Valion Oivariinit paskaa?
En ymmärrä mikä on mutta meidän perheessä ei enää kukaan voi syödä Valion Oivariineja. Olen kokeillut nyt ne kaikki eri vaihtoehdot mutta vatsa menee kuralle joka purnukasta. Mikä nyt on vikana? Olen aina ennen tykännyt niitä käyttää kun ovat hyvänmakuisia.
Kommentit (15)
Kuinka paljon te oikein sitä mätätte kun saatte mahan kuralle. Syökää jotain muuta. Meillä pysytään oivariinissa.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 09:58"]
Kuinka paljon te oikein sitä mätätte kun saatte mahan kuralle. Syökää jotain muuta. Meillä pysytään oivariinissa.
[/quote]
No aamu- ja iltapalalla leivän päälle. Ei se minusta paljon ole. Käytän sitä myös ruoanlaitossa kylläkin. Vuosikausia olen käyttänyt mutta nyt yhtäkkiä ei enää sovikaan. On se minusta vähän kummallista.
Dellariini on parempaa, sisältää vähemmän rypsiöljyä ja enemmän maitorasvaa.
Vain lihavat käyttävät maitorasvaa.
matorasva on terveellistä
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 09:51"]
Taitaa vain teidän perheen suolistot olla paskoja.[/quote]
No, ainakin ne on täynnä paskaa.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 10:21"]
[/quote]
Ok. Mä ostan sitten ruotsalaisten voita. Kokeilin jo ingmariinia ja se oli sekä hyvän makuista että mukavaa vatsalle. Mä jätän pois nää suomalaisten paskarasvat. = ) t.ap
Ingmariinissa on palmuöljyä, ei hyvä ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 10:24"]
[/quote]
Ok. Mä ostan sitten ruotsalaisten voita. Kokeilin jo ingmariinia ja se oli sekä hyvän makuista että mukavaa vatsalle. Mä jätän pois nää suomalaisten paskarasvat. = ) t.ap
[/quote]
Eli kun sulle ei jokin käy niin se on automaattisesti paskaa? Voi luoja mikä ajattelumalli. Oletko 15v?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 10:07"]
Vain lihavat käyttävät maitorasvaa.
[/quote]
Täysrasvaisia maitotuotteita käyttävät lapset ovat kevytsotkuja käyttäväiä hoikempia.
[/quote]
[/quote]
Kuinka kujalla sä oikein olet? Ingmanilla on suomessa mejereitä, sopimuksia maitotilojen kanssa yms.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 10:27"]
[/quote]
[/quote]
Kuinka kujalla sä oikein olet? Ingmanilla on suomessa mejereitä, sopimuksia maitotilojen kanssa yms.
[/quote]
Purkin kyljessä lukee, että valmistaja on Arla / Ruotsi. Ei ole joutsenia eikä avainlippuja, joten kyllä tuon tiedon valossa päättelisin, että Ruotsissa on tehty niiden maidosta. Eikä siinä muuten ole palmuöljyä vaan rapsiöljyä.
Terveellisin levite on sellainedn, johon itse sekoittaa osan voita, osan oliiviöljyä.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 10:27"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ingman on vaan markkinointinimi, juttu on niin että tanskalais-ruotsalainen meijerijätti Arla omistaa Ingmanin ihan kokonaan.
Ja Unilever omistaa ingmanin jätskipuolen ja niitä tehdään mm. liettuassa. Huomasin kun söin ingmanin eskimo kesällä, että oho valmistusmaa Liettua.
Että sillee.
Taitaa vain teidän perheen suolistot olla paskoja.