Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi baareissa miehet tulevat sanomaan kauniiksi mutta kadulla ei katso juuri kukaan?

Vierailija
20.08.2020 |

Mitä sellaisesta pitäisi tulkita? Olen sosiaalisen vuorovaikutuksen hahmottamisessa aika avuton, joten voisiko joku kertoa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa mikset kuvittele?

Vierailija
22/25 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baareissa kehutaan kaikkia naisia, kuuluu ikään kuin asiaan kehua naisen ulkonäköä.

Tämä. Se on flirttailua. Ei se tarkoita että nainen oikeasti olisi mikään kaunotar. Kiva se silti on kun miehet niin sanovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se taas tarkoittaa, jos baarissa kukaan, koskaan, ikinä, ei ole kehunut kauniiksi. Sen sijaan kadulla ja muualla katsotaan?

Vierailija
24/25 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se taas tarkoittaa, jos baarissa kukaan, koskaan, ikinä, ei ole kehunut kauniiksi. Sen sijaan kadulla ja muualla katsotaan?

Riippuu varmaan myös siitä minkätyyppisissä baareissa käyt, mutta uskon sun olevan niin kaunis ettei ihmiset koe tarvetta sanoa sulle sitä kun ajattelevat sun tietävän sen jo. Ja sitten ihailevat sua vain kaukaa. :D

Tai sitten sulla on persoonallinen tyyli tms.

Vierailija
25/25 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baareissa kehutaan kaikkia naisia, kuuluu ikään kuin asiaan kehua naisen ulkonäköä.

Tämä. Se on flirttailua. Ei se tarkoita että nainen oikeasti olisi mikään kaunotar. Kiva se silti on kun miehet niin sanovat.

Hyvä, sain vastauksen kysymykseeni. Oon vain vähän naiivi enkä välttämättä ymmärrä ihmisten motiiveja vuorovaikutuksessa, joten kiitos kaikille vastanneille.

Yksi tuolla sanoikin hyvin, että pitäisi lopettaa tällainen vatvominen, mutta mulla on aina ollut vaikeuksia hahmottaa ulkomuotoani sosiaalisella tavalla. Yritän kuitenkin päästä siitä irti ja elää rennommin. :D

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi