Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä saa ihmisen hurahtamaan kaikenlaisiin q anon diip steit 5g-korona billgates mikrosiru huuhaaseen?

Vierailija
20.08.2020 |

Onko taustalla joku mt oireyhtymä jolle on nimi?

Kommentit (242)

Vierailija
81/242 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsikää itse tietoa. Miksi mun pitäisi se teille hakea?

Vierailija
82/242 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani kaksi 5g/korona on salaliitto/mikrosiru rokotetaan meihin -hörhöä ovat ihan fiksuja mutta kouluttamattomia, uskoisin että he vain ruokkivat tiedonjanoaan ja hakevat haastetta elämään hurahtamalla foliohattuilemaan. Yliopistoihin ei ole ovet auenneet mutta älliä on sen verran että pitää jotain keksiä johon sitä käyttäisi. Ja kun luonne on auktoriteettikammoinen, on erittäin tyydyttävää hurahtaa salaliittoteorioihin ja kuvitella tietävänsä paremmin kuin akateemiset asiantuntijat. En enää väittelee heidän kanssaan, se on havaittu loputtomaksi suoksi.

Mä olen semisti hörhö, ja mulla on kyllä auenneet ovet ihan yliopistoonkin. :D Sä varmaan hämmästyisit, jos tietäisit, miten monella esim. energiahoitajalla on akateeminen tutkinto.

Omasta mielestäni tietynasteinen auktoriteettikammoisuus on tervettä. Olisinkin enemmän huolissani niistä auktoriteettiuskovaisista ihmisistä, jotka eivät ajattele itse eivätkä kyseenalaista mitään, mitä tietyt auktoriteettitahot sanovat. Miten moni on valmis esim. ottamaan koronarokotteen tietämättä yhtään mistä se on valmistettu, miten se vaikuttaa ja mitä riskejä siihen sisältyy? Pöyristyttävän moni.

En niele pureksimatta yhtään salaliittoteoriaa, ja kieltämättä joillain on mopo karannut käsistä aika pahasti. Mutta joissain jutussa on aivan varmasti myös perää.

Ok. Mutta et kuitenkaan ymmärrä, kuinka auktoriteettiuskoinen itsekin olet? Pidät Trumpia maailman pelastajana. Uskot kaikkeen tuohon täysin sokeasti? Sinut on johdateltu huomaamattasi hurmokselliseen kulttiin. Kerro omin sanoin, millä tavalla uskot Trumpin jengin pelastavan maailman?

Mistä ihmeestä sinä päättelit, että kuulun Trumpin kannattajiin? En todellakaan kuulu.

Ei ole olemassa ketään "maailman pelastajaa", muita kuin meistä jokainen, jos niin valitsemme ja haluamme. Ja mitä selkeämmin on kyse jostain kultista tai gurusta, sitä suuremmalla skeptisyydellä siihen suhtaudun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/242 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani kaksi 5g/korona on salaliitto/mikrosiru rokotetaan meihin -hörhöä ovat ihan fiksuja mutta kouluttamattomia, uskoisin että he vain ruokkivat tiedonjanoaan ja hakevat haastetta elämään hurahtamalla foliohattuilemaan. Yliopistoihin ei ole ovet auenneet mutta älliä on sen verran että pitää jotain keksiä johon sitä käyttäisi. Ja kun luonne on auktoriteettikammoinen, on erittäin tyydyttävää hurahtaa salaliittoteorioihin ja kuvitella tietävänsä paremmin kuin akateemiset asiantuntijat. En enää väittelee heidän kanssaan, se on havaittu loputtomaksi suoksi.

Mä olen semisti hörhö, ja mulla on kyllä auenneet ovet ihan yliopistoonkin. :D Sä varmaan hämmästyisit, jos tietäisit, miten monella esim. energiahoitajalla on akateeminen tutkinto.

Omasta mielestäni tietynasteinen auktoriteettikammoisuus on tervettä. Olisinkin enemmän huolissani niistä auktoriteettiuskovaisista ihmisistä, jotka eivät ajattele itse eivätkä kyseenalaista mitään, mitä tietyt auktoriteettitahot sanovat. Miten moni on valmis esim. ottamaan koronarokotteen tietämättä yhtään mistä se on valmistettu, miten se vaikuttaa ja mitä riskejä siihen sisältyy? Pöyristyttävän moni.

En niele pureksimatta yhtään salaliittoteoriaa, ja kieltämättä joillain on mopo karannut käsistä aika pahasti. Mutta joissain jutussa on aivan varmasti myös perää.

Hörhöjärjestöihin hurahtamisessa ei ole kyse auktoriteettikammosta, vaan siitä, että haluaa valita auktoriteettinsa itse. 

Vierailija
84/242 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump ylisti QAnonia ja tassa tulos:

https://news.yahoo.com/fox-panel-hammers-trump-praising-235929387.html

Huru-ukko pisti taas saappaan suuhunsa.

Vierailija
85/242 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus ajatellut, että voisin uskoa joihinkin salaliittoteorioihin vain siksi, että tämä nykyinen maailma on niin sairas. Mitä enemmän tekee henkisesti työtä itsensä kanssa ja mitä enemmän havahtuu siihen, mitä on terveys, onnellisuus, hyvinvointi, hyvä elämä, siis laajasti ottaen, niin sitä selvemmin havahtuu myös siihen, että tämä maailma on aivan hirveässä jamassa. Poliittiset päätökset, talouselämän huipulla tapahtuvat asiat, aivan absurdia touhua. Ei siinä tarvitse mitään salaliittoja olla, mutta ymmärrän, miksi joku niitä siinä näkee tai haluaa nähdä.

Salaliittoteoriat ovat mielestäni vähän turhan yksinkertaisia selityksiä tai vastauksia monimutkaisiin ja monitahoisiin ongelmiin ja kysymyksiin, mutta jos joku tulee sanomaan minulle, että ns. globaali eliitti toimii pimeiden voimien ohjaamana, niin voisin melkein sanoa että niinhän se toimii. Koska eihän se hyvän asialla ole. Joku kristitty uskovainen voisi sanoa, että vanha vihtahousuhan se siellä tahtipuikkoa heiluttaa. Joku muu voisi puhua ehkä ihmisen sisällä asuvasta pahuudesta tai kenties ihmisen rikkinäisyydestä ja keskeneräisyydestä.

Ihan sama, miten sen haluaa ilmaista, mutta ihan mieletöntä ja sairasta menoa tämä on.

Pahan psykologia: Ahneus, kateus, mustasukkaisuus. Ja tämä paha on meissä kaikissa, asemasta riippumatta. Yksi harha muiden joukossa: luulemme olevamme hyviä, vaikka kaikissa meissä on jatkuvasti pahan vaikutus. Hyvin vaarallista luulla, että paha on vain oman itsen ulkopuolella.

Vierailija
86/242 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mutta et kuitenkaan ymmärrä, kuinka auktoriteettiuskoinen itsekin olet? Pidät Trumpia maailman pelastajana. Uskot kaikkeen tuohon täysin sokeasti? Sinut on johdateltu huomaamattasi hurmokselliseen kulttiin. Kerro omin sanoin, millä tavalla uskot Trumpin jengin pelastavan maailman?

Mistä ihmeestä sinä päättelit, että kuulun Trumpin kannattajiin? En todellakaan kuulu.

Ei ole olemassa ketään "maailman pelastajaa", muita kuin meistä jokainen, jos niin valitsemme ja haluamme. Ja mitä selkeämmin on kyse jostain kultista tai gurusta, sitä suuremmalla skeptisyydellä siihen suhtaudun.

No mitä Qanon liike sinulle antaa?

Vierailija
87/242 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin hurahtaa kun nököttää kuulokkeet korvilla siellä pimeessä sotkusessa kämpässään yksin, pelaa ja surffaa päivät päästään koneella ja alkaa etsiä tekosyitä siihen miksi ei ole saanut mitään aikaan elämässään ja miksi sillä ei edes ole väliä. Koska salaliitto X estää sen ja muut tyhmät juoksee oravanpyörässä ja ei vaan tajua. Auttaa maassa olevaan itsetuntoon kun kuvittelee ymmärtävänsä jotain jota 99% muista ihmisistä ei ymmärrä.

Vierailija
88/242 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks näistä salaliittoukkeleista selitti mulle kirkkain silmin, että Michelle Obama on mies, kaikkihan sen tietää. Se on oikeesti Michael. "Kato vaikka netistä, siellä on vaikka kuinka paljon kuvia missä sen munat näkyy kohoumana mekon alla. Yhdessä kuvassa jopa näkyy kaikki,  koska siellä mekon alla ei ole mitään".

Tää mies oli niin vakuuttunut asiasta että menin hetkeksi hämilleni ja kävin katsomassa netistä. Voi juma.. joo, onhan siel kaikenlaisia "kohouma" kuvia. Mutta myös paljon kuvia Michellen lapsuudesta. 

Kumpikohan on vaikeempi feikata kuviin pari kohoumaa tai vaikka munat mekon alle vilkkumaan, kuin erittäin aidon näköiset lapsuuskuvat?

Erityisesti vakuutti "pilalle mennyt" lapsuuskuva, missä Michellellä on silmät kiinni ja villi hymy korvasta korvaan. 

Tai kuinka monelta meiltä unohtuu mekon alta pikkarit? Varsinkin jos siel mekon alla olis maailmaa mullistava salaisuus..

Sitä paitsi, mitä sitten vaikka se olisikin mies? Ei vaikuttais mitenkään mun elämään.¨

Eli kaikille salaliittoteoreetikoille, miettikää nyt vähän!

Vierailija
89/242 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen tosiaankin menemään kuuntelemaan pari videota edellä mainitulta Jarmo Ekmanilta, ei kannata jankata asioista mistä ei tiedä tarpeeksi, alkaa sitten (ehkä) vähän silmät avautua.

Vierailija
90/242 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei ole niin kuin virallisesti annetaan ymmärtää, mutta tuollaiset Q'Anon systeemit yms. on kehitelty vain johtamaan epäluuloisia ihmisiä harhaan, jotta todellinen huijaus ei paljastuisi.

Ja mikähän tämä suuri todellinen huijaus sitten on?

Tarkalleen ottaen en tiedä, mutta kytkeytyy todella vahvasti olemassa olevaan maailmanlaajuiseen talouskupruun. Viimeisen 20 vuoden aikana se on ollut useamman kerran hyvin lähellä paljastua. Tällä hetkellä eletään sen asian kanssa suorastaan veitsenterällä.

Ja mistäkö tiedän? No, seuraan uutisia, ja teen niistä johtopäätöksiä. 

Voisitko kertoa siitä talouskuprusta tarkemmin, kun tiedät sellaisen olevan parhaillaan menossa?

Hei, täällä odotetaan tietoa siitä talouskuprusta. Mitä tapahtuu kun se vihdoinkin paljastuu?

Kirjoitin jo, etten tiedä muuta kuin sen, että se on olemassa. Maailman johtavat pankkiirit pelkäävät sen paljastumista niin paljon, että heillä on valmiina suunnitelma sille, kuinka he vievät perheensä piiloon, jos se tapahtuu, mitä he pelkäävät. Sitä en tiedä, mitä he tarkalleen ottaen pelkäävät.

Itse en pelkää, vaan mielenkiinnolla odotan. En omista mitään, joten en voi myöskään menettää mitään.

Vierailija
91/242 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus ajatellut, että voisin uskoa joihinkin salaliittoteorioihin vain siksi, että tämä nykyinen maailma on niin sairas. Mitä enemmän tekee henkisesti työtä itsensä kanssa ja mitä enemmän havahtuu siihen, mitä on terveys, onnellisuus, hyvinvointi, hyvä elämä, siis laajasti ottaen, niin sitä selvemmin havahtuu myös siihen, että tämä maailma on aivan hirveässä jamassa. Poliittiset päätökset, talouselämän huipulla tapahtuvat asiat, aivan absurdia touhua. Ei siinä tarvitse mitään salaliittoja olla, mutta ymmärrän, miksi joku niitä siinä näkee tai haluaa nähdä.

Salaliittoteoriat ovat mielestäni vähän turhan yksinkertaisia selityksiä tai vastauksia monimutkaisiin ja monitahoisiin ongelmiin ja kysymyksiin, mutta jos joku tulee sanomaan minulle, että ns. globaali eliitti toimii pimeiden voimien ohjaamana, niin voisin melkein sanoa että niinhän se toimii. Koska eihän se hyvän asialla ole. Joku kristitty uskovainen voisi sanoa, että vanha vihtahousuhan se siellä tahtipuikkoa heiluttaa. Joku muu voisi puhua ehkä ihmisen sisällä asuvasta pahuudesta tai kenties ihmisen rikkinäisyydestä ja keskeneräisyydestä.

Ihan sama, miten sen haluaa ilmaista, mutta ihan mieletöntä ja sairasta menoa tämä on.

Ei maailma ole sairas, vaan jossakin päin maaimaa on kehitys hidasta ja paljon ongelmia. Mitä ihmeen mieletöntä menoa? Meillä länsimaissa menee todella hyvin, ja elämämme on vuosi vuodelta mennyt parempaan suuntaan. Yksilöt on alettu ottaa huomioon, ja kaikenlaisten ihmisten elämään halutaan parannusta, ja oikeudenmukaisuuden pariaatetta pyritään noudattamaan. Yksilölläkin on ääni. Taloudellista eriarvoisuutta on aina ollut olemassa ja tulee olemaan, vaikka köyhien asemaan haetaan parannusta. Suomessa on asiat paremmin kuin missään muualla maailmassa, ja lukematon määrä ihmisiä on tullut huomaamaan, että yhteiskunnan tuellakin elää mukavasti, eikä töitä tarvitse harkita.

Vierailija
92/242 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on se vakiovastaus. Testaan juuri, osaatko ajatella omilla aivoillasi, vaan ajatteletko jonkun muun aivoilla. Me muutkin osaamme etsiä tiedon, jopa varsin nopeasti ja me muutkin teemme omat johtopäätöksemme. Tiedän luultavasti suunnilleen kaikki maailman salaliittoteoriat, koska joutessani tutkin myös ne. En usko niihin. Tuollaiset vastaukset saavat minut joka kerta vakuuttuneeksi, ettet ajattele itse. Olet propagandan uhri. Itänaapuri kutsuu heitä hyödyllisiksi idiooteiksi. Vertaus. En pidä sinua kuitenkaan idioottina. Toivon että vastaat.

Vierailija
93/242 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen tosiaankin menemään kuuntelemaan pari videota edellä mainitulta Jarmo Ekmanilta, ei kannata jankata asioista mistä ei tiedä tarpeeksi, alkaa sitten (ehkä) vähän silmät avautua.

Olen eri, mutta vastaan. Kuuntelen itse teidän muutamien videoita, myös Ekmanin. Analysioin ja yritän ennakoida, mihin tämä kaikki päättyy. Käsittämätöntä se, että älykkäätkin ihmiset ovat hurahtaneet tuohon. Sen tiedän kuitenkin, että tulette tarvitsemaan tosi paljon tukea kun huomaatte, että uskoitte suureen kusetukseen. Olen silloin valmis auttamaan.

Vierailija
94/242 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahan psykologia: Ahneus, kateus, mustasukkaisuus. Ja tämä paha on meissä kaikissa, asemasta riippumatta. Yksi harha muiden joukossa: luulemme olevamme hyviä, vaikka kaikissa meissä on jatkuvasti pahan vaikutus. Hyvin vaarallista luulla, että paha on vain oman itsen ulkopuolella.

Kyllä, meissä kaikissa on sekä "hyvä" että "paha". Kysymys on lähinnä siitä, kumpaa haluamme yksilöinä ja kollektiivina vaalia ja lisätä. Juu, se ikiaikainen hyvän ja pahan taistelu, mutta se pitäisi vain nostaa uudelle korkeammalle tasolle koko juttu. Oivaltaa korkeammasta evolutiivisesta näkökulmasta.

Mutta ihmiskunnan henkinen evoluutio on niin tajuttoman hidasta. Joskus se turhauttaa, ja ehkä joku siksi kehittelee myös joitakin salaliittoteorioita.

Vierailija
95/242 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärrä miksi muut ihmiset pyytävät sinua perustelemaan uskomuksesi?

Vierailija
96/242 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, meissä kaikissa on sekä "hyvä" että "paha". Kysymys on lähinnä siitä, kumpaa haluamme yksilöinä ja kollektiivina vaalia ja lisätä. Juu, se ikiaikainen hyvän ja pahan taistelu, mutta se pitäisi vain nostaa uudelle korkeammalle tasolle koko juttu. Oivaltaa korkeammasta evolutiivisesta näkökulmasta.

Mutta ihmiskunnan henkinen evoluutio on niin tajuttoman hidasta. Joskus se turhauttaa, ja ehkä joku siksi kehittelee myös joitakin salaliittoteorioita.

Minä en usko ihmisen korkeampaan henkiseen evoluutioon. -sama

Vierailija
97/242 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei ole niin kuin virallisesti annetaan ymmärtää, mutta tuollaiset Q'Anon systeemit yms. on kehitelty vain johtamaan epäluuloisia ihmisiä harhaan, jotta todellinen huijaus ei paljastuisi.

Tarkalleen ottaen en tiedä, mutta kytkeytyy todella vahvasti olemassa olevaan maailmanlaajuiseen talouskupruun. Viimeisen 20 vuoden aikana se on ollut useamman kerran hyvin lähellä paljastua. Tällä hetkellä eletään sen asian kanssa suorastaan veitsenterällä.

Voisitko kertoa siitä talouskuprusta tarkemmin, kun tiedät sellaisen olevan parhaillaan menossa?

Hei, täällä odotetaan tietoa siitä talouskuprusta. Mitä tapahtuu kun se vihdoinkin paljastuu?

Kirjoitin jo, etten tiedä muuta kuin sen, että se on olemassa. Maailman johtavat pankkiirit pelkäävät sen paljastumista niin paljon, että heillä on valmiina suunnitelma sille, kuinka he vievät perheensä piiloon, jos se tapahtuu, mitä he pelkäävät. Sitä en tiedä, mitä he tarkalleen ottaen pelkäävät.

Itse en pelkää, vaan mielenkiinnolla odotan. En omista mitään, joten en voi myöskään menettää mitään.

On olemassa, mutta et kuitenkaan tiedä siitä enempää. Pankkiirit pelkää eli ihmiset, jotka omistavat pankkien osakkeita. Pitääkö tavallisen ihmisen pelätä, jos tileille on kertynyt vähän säästöjä. Viekö ne joku? Jänniä aikoja eletään.

Vierailija
98/242 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärrä miksi muut ihmiset pyytävät sinua perustelemaan uskomuksesi?

Etsikää itse tietoa tarkoittaa: tutki kaikki maailman salaliittoteoriat ja usko niihin. Usko kaikki propaganda, älä ajattele omilla aivoillasi.

Vierailija
99/242 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa, mutta et kuitenkaan tiedä siitä enempää. Pankkiirit pelkää eli ihmiset, jotka omistavat pankkien osakkeita. Pitääkö tavallisen ihmisen pelätä, jos tileille on kertynyt vähän säästöjä. Viekö ne joku? Jänniä aikoja eletään.

Jänniä aikoja eletään: elätte jänniä aikoja siihen asti kun tulee USA:n presidentinvaalit. Tajusitko?

Vierailija
100/242 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se jätkä on ihan harhainen. Voi olla muuten ihan fiksukin, mutta tässä asiassa on ihan hörähtänyt.