Uutta kotimaista Seurapeli-elokuvaa kehutaan hesarissa kovasti. Miksi minua ei yhtään kiinnosta? Vaikka kyseessä voisi olla ensimmäinen hyvä kotimainen elokuva ikinä.
Olenko liian vanha (the big four oh lähenee), kyyninen (liian monta huonoa kotimaista elokuvaa takana), vai olisiko loistavakin kotimainen elokuva silti tylsä? Miksi haluaisin katsella kolmikymppisiä saarella? Suomeksi?
Myykää mulle tämä elokuva, pliis!
Kommentit (32)
Kauheaa teinimeininkiä muka kolmekymppisiltä aikuisilta. Todella tylsä elokuva.
Tykkäsin elokuvassa: musiikista, miljööstä, Emmi Parviaisesta, siitä että puhuttiin välillä myös ruotsia ja enkkua. Henkilöt olivat monisyisiä ja roolit uskottavia. Mielestäni ihan tyylikäs kuvaus lapsuusaikaisen sisarus-kaveriporukan dynamiikasta ja mitä tapahtuu, kun aikuisiällä sama porukka alkaa tehdä tilejä selviksi vanhojen roolien, tapahtumien ja odotusten suhteen.
Ei-niin-hyvää: pökkelörooli Paula Vesalalta, ja Milonoff oli taas samanlainen ku aina, eli varmaan veti roolin omana itsenään.
Todella lapsellinen elokuva. Ei yhtään uskottava, eikä edes hauska. Jotain jäi pahasti puuttumaan. Hävettää lähinnä. Se ruotsalainen mies oli ainoa asia, mikä siinä oli hyvää.
Seurapeli leffa oli ihan ok. Samuli Niittymäki ja Emmi Parviainen teki hyvät roolit. Käsikirjoitus oli erittäin hyvä. Eero Milonoff oli taas samanlainen, ruotsalainen toi uskottavuutta elokuvaan. Elokuvassa keskusteltiin mihin siinä tähdättiin oli ihan ok. Ja toi Juhana turpiin lyönti härdeen oli huono. Muuten ihan hyvä, ystävistä kertova juttu ihan hyvän Pitunen. Sellainen ihan ok.
Hyvä leffa! Samuli ja Emmi erinomaisia. Ja ruotsalaisella paras kroppa. 😍
Onko muiden kolmikymppisten elämä oikeasti tollasta sekoilua? Ollaan ihan sekaisin omien tunteiden kanssa ihmissuhteista puhumattakaan. En mä ollut edes teininä tollainen.
Ei pysty yhtään kuuntelemaan jos on sitä "elokuvasuomea" mitä on melkein kaikissa . Vielä jos repliikit on väittelyä ja kiistelyä elokuvasuomella niin se on siinä. Turn Off niinku.
Onpas jotenkin mukavaa sekoilua tää leffa, nyt kun telkkarista tulee. Ei varmaan hyvään pääty mökkireissu.
Ai, minusta se on harvinaisen kiva kotimainen elokuva. Kuulosti että moni kommentoijista ei ole katsonut.
Itse inhoan kotimaisia komedioita, mutta tämän elokuvan tunnelmasta pidän
Hesarin kehut huono merkki.