Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut itseeni, APUA!

Vierailija
30.08.2013 |

Olen teitä kaikkia nokkelampi. Kirjoitan parhaat provot, joka päivä, joka viikko. Osaan olla paras homo ja paras nymfo. Mies ja nainen, Aspergeri ja hedonistinen narttu. Osaan esittää reppanaa ja koppavaa. Mä olen vaan paras. Osaan vaihtaa kirjotustyyliä niin hyvin, ettei kukaan tajua kuinka neljännes aloituksista on mun tekemiä provoja.

Mä vaan johdan koko AV:ta ja olen vaan voittamaton. Te olette mun nukkeja, mä pelaan teillä ihan miten haluan ja te ennalta arvattavat surkimukset olette aina käskytettävissä. Reagoitte juuri kuten voisi arvata.

Parasta on, kun idiootit yrittää auttaa ahkerasti fiktiivistä roolihahmoani. Näkevät vaivaa eikä mikään auta. Hahmo vaan leijuu karsinassaan vaikka kuinka tökitte sitä. Ja niitä hahmoja on niin monta kymmentä aina menossa kerralla, että siitä tulee sellainen kapellimestarifiilis. Pikkarit märkänä voihkin, kun idiootit vaan menee halpaan sadat kerrat päivässä. Näkisitte itsenne ähräämässä näppiksen kimpussa, vaahtoamassa mestarillisille provoille. Sadat yhtä aikaa, tuhannet iltaisin samaan aikaan neuvomassa mun hahmoja.

Että mä oon paras. Te ootte ihan nollia. Vedätettävissä kybä-nolla. Ette edes hyödyllisiä hölmöjä. Hyödytöntä hupia.

Antaa orkesterin soitaa, vielä yksi sinfonia. Ja se oli käsky!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 09:22"]

Hyvä hyvä AP, jatka samaan malliin!  Maailmassa ei ole koskaan tarpeeksi viihdykettä, eikä AVlla kunnon provoja.

[/quote]

Onko kunnon provon tarkoitus naurattaa vai harhauttaa? Saatko toisten erehdyttämisestä tyydytystä?

Vierailija
2/35 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ketkä tunnutte aina uskovan kaiken lukemanne ja kuulemanne, jopa siis av:lta, ja varmaanhan iltapäivälehdet edustavatkin teille sitten jo aivan täysin horjumatonta yhtä ainoaa totuutta, puhumattakaan paremmista lehdistä, niin pitäkää mielessänne että netissä pyörii ap:n tyyppisiä ihmisiä. Ja elämässä muuallakin tuolla noin periaatteessa ihan missä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän finä luulet

Vierailija
4/35 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sullakin huvit. ei taida olla kovin rikas elämä kerta jaksat noin paljon panostaa :) pikaista paranemista !

Vierailija
5/35 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kova!

Vierailija
6/35 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sulle maksetaan tunnilta? Luontaisedut?

Saatko pitää lakisääteisiä kahvitaukoja, vai tuoko joku mukin presidenttiä tunnin välein ja vaihtaa tyhjän sorsan?

Vierailija
7/35 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsisti, onnea ap:lle

Vierailija
8/35 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se laatu vaan se määrä. Satoja provoja yhtä aikaa, ei vittu sä olet hurja. Enemmän kuin flyygelissä on koskettimia.

Vastaan tässä omaan provooni. Hei, te pystytte parempaan, oikeasti. Nyt viulut sisään...

AP

Vierailija
9/35 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisit tuosta rahaa, niin taputtaisin. Nyt tyydyn vain nauramaan irtopartaani paskaisesti, ettet tajuaisi, että toiset trollit vastavedättävät sinua ketjuissasi.

Vierailija
10/35 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä voin myöntää: Oli hauska aloitus ja kirjoitat hyvin! Sopivasti ärsyttävän julkea ja samalla kuitenkin sai hyvälle tuulelle! =)

Vierailija
11/35 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli me voidaan syyttää sinua jos palvelun laatu on heikko?

Voisitko ystävällisesti laittaa vähän enempi variaatioita niihin kerran kuussa uudelleen ja uudelleen tuleviin keskenään aivan liian yhteneviin aloituksiin? Oikeasti ne on vähän liian läpinäkyviä. Koita katsoa lisää HBO:n saippuasarjoja malliksi tai lukea seiskaa, jostakin sä tarttet nyt uusia ideoita kun kaikki vanhat kierrätät joka kuukausi uudestaan. Uusiutuminen on tossakin hommassa välttämätöntä.

Vierailija
12/35 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla täytyy olla todella tylsä elämä, mutta oot kieltämättä viihdyttävä ! :)

Vierailija
13/35 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina on kyllä tullut huomattua paljon provoja täällä.

Vierailija
14/35 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä se sama joka tulee vittuilemaan ja pätemään/kauhistelemaan muiden ketjuihin?

Vierailija
15/35 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen rakastunut tähän leipään! Ruispalan puolikas, jossa on metukkaa, juustoa ja suolakurkkua. Taidanpa syödä vielä kolmannen tai neljännenkin ja saada orgasmin. Ahh.

Vierailija
16/35 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
17/35 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 17:02"]

Viime aikoina on kyllä tullut huomattua paljon provoja täällä.

[/quote]

Aika vähän täällä on mitään muuta seassa.

Vierailija
18/35 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postaatko sä tänne myös kaikki ne blogilinkit ja amazon-tarjouslinkit, joista tulee postaajalle mainosfyffeliä? Aloitat itse ketjut, kyselet onko kellään linkkiä ja sitten postaat perään ne mainoslinkit. Ja keräät niistä suosittelijan bonarit?

Vierailija
19/35 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Come crawling faster
Obey your master
Your life burns faster
Obey your master
Master

Master of puppets
I'm pulling your strings
Twisting your mind and smashing your dreams

Blinded by me
You can't see a thing
Just call my name 'cause I'll hear you scream"

Vierailija
20/35 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut muuten hyvä, mutta tuollaiset "pikkarit märkänä" -tyyliset lohkaisut on niin wt :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan