Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asutko kuinka uudessa rakennuksessa?

Vierailija
19.08.2020 |

Muutin vanhempien luota pois 3 kuukautta sitten valmistuneeseen tuliterään luhtitaloon. Vanhempien omakotitalo on 70-luvulla valmistunut, ja eron tähän huomaa. Kaikki on modernia. Ja valkoista!

Uusi vai vanha? Kumpi on sinusta parempi?

N25

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan kysymykseesi....En, mutta tuttavani asuu.

Vierailija
22/28 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirsinen vuonna 49 rakennettu rintamamiestalo.  Ihana ja lämmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kyllä kuinka uudessa rakennuksessa. 

24/28 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Hirsitalo, ikää 117 vuotta. Viihdyn. Olen nuorena asunut juuri valmistuneessa kerrostalossa, ei vikaa siinäkään mutta vanha talo pihamaineen on mun juttu.

Onko lämmin talvena? :o

N25

Hyvin tarkenee, on uunit ja ilmalämpöpumppu. Vieraat sanoo, että joissakin kohdin lattiasta vetää ja haluavat villasukat jalkaan. Ilmeisesti rossipohja on painunut.

Vierailija
25/28 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N25 kommentoi kuin T15...

Vierailija
26/28 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuoden kesäkuussa valmistuneessa kerrostalossa. Asunnot ja pinnat tehty todella halvoista materiaaleista ja lattia naarmuuntuu helposti. Joo onhan se valkoista, mutta ei kovin persoonallista. Onneksi olen vuokralla, harmittaisi omistaa tuo. 

Vierailija
27/28 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 30 vuotta vanhassa. Tätä on tosin tämä koko kulunut vuosi jo remontoitu. Remontti jatkuu edelleen. Ei ole liian kylmä tai kuuma, maalämpö ja takka löytyy. Ei kuumene liikaa kesällä. Naapureiden taloista ei äänet kuulu. Ulkoa kuuluu ääniä vähän sisään vaikka on uudet ikkunat, vähemmän tosin kuin ennen.

Eniten meteliä aiheuttaa katolla rapistelevat linnut, myös tikkaan olen törmännyt.

Vierailija
28/28 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kerrostalossa, joka on rakennettu 1960. Asunnot, kellari ja putket rempattu 2016, jolloin tähän muutin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän