuun lopulla palkkapäivänä. Tai no elari yhdestä lapsesta tulee alkuviikolla.

Kandeekohan mun ottaa sossuun yhteyttä, onko teidän mielestänne mulla mitään mahdollisuutta saada sieltä kuun alkupuolelle rahaa tai apua syyskuun vuokran maksuun? Tähän saakka en ole sieltä rahaa käynyt pyytämässä enkä oikein tiedä systeemistä. Kun kuitenkin syyskuussa saan palkkaa, mutta tietysti tarvitsisin tuon palkan lokakuun vuokraa varten.

Onko ihan tuhoon tuomittu ajatuksena?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin saat elokuun sairaspäivärahat?

Vierailija
2/2 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se viimeinen sairauspäiväraha tuli elokuun alussa, olikohan se 8.8. ja siinä oli tosiaan sairausloman loppuun asti maksettu. Eli se oli vielä pienempi kuin aiemmat koska oli ns. vajaan kuukauden raha.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä