Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka näyttää edes vähän freshiltä synnärillä?

Vierailija
31.08.2013 |

Tarkoitan, siistiltä ja kuitenkin huolitellulta, kun eihän siellä jouda meikkailemaan eikä juuri hiuksiaan laittelemaan... vinkkejä kaipaan..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että pystyy juuri freesautumaan, jos on fyysisesti ja/tai henkisesti huonossa kunnossa. Se on sairaala, siellä saa näyttää sairaalta, niin ne muutkin näyttää.

Jos on hyvässä kunnossa, niin minä ainakin olin jotenkin niin sellaisessa pilvessä, että hymyilin vaan. Ensinnäkään en juuri edes ajatellut miltä näytän, valuuko maitoa valtoimenaan, onko paita kiinni ja onko liivit päällä vai ei tai olenko harjannut hampaat. Toisekseen koin siitä huolimatta olevani tosi hehkuva ja tyyliin Marilyn Monroen näköinen, jos olin muistanut vetää edes sairaalan takin niiden yövaatteiden päälle.

Eli sanoisin, jos olet huonossa kunnossa, keskityt vain siihen paranemiseen. Jos olet hyvässä kunnossa, menee jo aika hyvin jos muistat käydä suihkussa, (laittaa tuoksutonta deodoranttia ehkä tai sitten peseytyä usein), pestä hampaat, kammata hiukset ja katsoa että (suht puhtaat) vaatteet on (oikein päin) päällä kun tulee vieraita.

Mä olin kyllä käynyt kampaajalla paria viikkoa ennen synnytystä, se vähän saattoi auttaa mutta en mä hiuksia mitenkään laitellut.

(Deodorantti on "ehkä" siksi, että en käyttäisi hajusteita tai välttämättä sitä dödöä ollenkaan pikkuvauvan kanssa, se on kuitenkin koko ajan siinä sun kainalossa ja tarvitsisi kaiken feromoni- ja tuoksuavun tajutakseen maailmaa sekä ei mieluusti kemiallista rasitusta. Mieluummin sitten koittaa käydä pesulla vähän useammin, jos alkaa pahalta haista.)

Vierailija
2/11 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsiä ei todellakaan kannata lakata potentiaalisen hätäsektion vuoksi. Leikkaussalissa ei ole manikyyrinpoistotarvikkeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin niin huonossa kunnossa ja uupunut, että vasta 2 vrk synnytyksen jälkeen muistin ekaa kertaa katsoa peiliin. Olin kyllä seissyt peilin edessä vessakäynneillä, mutta olin niin väsynyt, että en oikeasti muistanut edes katsetta peiliin nostaa.

Vierailija
4/11 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koetin raahautua suihkuun, sipaista tukkaa kiinni ja vähän ripsariakin. Ja ihan sen takia etteivät uuden tulokkaan 2- ja 5-vuotiaat siskot pelästyisi äitiään kun uutta vauvaa tulevat katsomaan. Ja koetin piilotella jos lakanoissa ooli verta. Turvotukselle ja kalpeudelle ei paljon mitään voinut.

Vierailija
5/11 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh, käy suihkussa? :)

Vierailija
6/11 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa itse kysymyksen koska varmasti on myös naisia joilla on paketti kasassa synnärillä. Mä itse harhailin öisin sairaalan käytävillä kaksi tykyttävää, pinkeää, kuumottavaa tykkiä rintamuksessa sojottaen, hartiat lysyssä edellisten takia, etsimässä ja pumppaamassa vauvalle lisämaitoa. Kaikki paitsi ehkä kanttiiniin myyjä on nähneet mun veriset rinnanpäät.

Vierailija
7/11 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripsiin ja kulmiin värjäys, manikyyri ja pedikyyri tehtynä. Noilla pärjää pitkälle, jos haluaa huolitellun olemuksen. Hiukset ja muu meikki saattaa mennä ihan keturalleen jos on pitkä synnytys. Tietysti olemus saattaa olla todella hikinen ja "kuollut" synnytyksen jälkeen (niinkuin esim mulla), mutta kyllä sitä voi vähän piristää ennakkoon jos se tuntuu itselle tärkeältä. Ja tietysti omat hygieniatuotteet mukaan suihkua varten. 

Vierailija
8/11 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota kato ripsienpidennykset ja niihin timantit,peruukki ja kynnet laitatat vimosen päälle.Käyt solariumissa ja tatuoitat rajauksen ja huuliin rajauksen.

synnärillä ei olla kun 2 päivää niin kyllä siellä ehti hiukset laittaa.Yksityishuoneessa kun oli vauvahan nukkuu koko ajan.Sit sen voi viedä hoitajille jos ei ite jaksa.Vaadit vielä keisarinleikkauksen niin ei alapäähän tuu sitä 17 tikkii mikä mulle tuli.

Vierailija
9/11 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä omia vaatteita sekä imetysliivejä ja liivisuojia. Laita värillistä päivävoidetta ja ripsiväriä. Tukkaan kuivashampoota ja rasvaa huulet huulirasvalla/-kiillolla. Kyllä mä ainakin ehdin ihan hyvin meikata kun kävi vieraita ja ku lähdin pois synnäriltä. Tietty jos meinaat että synnyttäessäkin pitäis näyttää tosi hehkeeltä niin..

Vierailija
10/11 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti joku riskeeraa lapsensa terveyden laitattamalla permanentteja ja kestovärjäyksiä kulmiin tai edesrunsaalla meikin käöytöllä? ettekö ymmärrä miten paljon niitä kemikaaleja ajautuu ihan sille sikiöön asti... esim geelikynsissä ja ripsienpiddennyksessä käytetään tuhottoman tujuja kemikaaleja jotka aiheuttaa jopa normaalille terveelle aikuiselle joskus allergisia oireita pidemmän käytön käytön jäleen.

Vierailija
11/11 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, riittää että käyt suihkussa :)