Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi ihmeessä ihmiset valittaa että luottamusmies on huono???
01.09.2013 |
Jos olen asian oikein ymmärtänyt, niin työpaikan työntekijät ihan itse sen luottamusmiehen itselleen valitsevat. Miksi eivät vaihda jos on kerran huono luottis? Jos on niin lapatossu, että ei saa suutaan auki, jos on valittu luottamusmies joka ei hoida hommiaan asiallisesti, niin saa syyttää itseän. Luottamusmies vaihtoon, ja vaikka itse vastaehdokkaaksi, jos ei kukaan parempi siihen ala. Hoitakaa asioitanne ihmiset, puolustakaa oikeuksianne, avatkaa suunne, älkääkä tänne valittako!!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Se on se kateus vissiin. Itse olin aikoinani eräässä suurehkossa metalliyrityksessä töissä ja siellä tuli yilanne että luottamusmies erosi tehtävästään sydänkohtauksen saatuaan, pitkään oli tilanne että kukaan ei halunnut eikä suostunut tehtävään niin sitten päätin ottaa sen tehtävän vastaan. Kuinka ollakkaan niin yhtäkkiä useampi olisikin halunnut sen pestin ja voi sitä kyräilyä ja kuiskuttelua selän takana, luulivat varmaan että saan jätti liksan toimesta ja nipun muita "herkkuja" sanon kyllä että ei todellakaan ollut mitään herkkuhommaa vääntää työnantajan kanssa kun tuki yt-neuvottelut eteen.