Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auta alanvaihtajaa: Ripsipidennykset - mitkä seikat tekisivät kokemuksesta ns. luxury kokemuksen?

Vierailija
22.09.2023 |

Olen vajaa 40 vuotias YH äiti, joka on ollut pois työelämästä nyt 1,5 vuotta lapsen sairastumisen johdosta. Olen aikaisemmin tehnyt uraa Teknologia puolella CTO rooleissa viimeiset vajaa 10 vuotta, mutta todennut,etten tule työllistymään tällä alalla lähinnä alan miesvoittoisuuden vuoksi. Minulla on kaikki entiset työnantajat suosittelijoina ja ainoastaan erinomaisia työkokemuksia CV:ssä, mutta naisena pitää aina ensin todistaa itsensä ennenkuin kukaan uskoo, että minulla on kompetenssia. Miehillä on uskottavuutta pelkästään haastatteluiden puolesta. Tulot olivat ennen 150k vuodessa, joten tulot tulevat ehdottomasti tippumaan, mutta mieluummin teen töitä pienemmällä palkalla kun makaan kotona työttömänä.

Ajattelin vaihtaa alaa ja olen aina ollut erityisen kiinnostunut kauneusalasta. Minulla olisi mahdollisuus tehdä kotona töitä ja ajattelun kouluttautua ja alkaa tekemään ripsipidennyksiä. En asu Suomessa, mutta homman nimi on kuitenkin sama täällä sekä Suomen puolella. Haluaisin tietää miten voisin tarjota mahdollisimman luksuskokemuksen asiakkaalle ja toivoisin siis teiltä apuja tähän, KAIKKI mahdollinen palaute on enemmän kuin tervetullut.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyemmin, kiitos!

Vierailija
2/16 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hyvää musiikkia, esim tangoa ja pehmeä tuoli, sekä viltti. Lisäksi voisit sujauttaa jotain ihanaa parfyymia ja kertoa tarinaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosikuningattarella kasvaa omat ripset, ei siihen mitään osto-osia tarvitse.

Kakkageeniset erikseen.

Vierailija
4/16 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kirjoitat esittelyä itsestäsi ja/tai yrityksestäsi, tarkistuta oikeinkirjoitus jollain, joka osaa. Vink vink.

Vierailija
5/16 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeiseti ripsipidennysten tekeminen nolottaa, kun koet tarpeelliseksi kertoa taustastasi? Oletko varma että haluat tehdä sitä? En ole missään tuollaisissa ollut asiakkaana, mutta luulisin että nämä tekevät luksuskokemuksen:

- Tilan hyvä sijainti ja uudehko rakennus

- Siistit, uudet, hillityt, kauniit kalusteet ym. sisustus

- Hyvä tuoksu, hyvä ilmanvaihto, aina siistiä

- Aina ystävällinen tekijä, hyvä kielitaito, jatkuva koulutus

- Toimivat ja kauniit nettisivut ja helppo ajanvaraus

- Joustavat aukioloajat

- Sijaisen saaminen tarvittaessa

En tiedä, miten ripsipidennyksistä saatavilla tuloilla nämä voi toteuttaa :(

Vierailija
6/16 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivota hänet tervetulleeksi pehmeällä äänellä. Taustamusiikkina klassista musiikkia tai pehmeä, tunnelmallinen saxofoni. Käytä viilennyssilikoneja silmien alla. Älä huokaile aggressiivisen turhautuneena, jos asiakkaan silmät räpsähtävät kiinni tai kyyneltyvät teippausvaiheessa. Pese hampaasi ja tuoksu hyvältä.

Vierailija
7/16 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän erilainen. 2/5.

Vierailija
8/16 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallisuus ja kiireettömyys, hyvä sijainti, tunnelmallinen musiikki, mahdollisuus nukkua operaation aikana. Ei puhelimen soimista, puhelimeenvastaamista tai sisään ryntääviä asiakkaita, tuollainen luo stressaavan ja turvattoman olon.

Vierailija
9/16 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aidosti kiinnostunut ripsipidennysten tekemisestä, asiakaspalvelusta ja firman pyörittämisestä? Oletko valmis siihen ettei kotona ole yksityisyyttä jos teet kodistasi työpaikan? Mihin saat lapsesi hoitoon siksi aikaa kun palvelet asiakkaita?

Tilojen laatu, sijainti, tyylikkyys, siisteys ja parkkipaikkojen saatavuus ovat perusvaatimuksia. Käytännössä kodissasi pitäisi olla asiakaspysäköinti, oma sisäänkäynti ja rauhallinen ja tyylikäs tätä varten suunniteltu toimitila (joka täyttää myös paikallisten viranomaisten ja kaupungin vaatimukset). Hiljaisuus (ei liikenteen melua, lapsia, koiria jne.) ja tilojen miellyttävä tuoksu/hajuttomuus on hyvin tärkeää jos tavoittelet luksuskokemusta. Tämä tarkoittaa paitsi ympäristöä ja laadukkaita pintoja ja kalusteita, myös kalliimpia tuotteita joilla työtäsi teet. Tottakai myös sinun itsesi tulee olla esim. savuton ja yleisilmeeltäsi edustava, ts. laitettu ja päällä firman työasu vaikka olisit ainut työntekijä.

Koulutuksen laatu ja loistava työn jälki on ehdoton perusvaatimus, samoin ensiluokkainen asiakaspalvelu ja tuotteiden korkea laatu ja turvallisuus (huomioi myös allergiariskit). Somenäkyvyys on hyvästä, mutta asiakkaidesi yksityisyys on sitäkin tärkeämpää.

Vierailija
10/16 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri ripsienpidennykset? Eikö kannattaisi erottua jollakin uudella hoitokonseptilla? Mihin haet kouluun? Monivuotiseen tutkintoon vai pelkkään kurssiin? Ripsien pidentäjiä on joka kylässä nykyään.

Vierailija
11/16 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otsikointi ja ulosanti on tuota luokkaa, niin unohda koko asia.

Vierailija
12/16 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivota hänet tervetulleeksi pehmeällä äänellä. Taustamusiikkina klassista musiikkia tai pehmeä, tunnelmallinen saxofoni. Käytä viilennyssilikoneja silmien alla. Älä huokaile aggressiivisen turhautuneena, jos asiakkaan silmät räpsähtävät kiinni tai kyyneltyvät teippausvaiheessa. Pese hampaasi ja tuoksu hyvältä.

Parfyymiä? Juu. Puolet asiakaskunnasta kaikkoaa jo ovelta.

Vierailija
13/16 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua jos joutuu kuunnella ja tyhmiä juttujasi ei asiakas tule uudestaan.

Minua ei kiinnosta mikään "kokemus", vaan se että ripset pysyvät hyvin, ovat hienot ja mahdollisimman edulliset. Ihan sama millainen paikka, siellähän ollaan silmät kiinni. Kuitenkin mielellään mukava lepotuoli asiakkaalle ja viltti, koska usein nukahdan sinne. Ehkä hiljaisella musiikkia. Ja ripsien teko ei saa kestää liian kauan, kerran harjoittelija teki minulle ripsiä yli 2.5 tuntia!!!! Myöhästyin töistä!!

Vierailija
14/16 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tärkeintä, että tilanne on täysin rauhallinen. Työntekijä tekee yhtäjaksoisesti ja varmalla kädellä, rauhallinen musiikki taustalla, tuoli on mukava, olo lämmin ja työntekijällä miellyttävä luonne. 

Vierailija
15/16 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitohuoneen tulee olla muualla kuin kotonasi. Hyvät pysäköintimahdollisuudet ja liikenneyhteydet muutoinkin.

Ei missään nimessä hajusteita. Asiakkaan mukavuus kaikki kaikessa. Valaistus, lämpö, äänimaisema. Mieti asiakkaan kokemus rentouttavaksi kaikkien aistien kautta ja testaa eri olosuhteita ystävilläsi.

Älä missään tapauksessa itse tupakoi tai syö valkosipulia. Ole ihan aina puhdas, huoliteltu ja siisti kuten tilasikin. Ei läpikulkua, ei puhelinta, ei radiota/TV:tä.

Luo tila, joka laskee kierroksia. Itse tuosta toimenpiteestä en osaa sanoa kun en ole kokeillut, enkä aio. Luulisin, että sinulla pitäisi pärjätäksesi olla tosi paljon muutakin tarjottavaa asiakkaille.

Kauneushoitolassa on tavallisesti kaikenlaista tarjolla, joista vain osaa voisin itse kokeilla edes kerran saati käydä useammin.

Esimerkkeinä vain että joku kynsienpurija ei halua manikyyriä tai tekokynsiä kun taas jollain on nepsyoireita eikä hän kestä, että kasvoihin tai hiuksiin kosketaan joten goodbye kasvohoidot, päähieronnat jne.

Sinun pitäisi kuitenkin pystyä maksamaan yrittäjänä ihan kaikki kulut plus palkka itsellesi. Mieti tarkkaan. Oletan, että joku kosmetologikoulu ei kovin kauaa kestäne.

Tsemppiä unelmaasi!

Vierailija
16/16 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsipidennykset on kertakaikkisen kamalat ja luonnottomat.

Keksi jotain muuta