Hulluinta mitä olet elämäsi aikana tehnyt?
Tai kenties suunnittelet vielä tulevina vuosina tekeväsi?
Kommentit (15)
olin 100% hetero, 15vuotta suhtessa mieheen. Yhtenä päivänä selvin päin lähdin treffeille naisen kanssa ja sillä tiellä ollaan. En uskonut pystyväni edes olemaan naisen kanssa
Menetettyäni kaiken päätin lakata olemasta järkevä ja harkitseva. Ei elämä nykyäänkään mitään pilvilinnaunelmaa ole, mutta sentään elän.
Ehdottomasti hulluinta on ollut ehkäisyn laiminlyöminen ja raskautuminen 19-vuotiaana. Hulluinta sikäli, ettei kukaan olisi minulta sitä odottanut, oli sairaanhoitajaksi kouluttautuminen (lahjakkuusprofiilini ei missään nimessä vastaa hoitotyötä, mutta sillä alalla oli töitä).
En suunnittele enää mitään hullutuksia, elän ihanaa tasapainoista ja ennakoitavaa elämää, jossa kaikki on mukavan harmonista ja miellyttävää juuri näin :)
Mä oon hankkiutunut teininä tahallani putkaan, kun tahdoin tietää millaista siellä on.
Olen tehnyt ja tulen tekemään kaikkea hullua. En osaa sanoa mikä on hulluinta, mutta olen...
Karannut yöllä ikkunasta kauas ja koulussa mujustanut kumin ja heitellyt palaset opettajan tukkaan. Pyöräillyt metsässä ja uinut lammessa joka on jäässä, laskenut tarkoituksella pulkalla niin, että nappasin vauhdissa kaverin kyytiin ja lennettiin ojaan, ryöminyt heikoilla jäillä, nukkunut pimeässä ulkona yksin, kampannut yhen pojan johon olin ihastunut. Kiivennyt katolle ja laskin alas lumihankeen, sanoin ventovieraalle "moi, onks sul syöpä?" Ja seisoin käsillä ruokapöydällä ja yritin syödä.......
Joo, onhan näitä ja tulee lisää. On kivaa hullutella :D
ollut mielisairaalassa
nainut sukulaisen kanssa
ajanut kännissä moottoritiellä ylinopeutta
Olin naimisissa ja rakastuin naimisissa olevaan mieheen, molemmilla lapsia. Kaksi eroa ja mentiin yhteen. Ei ole kaduttanut sekuntiakaan mikään muu kuin etten ollut uskaltanut aikaisemmin erota huonosta liitosta jossa mies oli jatkuvasti ilkeä ja epäluotettava
Harrastanut seksiä tuntemattomien miesten kanssa. Kutsunut siis heidät kotiini esim Tinderin kautta muutaman vaihdetun viestin jälkeen.
Joutunut psykoosiin.
Yrittänyt itsemurhaa.
Kokeillut montaa eri huumetta.
Matkustanut yksin.
Vielä haluaisin kokeilla heroiinia. Sittenpä olen kaikki "hullut" jutut tehnyt mitä olen halunnutkin.
Perheristeilyllä, jossa oma mies siis mukana ja oli jo mennyt nukkumaan niin lähdin vielä yökerhoon, tapasin nuoren miehen jonka kanssa panin vessassa. Oli muuten hyvä pano 👌
Laitoin skeittilautaani teininä kiinni kolme pientä rakettia ja laskin siinä istuen kohti autojen risteystä.
Akateeminen nainen...
ollut mielisairaalassa
ollut putkassa
5 lapsen järkevä kummi...
seuraavana itsemurha ja kummilapsille jäljelle jäänyt omaisuus perintönä
onneksi ovat pieniä vielä, joten eivät järkyty kovinkaan paljon kun saavat mieleisen lelun uutisen kuulleessaan...
Olin tavannut erään mukavan ystävän Finnjetillä 1994 kun olin palaamassa Suomeen erään työkaverini kanssa. Hän soitti joulukuussa ja kertoi että on muuttanut Aasiaan miehensä ja oman työn takia. Helmikuussa eräänä tiistaina hän soitti taas ja kysyi koska tulen heille kylään. Kysyin - koska lähtee seuraava lento? Siihen aikaan Bangkokin lennot lähti vain torstaisin joten hyppäsin siihen koneeseen ja olin 2 viikkoa reissussa. Exä sai hoitaa lapset silläaikaa.
Eli 1 tapaaminen, 2 puhelua (ei ollut vielä kännyköitä ja sähköpostitkin oli harvinaisia) ja tapasimme uudelleen toisella puolella maailmaa:)
Hän on edelleenkin mun sielunsiskoni vaikka asuu pysyvästi maailmalla.
Mennyt naimisiin.
Tehnyt lapsia.
Uskonut rakkauteen.
Luottanut vieraisiin ihmisiin.
Ollut rehellinen, kun muut eivät olleetkaan.
Nuihin kun lisää aikanaan itsemurhan, niin valmista on.
Lapset. Ainakin ne on tehneet minut hulluksi.