Köyhyystutkija huolissaan ”kaverikapitalismista” – Suomessa ”paljon piilotettua korruptiota”
Köyhyystutkija, oppositiopuolue vihreiden varapuheenjohtaja Maria Ohisalo on huolissaan ”kaverikapitalismista” Suomessa.
–Poliittiset virkanimitykset on yksi ongelma. Sitten toisaalta yritysten hallituksissa nähdään, miten valta tässä maassa kasautuu.
– Kaverikapitalismi on muuten kaukana vapaasta markkinataloudesta. Tässä maassa on paljon piilotettua korruptiota, Ohisalo kirjoitti.
Kommentit (25)
Onneksi Vihreillä on pokkaa sanoa ääneen niin kuin asiat on
Tää sama joka just nimitti kansliapäälliköksi tjsp. kokeneempien ohi sopivan puoluekaverinsa?
Eikö tuomitse juuri tee noin? Onko se tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Ei se vaan välitä.
Valta turmelee, totesi joku viisas aikanaan.
Veikkaan, että tämäkin on kiellettyjen keskustelujen listalla.
Tätähän tämä on ollut Suomessa aina, maan tapa. Samat hyvin syöneet pulliaiset pyörivät keskenään, sulle mulle sulle mulle. Rikkaat suosivat toisiaan. Suomessa todellakin on korruptiota ollut aina.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitat lauseita, jotka eivät tarkoita mitään? Oletko tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Vihreät fasistit poistavat ketjut, joissa heidän puolueensa poliitikkoja arvostellaan. Siksi.
Se, että palkkaa tutun ei ole korruptiota. Ohisalolta puuttuu kokemus liikemaailmassa.
Itse nimittelee tuttujaan ja jäsenkirjan omaavia tärkeille paikoille..........jonkinlaista kaverikapitalismia sekin.
Vihreät puhuvat paljon, mutta omat teot eivät tue kyllä puheita.
Vierailija kirjoitti:
Tää on 5 vuotta vanha juttu..,
Räsäsen puheet palon vanhempia mutta niitäkin kaivellaan. Miksi ei sitten "köyhyystutkijan"
Tarttee sit palkata pelkästään pahimmat vihamiehensä jollei kaveriakaan saa palkata.
Onks se sit parempi?
Vierailija kirjoitti:
Tää sama joka just nimitti kansliapäälliköksi tjsp. kokeneempien ohi sopivan puoluekaverinsa?
Tuohan nyt on aivan eri asia. :D
Tuntuisi kummalta jos vihreät eivät saa harrastaa poliittisia virkanimitykset mutta muut saavat.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuisi kummalta jos vihreät eivät saa harrastaa poliittisia virkanimitykset mutta muut saavat.
Ei vaan kannattaisi elvistellä virkanimityksillä kun itse tekevät samoin - noin se mieli muuttui vihreilläkin
linkki
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/koyhyystutkija-huolissaan-kaverikapita…