Kirppistulot
Millaisia tuloja teillä on ollut kirppispöydästä? Ei mitään merkkitavaraa, siistejä ja nättejä lastenvaatteita. Minulla on nyt koossa 360 euroa. Onkohan se millainen tulos?
Kommentit (5)
Mulla oli 10pvää toissa keväänä ja tienasin 1100E ja lastenvaatteita, leluja ja leffoja myin.
Pari kk sitten hietsussa olin myynässä 6tuntia ja tienestiä tuli hiukan vajaat 500E.
Viime syksynä lauantai ja sunntainpäivistä myyrmäkihallissa tuli 880E.
Nyt syksyllä pitäis taas mennä myrtsiin myymään jossain vaiheessa, kaappeihin kertynyt isot läjät lasten talvivaatteita ym.
Nää tuli siis sisävaatteista, halvoista kengistä jne. Mitään haalareita tms. ei ollut, eikä lelupaketteja tai kalliita leluja tms. Ap
[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 18:38"]
Mulla oli 10pvää toissa keväänä ja tienasin 1100E ja lastenvaatteita, leluja ja leffoja myin.
Pari kk sitten hietsussa olin myynässä 6tuntia ja tienestiä tuli hiukan vajaat 500E.
Viime syksynä lauantai ja sunntainpäivistä myyrmäkihallissa tuli 880E.
Nyt syksyllä pitäis taas mennä myrtsiin myymään jossain vaiheessa, kaappeihin kertynyt isot läjät lasten talvivaatteita ym.
[/quote]
On sulla hirveät määrät tavaraa! Minä en ole edes ostanut vaatteita tuollaisilla summilla.
Kirppistulot on olleet satasen luokkaa per viikko, vaatteita, leluja ja jotain kirjoja olen myynyt.
Minä en ole saanut koskaan noin paljon.