Meidän tutun suvussa tehdään pilaa naisista joiden lapsilla on eri isät.
Olen itse päättänyt olla hankkimatta enempää lapsia tämän vuoksi.Olen eronnut enkä halua tyhmää mainetta.
Kommentit (7)
Se miten tutussi suvussa ajatellaan määrittää siis elämäsi.
Varmasti kaikki ajattelevat välillä "mitäköhän minusta ajatellaan kun..", mutta tuo menee jo vähän yli.
Ap:lla vissiin aika heikko itsetunto? Annatko tutun tuttujen päättää myös sen ketä äänestät, mitä teet työksesi ja missä asut? Näitä pikkujuttuja elämässä.
Suku, joka tekee pilaa lapsista ja naisista, siis haloo! Itse en tuollaisen suvun mielipiteille painoarvoa antaisi. Mitä ihmeen väliä sillä on, mitä muut ihmiset ajattelevat muiden valinnoista?
Minun isälläni on lapsia neljän eri naisen kanssa, eikä kukaan ole häntä pilkannut. Päinvastoin. Häntä pidetään sankarina.
Juu, pitää elää niinkuin kuuluu.
Tarkista nyt joltakulta vielä mitä/miten ruokaa pitää laittaa tänään,
ettet vaan tee väärin.
Tyhmän on hyvä olla tarkkana näissä asioissa.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 10:56"]
Juu, pitää elää niinkuin kuuluu.
Tarkista nyt joltakulta vielä mitä/miten ruokaa pitää laittaa tänään,
ettet vaan tee väärin.
Tyhmän on hyvä olla tarkkana näissä asioissa.
[/quote]
Joo samaa mieltä. Itsekin unohdin laittaa eilen (torstaina) hernekeittoa ja pannari aruoaksi. Laitoin vahingossaa makkarakeittoa ja tutun suku haukkui mut siitä ihan täysin.
Mäkään en käytä lippistä koska ala-asteella sanottiin et ne näyttää tyhmiltä.
M45
Sitten sinun kannattaa tehdä niin. Itse rakastuin, löysin elämäni miehen ja halusimme avioitua ja perustaa perheen. En olisi voinut jättää elämäni parasta asiaa tekemättä sukuni takia. Olen järjettömmän onnellinen ja tämä minun olisi sitten vissiin pitänyt jättää kokematta. Edellinen mieheni oli henkisesti hyvin sairas ja tämän vuoksi vein tyttäreni turvaan kamalasta avioliitosta.
No voit tietysti elää muiiden tahdon mukaan, mutta itseäni ei kyllä muiden mielipuiteet hetkauta pätkän vertaa. kanntaa ehkä kuunnella omaa ääntään eikä sukulaisten, jotka eivät sitä elämää puolestasi elä.