Olen ihastunut itseeni, APUA!
Olen teitä kaikkia nokkelampi. Kirjoitan parhaat provot, joka päivä, joka viikko. Osaan olla paras homo ja paras nymfo. Mies ja nainen, Aspergeri ja hedonistinen narttu. Osaan esittää reppanaa ja koppavaa. Mä olen vaan paras. Osaan vaihtaa kirjotustyyliä niin hyvin, ettei kukaan tajua kuinka neljännes aloituksista on mun tekemiä provoja.
Mä vaan johdan koko AV:ta ja olen vaan voittamaton. Te olette mun nukkeja, mä pelaan teillä ihan miten haluan ja te ennalta arvattavat surkimukset olette aina käskytettävissä. Reagoitte juuri kuten voisi arvata.
Parasta on, kun idiootit yrittää auttaa ahkerasti fiktiivistä roolihahmoani. Näkevät vaivaa eikä mikään auta. Hahmo vaan leijuu karsinassaan vaikka kuinka tökitte sitä. Ja niitä hahmoja on niin monta kymmentä aina menossa kerralla, että siitä tulee sellainen kapellimestarifiilis. Pikkarit märkänä voihkin, kun idiootit vaan menee halpaan sadat kerrat päivässä. Näkisitte itsenne ähräämässä näppiksen kimpussa, vaahtoamassa mestarillisille provoille. Sadat yhtä aikaa, tuhannet iltaisin samaan aikaan neuvomassa mun hahmoja.
Että mä oon paras. Te ootte ihan nollia. Vedätettävissä kybä-nolla. Ette edes hyödyllisiä hölmöjä. Hyödytöntä hupia.
Antaa orkesterin soitaa, vielä yksi sinfonia. Ja se oli käsky!
Kommentit (35)
Niinhän siinä monesti käy, että hullu on niin oma egonsa sokaisema, ettei tajua lopulta huijaavansa kuin itseään. Mutta käytä toki aikasi miten parhaaksi näet, oikean mestarin ei tarvitse hakea huomiota.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 20:03"]
Niinhän siinä monesti käy, että hullu on niin oma egonsa sokaisema, ettei tajua lopulta huijaavansa kuin itseään. Mutta käytä toki aikasi miten parhaaksi näet, oikean mestarin ei tarvitse hakea huomiota.
[/quote]
Saattaisiko olla, että AP:n parodinen otsikko johti myös parodiseen aloitukseen?
Grazie lei! Pistä lisää provoja, muutenhan täällä on tylsää. Pieni itseensä ihastuminen ei haittaa ketään koskaan ja suomalaiset turhan vaatimattomia muutenkin. Annapa palaa. Osallistumme innolla, kuten ennenkin.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 16:34"]
Eli me voidaan syyttää sinua jos palvelun laatu on heikko?
Voisitko ystävällisesti laittaa vähän enempi variaatioita niihin kerran kuussa uudelleen ja uudelleen tuleviin keskenään aivan liian yhteneviin aloituksiin? Oikeasti ne on vähän liian läpinäkyviä. Koita katsoa lisää HBO:n saippuasarjoja malliksi tai lukea seiskaa, jostakin sä tarttet nyt uusia ideoita kun kaikki vanhat kierrätät joka kuukausi uudestaan. Uusiutuminen on tossakin hommassa välttämätöntä.
[/quote]
Ei mun tarkoitus ole kirjoittaa teille hyvää viihdettä. Mun tarkoitus on vain vetää teitä nenästä, saada teidät uskomaan että on tosi kyseessä. Saada teidät näkemään vaivaa turhan takia. Juoksuttaa teitä auttamaan fiktiivistä hahmoani. Pitää huoli siitä, että hahmo ei kehity vaikka sitä neuvotaan. Turhauttaa teitä, kun neuvonne eivät auta lainkaan. Ja toistoa tarvitaan, jotta siivilöityy ne, jotka eivät hoksaa neuvovansa provoa. Harmittomat provot ei ole mun alaa.
AP
Hyvä hyvä AP, jatka samaan malliin! Maailmassa ei ole koskaan tarpeeksi viihdykettä, eikä AVlla kunnon provoja.
Oon iha samallaine HAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAA!!!
Mene naimisiin itsesi kanssa, järjestä mahtihäät, seiskaan suuret otsikot merkittävästä tapahtumasta. Naura keskenäs ihmisille jotka tulevat häitäsi ihmettelemään. . . Ai eikö tänne tullutkaan ketään, missä kansanjoukot? Sellaista se on ap sun ns provoilujesikin kanssa. Ei niitä kukaan tosissaan ota. Älä nyt imartele itseäsi liikaa. Tai oikeastaan yhtään, ei ole aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Parasta on, kun idiootit yrittää auttaa ahkerasti fiktiivistä roolihahmoani. Näkevät vaivaa eikä mikään auta. Hahmo vaan leijuu karsinassaan vaikka kuinka tökitte sitä.
Tää on muuten todella ärsyttävää! :D Olen tosin lopettanut "auttamisen" kun eniten ärsyttää kun mikään puhe ei tunnu menevän tajuntaan, mutta myönnän menneeni lankaan monet kerrat.
Pojulla Rölli-pikkarit pisusta märkinä?
Mutta miksi käytät taitojasi näin hyödyttömään puuhaan? Jotenkin turhan tuntuisia mainpuloida anonyymisti jotain tuntemattomia ihmisiä. Tuntuu että olet ihan yhtä luuseri kuin ne jotka täällä vastailevat sinun provoihisi. Idiottien maan kuningatar. Onko siistiä?
Onnea, itseensä ihastuminen on elinikäisen romanssin alku. Jatka samaan malliin ja ole uskollinen itsellesi.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 18:11"]
Olisi ollut muuten hyvä, mutta tuollaiset "pikkarit märkänä" -tyyliset lohkaisut on niin wt :D
[/quote]
Kultivoitunut provokone provoilee muutenkin lateksissa ilman pöksyjä. Tyylitaju pitää säilyttää aina.