Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas koko päivä kotona

Vierailija
20.08.2020 |

Kuten nyt tulevaisuudessa muutkin päivät kun mies ei jaksa kerta viikkoon kuskata. Tämän päivän kohokohta tehdä makaroonilaatikkoa. Mites muilla sairailla syrjäytyneillä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuisi keskustassa niin olisi ihanaa mutta kun muu perhe haluaa asua syrjemmässä. ap

Vierailija
2/18 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olen, mutta minulla on täällä tekemistä. Oletko ammattivalittaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekemistä? Mä olen nuo vähäiset marjatkin kerännyt, siivoillut. Kaikki on melkeinpä tehty.

Vierailija
4/18 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekemistä? Mä olen nuo vähäiset marjatkin kerännyt, siivoillut. Kaikki on melkeinpä tehty.

Pitää maalata seiniä ja siivota sotkut sen jälkeen. Ensi viikolla maalaan katon ja portaat.

Vierailija
5/18 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele miten etuoikeutettu olet. Et voi altistua koronalle missään!!

Vierailija
6/18 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös kotona, ollut jo 5v. Nyt en voi lähteä edes kauppaan kun on flunssa. Lepäilen ja autan lapsia koulujutuissa jne. Ihanaa olisi jos olisi työkyky eikä kipuja ollenkaan.

Vierailija
7/18 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sellasta se elämä on...pakko sopeutua siihen mitä on saatavilla.

Mulla on edessä 8h kieli vyön alla töissä juoksua. Sitten täysillä kotiin, lasten ruuat ja läksyt. Sitten harrastuskuskaus heti perään. Ysiltä illalla seuraavaksi tänään aikaa hengähtää. Kotona hengailu kuulostaa minusta luksukselta.

Vierailija
8/18 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaisin sinuna heti ajokortin jos olet miehesi kuskailujen varassa.

Vierailija
9/18 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaisin sinuna heti ajokortin jos olet miehesi kuskailujen varassa.

On ajokortti mutta tumarkin kohtausten takia ajo kielletty.

Vierailija
10/18 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan muu perhe sen koronan kotiin tuoda..

Vierailija
11/18 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytynyt jolla mies, jep jep. Aika törkeätä vähättelyä oikeasti syrjäytyneitä ihmisiä kohtaan. Tuolla on naisia jotka ovat vuosia tai vuosikymmeniä ilman mitään kosketuskontaktia, edes kättelyä. Ja ilman virastokäyntejä saattavat olla kaupan kassalla sanottua "Moi"ta lukuunottamatta viikkoja puhumatta. Et ole syrjäytynyt, olet uhriutuja.

Vierailija
12/18 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali, vali, vali. Ammattivalittajan loputon rutina on rasittavaa 😖

Vierailija
13/18 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syrjäytynyt jolla mies, jep jep. Aika törkeätä vähättelyä oikeasti syrjäytyneitä ihmisiä kohtaan. Tuolla on naisia jotka ovat vuosia tai vuosikymmeniä ilman mitään kosketuskontaktia, edes kättelyä. Ja ilman virastokäyntejä saattavat olla kaupan kassalla sanottua "Moi"ta lukuunottamatta viikkoja puhumatta. Et ole syrjäytynyt, olet uhriutuja.

Työelämästä syrjäytynyt. En tarkoittanut muuten syrjäytynyt.

Vierailija
14/18 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkäaikaissairaalle, vielä toistaiseksi työssä käyvälle miehelle sopisi hyvin tuollainen.

M

Vierailija
15/18 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhettä pystyyn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkäaikaissairaalle, vielä toistaiseksi työssä käyvälle miehelle sopisi hyvin tuollainen.

M

Mulla on jo mies ja mä tarkoitin syrjäytyneellä työelämästä syrjäytynyttä en muuten syrjäytynyttä.

Vierailija
16/18 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsilla on oikeus etäopiskeluun, jos kotona on riskiryhmään kuuluva. Mies voi käyttää maskia kotona.

Vierailija
17/18 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsilla on oikeus etäopiskeluun, jos kotona on riskiryhmään kuuluva. Mies voi käyttää maskia kotona.

En mä nyt lasta tuon takia etäopiskeluun ota. Tiedän että jos sen joku meille tuo niin mies se on mutta ei sitä voi estää.

Vierailija
18/18 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhettä pystyyn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Mulla on jo mies ja mä tarkoitin syrjäytyneellä työelämästä syrjäytynyttä en muuten syrjäytynyttä.

Tarkoitin lähinnä ylemmän kommentin kuvailemaa naista.

M