Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa sellaista ihmistä joka haluaa heti muuttaa yhteen vaikka tunnettu tyyliin 1kk

Vierailija
20.08.2020 |

Hyvä kun ei suunnittele jo tulevien lapsien nimiä 😂 creepy

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin yhteen seuraavana päivänä ensi tapaamisesta. Häät oli 11kk ensi tapaamisesta ja olin silloin raskaana 4 kuulla. Mulla oli ikää 34v, mies nuorempi.

Vierailija
22/56 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin yhteen seuraavana päivänä ensi tapaamisesta. Häät oli 11kk ensi tapaamisesta ja olin silloin raskaana 4 kuulla. Mulla oli ikää 34v, mies nuorempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen parikin pariskuntaa, jotka ovat toimineet noin, mutta silti yhtä yhdessä 10-20 vuotta myöhemmin. Näissä tosin yhdistävänä tekijänä, että näitä on vaivannut nuoruuden hulluus ja romanttisuus, ovat olleet juuri täysi-ikäisiä tai pikkuisen yli. Yhtäkään vanhemmalla iällä (25+) noin alkanutta ja pitkään kestänyttä suhdetta en tiedä.

Eri asia tehdä noin nuorena, kun rahat on tiukassa opiskelijana ja vaihtoehtona voi olla soluasuminen tai kotona asuminen. Mutta aikuinen joka toimii noin, on jollain tavalla ongelmainen.

Vierailija
24/56 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoivavietti, jos asumisen standardit ovat toisella heikommat, niin on mielestäni oikeutettua ehdottaa. Jos ei halua, niin ei riittää.

Suhteen alussa ollaan kuitenkin valmiita harrastamaan seksiä joka päivä, ilta ja aamu, niin tällainen läheisyys olisi ihan mukavaa aikaa molemmille.

Vierailija
25/56 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan ymmärrettävää, iän puolesta on jo kova kiire ainakin jos haluaa useamman lapsen

Vierailija
26/56 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kyse 31-vuotiaasta miehestä. Ap

Vierailija
27/56 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on , että kontrollinhalu.

Vierailija
28/56 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elät sitten ihan tuurinkantamoisten varassa? Isänikin toi kerran baarista mukanaan jonkun naikkosen, joka raahasi seuraavana päivänä tavaransa meille. Oli saanut häädön ilmeisesti ja sitä ruikuttanut siellä baarissa ja isällä oli rima matalalla. Sanomattakin selvää ettei siitä mikään vuosisadan rakkaustarina tullut. Luojan kiitos ei sentään pamahtanut paksuksi.

Vierailija
29/56 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin hän on eronnut edellisestä suhteesta? Usein eronneilla miehillä menee arki sekaisin kun nainen ei olekaan pesemässä pyykkiä ja tekemässä ruokaa. Ja kun joutuukin yksin maksamaan vuokraa. Siinä sitten tulee kiire löytää joku, joka laittaa asiat järjestykseen.

Vierailija
30/56 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elät sitten ihan tuurinkantamoisten varassa? Isänikin toi kerran baarista mukanaan jonkun naikkosen, joka raahasi seuraavana päivänä tavaransa meille. Oli saanut häädön ilmeisesti ja sitä ruikuttanut siellä baarissa ja isällä oli rima matalalla. Sanomattakin selvää ettei siitä mikään vuosisadan rakkaustarina tullut. Luojan kiitos ei sentään pamahtanut paksuksi.

Ollaan oltu jo 10v naimisissa.

Vierailija
31/56 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta pointti oli se että olet mennyt ihan tuurilla. Yhtä hyvin olisit voinut päätyä yhteen jonkun velkaantuneen peliriippuvaisen pettäjän kanssa. Et ole selvittänyt millään lailla ihmisen taustaa tai nähnyt vaivaa tutustumiseen, ennen kuin olet laittanut elämänne yhteen. Lapsen tekeminen noin ei ole romanttista, vaan vastuutonta riskin ottoa.

Vierailija
32/56 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin hän on eronnut edellisestä suhteesta? Usein eronneilla miehillä menee arki sekaisin kun nainen ei olekaan pesemässä pyykkiä ja tekemässä ruokaa. Ja kun joutuukin yksin maksamaan vuokraa. Siinä sitten tulee kiire löytää joku, joka laittaa asiat järjestykseen.

Erosta on kuulemma 4kk mutta väitti, ettei suhde kestänyt kauaa tai ollut mitenkään vakava. En silti todellakaan ole yhteen muuttamassa, pikemminkin ihmettelen tuota hänen käytöstä. Ap

Vierailija
33/56 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivo.

Vierailija
34/56 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrolloiva ja mahdollisesti väkivaltainen ihminen pyrkii sitoutumaan ja viemään suhdetta nopeasti eteenpäin.

Treffejä sovitaan alussa hyvin tiiviisti ja viestittely ja soittelu on heti päivittäistä. Iltaisin tulee "halusin vain kuulla äänesi" - tarkistussoitto, jonka tarkoituksena on vain selvittää missä olet. Kun tämä on selvillä, vastapuolta ei enää kiinnosta jutustelu.

