Youtube täynnä ulkomaalaisten reaktiovideoita Nightwishin Ghost love scoreen. Oletko sinä kuullut tämän suomalaisen musiikin magnum opuksen?
Jaksaa kyllä hymyilyttää kun noita laulunopettajien ja tavisten reaktiovideoita tulee aika tasaisella tahdilla :) Pääsääntöisesti ihmiset reagoi tähän Floor Jansenin laulamaan liveversioon, mikä on kyllä todella hyvä (17 miljoonaa katsomiskertaa)
tässä myös Tarja Turusen laulama liverversio (7 miljoonaa katsomiskertaa)
Kommentit (66)
Johan nyt toki, tuli jo vuonna 2004 huudatettua sitä säännöllisesti tuolloin uudelta albumilta. Floorin tulkintakin on oikein nautittava.
Kaikki reaktiovideot on feikattuja. En edes ymmärrä minkä takia pitää katsella kun toiset katselee ihan mitä tahansa videota ja reagoivat siihen. TÄmä nykyajan somekulttuuri on mielisairasta ja harhaista.
Tuo Tarjan vetämä alkuperäinen on jotenkin vähän kiusallista seurattavaa Floorin esityksen nähtyään.
Kappale on hyvä ja Floor loistava. Minusta on jotenkin hienoa, että suomalainen bändi niittä tubessa mainetta näin yllättävällä tavalla. En ole Nightwish-fani, mutta noita reaktioita on ollut viihdyttävä katsoa. Ja kyllä minullakin meni kylmät väreet kun Floorin esityksen katsoin.
10 minuuttia? Oisko tästä jotain lyhyempää versiota Spotifyssa?
Vierailija kirjoitti:
Monet reaktioista ovat feikkejä. Saavat vain helposti katselukertoja videolleen.
Niin olen arvellutkin. Mutta hauska se on silti fantasioida että eivät olis feikkejä :D
Vierailija kirjoitti:
Kaikki reaktiovideot on feikattuja. En edes ymmärrä minkä takia pitää katsella kun toiset katselee ihan mitä tahansa videota ja reagoivat siihen. TÄmä nykyajan somekulttuuri on mielisairasta ja harhaista.
On toki mutta onko nää reaktiovideot nyt niin kamalaa ja sairasta, ihan ok viihdettä
Omien kanavien boostausta. Ihmetytti yksi klassisen musiikin ammattilainen, joka ei erottanut oikeaa orkesteria taustanauhoista vaan luuli, että oli syntikalla tehdyt.
Olen toki kuullut kappaleen. Monesti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tylsä elämä ja kännissä tulee nostalgioitua näitä biisejä. Vaikka sitten näiden reaktiovideoiden kautta
Ihmetyttää tämä "reaktio-videot on feikattuja" huutelu. Varmaan osa on feikattuja, mutta osa varmasti ihan aitoja, mitä nyt melkoisesti ylinäyteltyjä.
Eihän niitä varmasti edes sen aitouden takia katsota, vaan viihdyttävyyden. Kiva seurata mitä joku toinen on mieltä omasta lempibändistä tai -laulusta. Käyväthän ihmiset katsomassa taikureitakin, vaikka niissä ei mitään tekemistä taikuuden kanssa ole.
On tuttu teos ja yksi Nightwishin parhaita omasta mielestäni. Paha kyllä alkuperäisen version kuuntelemisesta ei tule enää mitään Floorin ja Beast in Blackin Yannisin tulkintojen jälkeen.
Reaktiovideot. Huoh. Elelet vaan 30 vuotta tynnyrissä ilman virikkeitä niin voit luoda youtube uran yllättymällä sellaisista eksoottisista asioista kuten mm. Elviksen kappaleet tai vaikka ulkomsiset karkit joita kuklijat lähettelee.
Suomalaisen huonolle itsetunnolle tekohengitystä kun joku tykkää bändistä joka on samasta maasta kuin minä. 😂
Ne "Kids react" videot on parhaita eri bändeistä. Niissä tulee ihan aitoja tokaisuja.
Katson usein noita Nightwishin reaktiovideoita, suuri osa on toki tuubaa mutta hyviä löytyy myös paljon. Myös muistakin kappaleista niitä on paljon, oma suosikkini on TGSOE.
Floor on kyllä kuin tappi veneeseen tuossa kokoonpanossa. Hyvin taitava laulaja, esiintyjä ja ammattilainen kaikinpuolin.
Olempa nähnyt aikamonta. Alkaa jo tulla korvista. varmaan a@p reactsin reaktio oli eka, myöskin amareactsin reaktion näin jo parikolme vuotta sitten, Stormchildia olen seurannut myös paljon.
Katoppa varsin semmonen video kussa indonesialaismummo näkee Dimmu borgirin piisin
Floor on paitsi hyvä laulaja, myös älyttömän karismaattinen. Siinä jää helposti muut hänen ympärillään paitsioon.
Ghost love score on kaikkien aikojen parhaita Nightwishin biisejä, mun listalla sijoittuu kyllä viiden parhaan joukkoon. Olen tykännyt siitä sen ilmestymisestä asti, ja Floor esittää sen mun mielestä parhaiten. Mitään reaktiovideoita en tarvitse.
Monet reaktioista ovat feikkejä. Saavat vain helposti katselukertoja videolleen.