Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stressaan niiin paljon näistä lasten kengistä ja vaatteista! :S

Vierailija
31.08.2013 |

Nyt alkoi taas stressaamaan ja masentamaan nämä vaateasiat, kun PITÄÄ hankkia ne VK-VAATTEET!! Noh, vaatteet on kai ihan ok, kirpparilta ja viime keväältä. Mutta ne kengät. Pitäs olla jotain Viikinkejä ja goreteccejä ynnä muita mitä lie!! Hävettää viiä lapsi päiväkotiin kun sillä vaan tavalliset lenkkarit(mistä minä tiiän tukeeko ne ees sen jaljaa oikein??) ja kumpparit sadekelille. En tiiä pitäskö ostaa vielä vuorilliset kumpparit? Talveksi pitää sit ostaa kuomat tai ehkä jotku kalliimmat kengät..

Ei vaan oo varaa ostaa syksyksi 70 e:n kenkiä, talveksi 70e:n kenkiä, kevääksi varmaan taas uuet ku jalja kasvaa!!

Sanokaa pliis muutki että teillä(kään) ei oo lapselle(niin meillä lapsi siis vähän päälle 1v, kävelee.) kolmia lähes satasen kenkiä, niin pääsen tästä ahdistuksesta pois..

Eikä asiaa auta se, että kun yritän miehelle sanoa että pitäs ostaa jotku paremmat( ja kalliimmat..) kengät, niin hän vaan sanoo "no eikä tarvi, hyvinhän se on pärjänny ja ei meilläkään lapsella ollu mitään kalliita syyskenkiä" -.-.

Anteeksi sekava selitys :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksoset, enkä todellakaan osta mitään normaalihinnalla, tai muuten kalliita. Just katsoin kaupassa, että jos ostaisin normaaihintaiset vaatteet joista pojat tykkää, tavalliset housut ja paidan, se tekisi yhteensä jo lähes satasen, joten kauppaan jäi. Toivottavasti alennusmyynnistä sitten jotain saisi. Meillä on 4 vuotiailla pojilla Lidlistä ostetut remmikengät, maksoi jotain kympin verran pari, myös Lidlistä ostetut "kroksit" maksoi jotain 7€ muistaakseni per pari, lenkkarit on keväällä Halpa-Hallista ostetut, taisi maksaa pari kymppiä pari, ja kumpparit ostin nyt Prismasta kun oli puoleen hintaan, reilun kympin pari. Kaikki kengät on hyviä, ei mitään vikaa, ne kun mahtuu jalkaan just sen puolisen vuotta, niin miksi ostaa kalliita? Kunhan ne tuntuu muuten hyvältä, oikeasta kohtaa pehmeät ja joustavat, mutta myös tarpeeksi tukevat. Talvella ostan aina Kuomat, jos saa tarjouksesta niin hyvä, olen ostanut myös kirppikseltä kun pojat oli pieniä, kun ei pienet niin paljon ulkona kävele, kunhan lämmittää tarpeeksi ettei kylmä tule. Kuomat on kalleimmat kengät mitä pojilla on koskaan ollut 39€/kpl. Ei myöskään muille ostella kovin kalliita kenkiä, itselleni olen joskus ostanut jopa vähän yli satasen kengät, ja sekin kaduttu todella paljon jälkikäteen, en ole niitä kenkiä pitänyt juuri yhtään, toisaalta toiset ostin alennusmyynnistä alle satasella, ja ne palveli monta talvea, joskin loppuaikoina ei enää paljoa lämmittänyt.

Vierailija
22/24 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään suoraan sanoen pysty ostamaan 70€ kenkiä paria kuukautta varten, vaikka kuinka olisi varaa. Meillä mennään lenkkareilla ja kumppareilla syksyt ja sitten talvikengät jalkaan. Niissäkin lasten suosikit ovat Kuomat.

Päiväkodin tädit vinkkasivat että vuorelliset kurahanskat on itse asiassa huonot, koska ne kuivuu tosi hitaasti. Meillä olikin kerran sellaiset ja ne alkoivat haista tosi pahalle ihan heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, ihan turhaan murehdit. Ei siellä päiväkodissa todellakaan tarvitse olla mitään kalliita vaatteita. Itse ostan tosi paljon kirpparilta, myös kengät jos vain löytyy. Nytkin löysin kirpparilta Viking Goretex varrelliset välikausikengät kympillä, olivat vielä tosi siistit. Uutena en tod ostaisi, tähän asti poika on pärjännyt mainosti tavan lenkkareilla ja kumppareilla. Välikausihaalarit ja talvihaalarit olen ostanut alesta kauden jälkeen, nytkin on hyvät haalarit molemmille pojille odottamassa talvea.

Vierailija
24/24 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputoreilta ostan melkein kaikki lasten varusteet nykyisin, jopa kengät. Tänään juuri ostin aivan uudenveroiset kuomat 6 eurolla, uudenveroisia vikingin goreja olen ostanut useita max 15€ hintaan. Olen tosi tarkka mitä lapseni pukevat päälleen ja joka tilanteeseen pitää olla juuri sopivat varusteet. Mutta yhtälailla olen tarkka rahoista... Lapsilla on rymykäyttöön omat kengät niin paremmat kengät pysyy parempina vielä seuraavallekin lapselle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän