10v pojallamme on tyttöystävä. Minne katosi se äidin pikkupoika?
Hymyilyttää ja olen iloinen, mutta minne katosi sen äidin pikkupoika?!
Kommentit (23)
Täh? Jos se on siellä tyttöystävän luona? Tai naapurissa? Jossain lähellä leikkipuistossa? Kai sillä on kännykkä, että voit soittaa?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 20:25"]
Eiks toi oo vähän liian nuori?
[/quote]
Kunnon pukki aloittaa hyvissä ajoin!
Meillä 10 v on vielä äidin poika. Kuulemma kellään hänen koulukavereistaan ei tyttöystäviä ole.
No mun 9v. oli, mutta en tiedä onko enään,kun ei koskaan muka poika ehdi näkemään sitä tyttöä. Sä olet edelleen se ykkösnainen.
Mistä sen tietää, että on silleen tyttöystävä eikä vain ystävä/kaveri, kuten pojat ovat? Onko ne sopineet seurustelevansa? Pussailevatko?
Pojallamme 12,5v ei ole ollut vielä tyttöystävää (seurustelukumppania), mutta kavereina on tyttöjäkin.
Hän on vielä äidin pikkupoika.
Ite tarviin tyttöystävän eli jos olet kiinnostunut 11v pojasta ja asut lohjalla niin mun ig on Pluto 2873. ;P
ʕ•ᴥ•ʔ kirjoitti:
Ite tarviin tyttöystävän eli jos olet kiinnostunut 11v pojasta ja asut lohjalla niin mun ig on Pluto 2873. ;P
Arvioisin tuon ukkelin iäksi 55v.
Eikös tuo ole laitonta? Suojaikäraja on 16v.
Lasun paikka?
Aivan täysin normaalia on tuommoinen 10-vuotiaiden "seurustelu" :D
Ala-asteikäisenä se on vain sellaista seurustelun harjoittelemista, ei samanlaista kuin esimerkiksi 16-vuotiaiden seurustelu joten ei tarvetta vielä kortsujen ostamiseen tai muutenkaan huolestumiseen.
Onnekas poika. Tuosta jää hyvät muistot jotka kestää läpi elämän. Aikuisena noita muistoja ei voi enää laillisesti saada.
Höpö höpö. :D Älä nyt vaan tota sille mee sanomaan, luulee viel olevansa aikuinen 😅
No noi seurustelusuhteet ala-asteella nyt on mitä on, ei mitään vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan täysin normaalia on tuommoinen 10-vuotiaiden "seurustelu" :D
Ala-asteikäisenä se on vain sellaista seurustelun harjoittelemista, ei samanlaista kuin esimerkiksi 16-vuotiaiden seurustelu joten ei tarvetta vielä kortsujen ostamiseen tai muutenkaan huolestumiseen.
Aloitus on vuodelta 2013, joten nyt varmaan on kortsujen aika jo.
Yksi emppu otti suihin jo ton ikäisenä välkkärillä.
Kun tyttö leikkii kotia ja pitää itseään äitinä 4.v, mahdollisesti toinen lapsi esittää leikissä isää, teettekö silloinkin lasun? 10v seurustelu on ihan vastaavaa leikkiä, ei tarvitse huolestua.
Hyyyyi, kasvatit panokikkelin. Tuollainen mies ei saa kuin lorttoja sitten kaverikseen. Ja pettäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo ole laitonta? Suojaikäraja on 16v.
Lasun paikka?
Ikivanha keskustelu, mutta vastaanpa silti. Mikään laki ei kiellä sitä, että 10-vuotiaat "seurustelevat". Tuskin tuossa kyse on siitä, että aikuinen nainen on 10-vuotiaan kanssa. 10-vuotiailla ei vielä useinkaan ole murrosikäkään alkanut (edes tytöillä), jolloin "seurustelu" on enemmän kaveruutta kuin seurustelua.
Ja eiköhän AP:n pojallakin ole tässä 7 vuoden aikana ehtinyt tyttöystävä jo vaihtua...
Se on edelleen se sama pikkupoika, usko pois :))