Ostaisitteko/käyttäisittekö Louis Vuittonin tuotteita?
Etenkin tämä uusi multi pochette-vilitys mitä näkee bloggaajilla. Tai entäs monogrammikuosiset laukut?
Kommentit (17)
Yksi yli kymmenen vuotta sitten ostettu käsilaukku löytyy ja käytän silloin tällöin.
En. Ruma väri ja kuva. Kuin koiranpennun aamupaskat olisi pyyhitty kuosiin.
En ostaisi mutta voisin käyttää jos ilmaiseksi saisin. Ei varaa moisiin itsellä.
Todella epäeettinen brandi. Tuotteissa turkiksia ja nylkevät krokotiilinnahkaa laukkuihin ELÄVILTÄ eläimiltä.
https://apsari.com/louis-vuitton-skinning-luxury-brands-bags-crocodile-…
En käyttäisi saati ostaisi. Omaan silmään Vuittonin tuotteet on rumia.
En, rumia ja tunkkaisen näköisiä. Jos tuon näköisiä myytäisiin marketissa ei niitä kukaan ostaisi.
Ne ovat rumuutensa lisäksi niitä tuotteita, joissa on ”naurettava” elitistisyyden viba. Tuote, jonka köyhä ostaa säästettyään vuoden.
Varsinkin monogrammi-kuosiin yhdistyy mun mielestä pyrkyrimäisyys, leveilynhalu sekä toisaalta feikkituotteet. Ollut ehkä joskus arvostettu merkki, mutta nyt kun kuosia näkee joka toisella instatyrkyllä, on se menettänyt hohtonsa. En ostaisi.
En oikein ymmärrä multi-pochetten viehätystä, ei ole mun silmääni erikoisen kaunis. Toisaalta LV:llä harvemmin on ollut mun oloisiani juttuja joten sekin ehkä selittää.
Tosi rumia, 💩-värisiä ja jokaisella tuntuu niitä nykyään olevan. Kansainvälisellä lentokentällä varmaan vaikea oma matkalaukku kymmenen samanlaisen seasta erottaa. Voi myös lähettää varkaille ja huijareille epätoivottuja viboja.
En. Rumia.