Käräytin tänään työkaverin.
Hah, siinäpä selittelee pomolle maanantaina tekemisiään.
Kommentit (25)
Kyllä kielikello saa olla, mutta ei saa olla vahingoniloinen kielikello.
Hyväksyn toisen työntekijän virheistä kertomisen tapauksissa, joissa tarkoituksena on oikeasti parantaa työn laatua, työmoraalia tai turvata työturvallisuutta ja työpaikkoja. Sitä en kuitenkaan voi hyväksyä, jos kertomisen motiivina on ihan silkkaa ilkeyttään aiheuttaa toiselle hankalat oltavat.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 21:46"]
Haa vittu mikä luuseri ap on ! kateellinen paska, joka nyt kuvittelee olevansa tosi sankari. Ei millään pahalla mutta jos olisit minun alaiseni niin katsoisin sinua kuin pahaista paskaa ! Jos työkaverisi ei aiheuttanut kenellekkään hengenvaaraa niin miksi teit noin ? Olet oikeasti firman pahin PASKA !
[/quote]
Onneksi sitä vaaraa ei ole, että ajautuisit ap:n pomoksi. Esimieheltä vaaditaan hieman toisenlaisia ominaisuuksia.
Nää ap:n haukkuja on just niitä alisuoriutuvia pönttöjä jotka lusmuilevat kaikesta mahdollisesta työpaikoillaan.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 21:56"]
Nää ap:n haukkuja on just niitä alisuoriutuvia pönttöjä jotka lusmuilevat kaikesta mahdollisesta työpaikoillaan. [/quote]
eipähän pääse ainakaan mogaamaan.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 21:26"]
Täälläkin yksi kielikello! Minäkin käräytin työkaverin tänään, vähän erilaisista asioista kylläkin ( eivät vaarantaneet kenenkään terveyttä tmv.). Tämä kolleega ei vain ymmärrä, että jos menetämme asiakkaita hänen toistuvien väärinkäytöstensä vuoksi, vaarantuu meidän omat työpaikkamme ja siihen minä en aio alistua lojaaliuden nimessä. Olen mieluummin lojaali työnantajalle ja saan siitä varmasti vihat tietyiltä henkilöiltä niskaani, mutta toisin kuin nämä henkilöt, minä en liity tämän yhden ihmisen ympärillä pyörivien lampaiden joukkoon. On se kummallista, miten yksi "rivityöntekijä" onnistuu karismallaan nostamaan itsensä pikkupomon asemaan muiden rivityöntekijöiden silmissä ja toiset tanssivat hänen pillinsä mukaan suojellen häntä toistuvasti.
[/quote]
Veit sanat suustani. Piti lukea kahteen kertaan, aivan kun itse oisin kirjoittanut. Ootko varma, ettet oo mä :)
[/quote]
En oo varma, mutta jos mä oon sä, niin kuka sä sitten oot?