Puheissa vilahtelevat yhteenmuutto, huolenpito, hemmottelu ja rakkaustatuoinnit, ja lapset esitellään mahdollisimman pian. Yhteisiä suunnitelmia tehdään heti. Kaikki isot askeleet otetaan suhteen ensimmäisten viikkojen aikana, jotta kaikkea yhteistä kasautuisi suuri määrä, jolloin kumppanin lähtökynnys olisi korkeampi.

Tämän jälkeen huonot puolet alkavat paljastua. Mitä aiemmin lähtee sen vähemmällä lopulta pääsee.

Vierailija
35/56 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen parikin pariskuntaa, jotka ovat toimineet noin, mutta silti yhtä yhdessä 10-20 vuotta myöhemmin. Näissä tosin yhdistävänä tekijänä, että näitä on vaivannut nuoruuden hulluus ja romanttisuus, ovat olleet juuri täysi-ikäisiä tai pikkuisen yli. Yhtäkään vanhemmalla iällä (25+) noin alkanutta ja pitkään kestänyttä suhdetta en tiedä.

Mä olin 26v. Tavattiin niin, että asuttiin 350km päässä toisistamme, mutta oltiin kotoisin samasta kaupungista. Ei maltettu olla erossa, yksi yö oltiin erossa ja se riitti (siis silloin, nykyään on yövuoroja ja omia reissuja yms).

Kolmen viikon jälkeen mies muutti luokseni. Nyt ollaan oltu yhdessä 9v ja naimisissa 7v. Kaksi lasta. Ollaan käyty läpi vaikeita aikoja, syöpähoitoja ja kaikesta huolimatta seisty toistemme rinnalla. Ja aiotaan pysyäkin yhdessä.

Vierailija
36/56 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa koettua, ensimmäinen pikayhteenmuutto tapahtui puhtaasta rakkaudesta, ja liitto kestikin vuosia. Toisella kerralla vain miehellä oli kiire, itse en enää uskonut niin naivisti salamarakkauteen. Hätäilyn syyksi paljastui totaalinen vararikko, miehellä siis vaikeuksia saada asuntoa omalla nimellään maksuhäiriöiden vuoksi, ja kuvitteli varmaan jättävänsä asumiskustannuksetkin näppärästi minun kontolleni, joten kyllä kannattaakin suhtautua hieman varauksella näihin hätäilijöihin.

Vierailija
37/56 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta pointti oli se että olet mennyt ihan tuurilla. Yhtä hyvin olisit voinut päätyä yhteen jonkun velkaantuneen peliriippuvaisen pettäjän kanssa. Et ole selvittänyt millään lailla ihmisen taustaa tai nähnyt vaivaa tutustumiseen, ennen kuin olet laittanut elämänne yhteen. Lapsen tekeminen noin ei ole romanttista, vaan vastuutonta riskin ottoa.

Voi kuule, pikkukylässä kaikki tuntee toisensa.

Vierailija
38/56 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti.

Oikeesti? Millä perusteella?

Haluaa hyötyä toisesta rahallisesti, esim. halvempien asumiskustannusten avulla, pummia ruoat ja muut.

Narsisti haluaa myös usein sitouttaa ihastuneen henkilön nopeasti itseensä, ennen kuin totuus luonteestaan paljastuu. Lapsi, kihlat tms mahdollisimman pian tapaamisen jälkeen rakkauden huumassa. Moni miesnarsku just esim. mielellään panee naisen paksuksi heti ensikädessä, mutta usein välttää vastuun ja eroaa jo ennen lapsen syntymää.

Vierailija
39/56 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisriippuvuus, taloudellinen puoli, laastarisuhde. Joka on aina ollut jonkun kanssa, pelkää olla yk sin, uusavuttomuus. Nämä nyt ainakin. Rakkaudesta on turha puhua.

Näitä lukiessa ei voi kun ihmetellä. Täällä luokitellaa kaikki ihmiset muutaman sanan perusteella narsisteiksi tai läheisriippuvaisiksi. Onko tullut mieleen että ihmiset ovat erilaisia ja mikä sopii toiselle, ei välttämättä sovi taas toiselle. Olisi kiva tietää että millaisissa suhteissa nämä av-mammat ovat, jotka syylliistäävät heti kaiken. Ja kyllä, rakkaudesta voi puhua, monessakin asiassa.

T. Nainen 50+ joka muutti miehen kanssa yhteen muutaman kuukauden seukkaamisen jälkeen ja 35 vuotta ollaan yhdessä oltu.

Vierailija
40/56 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti haluaa HETI sitoutua että pääsee kontrolloimaan kumppania. Googleta narsismi. Luulen että ketjuun on hypännyt narsku , seuraava kysymys on "miten kyökkipsykologi voi antaa narskudiagnoosin ja jankati jankati" että pysyttäis asian vieressä. Eikä keskityttäisi kysymykseen. Narskun taktiikkaa.

On niitä muitakin, jotka haluaa heti sitouttaa. Siis sellaisia, jotka kuuluvat luokkaan "kusipää". Selvennykseksi; kaikki väkivaltaiset eivät ole narsisteja, kaikki pettäjät eivät ole narsisteja, kaikki epäluuloiset sairaanloisen mustasukkaiset eivät ole naristeja. Kusipäiksi edellisiä voitaneen kutsua.

Myös psykopaatit voivat sitouttaa omiin tarkoitusperiinsä ja pahempia ovat kuin narsistit.

*niin väsynyt narisisti sitä ja tätä*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi