Hohhoijaa kun on tylsä lauantai.
Vauva vetelee kolmansia päiväunia ja mulla loppuu tekeminen. Olen siivonnut, pyykännyt, leiponut, ommellut, käynyt vaunulenkillä. yllättäen telkkaristakaan ei tule mitään =P
Kommentit (5)
Eikös kirjoittaminen olisi aika vaikeaa jos ei osaisi myös lukea?
No mutta ilmeisesti tarkoitit, että enkö voisi lukea jotain? Periaatteessa joo, en vaan nykyään oikein saa tartuttua kirjaan. Lehtiä luen jonkin verran, artikkelin verran jaksaa keskittyä. Olen vähän sellainen kausilukija, joskus on mennyt kirjan parissa yökaudet, mutta nyt ei vaan maistu.
ap
Täälläkin tylsää. Kerrankin lapsi hoidossa, mutta täällä mä istun yksin...
Nyt hemmottelet itseäsi? Silleen mikrokosmos-tasolla ;D Otat jalkakylvyn, lakkaat varpaankyntesi, teet kasvokuorinnan, kuuntelet lempimusiikkiasi teemukin kanssa, venyttelet, tanssit... Ja kas vain kohta huomaatkin, että just kun susta oli mukavinta, vauva herää.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 19:16"]
Nyt hemmottelet itseäsi? Silleen mikrokosmos-tasolla ;D Otat jalkakylvyn, lakkaat varpaankyntesi, teet kasvokuorinnan, kuuntelet lempimusiikkiasi teemukin kanssa, venyttelet, tanssit... Ja kas vain kohta huomaatkin, että just kun susta oli mukavinta, vauva herää.
[/quote]
No toi viimeinen lause on usein niin totta, annapa olla kun saan lämpimän aterian eteeni niin :D
En edes omista kynsilakkaa. Hiusvärikin oottanut pari viikkoa kättöä ja tällä kiinnostuksella taitaa vielä aikaa mennä ennekuin jaksan siihen tarttua. Olen kai naiseksi aika outo, kauneudenhoito on minusta aina ollut enempi työlästä kuin nautinnollista. Teetä vois kyllä keitellä, maistuu taas kesän jälkeen.
Mutta sillai "hyvä" että jollakin toisellakin on tylsää, kun tuntuu että kaikilla muilla on aina kamalasti (kivaa) puuhaa, menoa ja sosiaalista elämää.
ap
Etkö osaa lukea?