Pitääkö moni mies bootseja nykyään?
Näin miehellä puistossa tänään todella yksityiskohtaisesti tehdyn näköisen cowboysaappaat. Mustat, koristeelliset mutta hillityt. Oli pakko kysyä, mistä noin hienoja saa, kertoi usalaisen nettikaupan osoitteen. Ensimmäiset oikeasti hienot bootsit ikinä, ainakaan näkemäni. Yleensä bootsit aika juntteja mielestäni. Miitä mieltä te olette? Ajattelin jos haluaisi lahjaksi, on rockmuusikki/tuottaja ammatiltaan, siksi ajattelin, että...
Kommentit (27)
Mulla on ollu bootsit hautajaisissa, oon menny naimisiin bootsit jalassa (maistraatissa tosin) . Mulla on ollut 18v bootsit ja ne on rock. Miehellä on myös, en kyllä sellasta puku päällä kuljeskelevaa junttia huoliskaan, pitää sitä miehessä särmää olla..
Rangerit ja muut Texasin syntyperää hallitsevat.
Kyllä jotkut rockn roll bootsit voivat olla upeita, mutta vaativat kantajaltaan paljon. Perus linttaanastutut tony morat...njet
Kenelle hienot? Mun mielestä pitää olla just tietynlainen tyyppi, että bootsit on hienot, joillekin on. Osalle taas ysäriä
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 03:07"]
Kenelle hienot? Mun mielestä pitää olla just tietynlainen tyyppi, että bootsit on hienot, joillekin on. Osalle taas ysäriä
[/quote]
Ysäriä?! Kasaria enemminkin.
No kasaria ja ysärin alkua. Musta kyllä osalle miehistä jotkut erikoiset bootsit kyllä sopii
Katso vaateliikkeiden hyllyille. Stetsonit, varsinkin australialaistyyppiset on taas ilmestyneet joihinkin. Näin vasta Lontoon lennolta palaavan suomalaismiehen sikamakee huopa stetsoni päässä/kädessä. Kyllä ne buutsitkin tuo huomioiden saattavat olla palaamassa, itse en ole niinkään kiinnittänyt jalkineisiin huomiota.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 03:10"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 03:07"]
[/quote]
Ysäriä?! Kasaria enemminkin.
[/quote]
Kasari tulee ensi keväänä uudelleenlämmitettynä muotiin.
Ihan kohta on kaikilla. Pilottilasibuumi enteilee sitä. Jos pilotit leviää blogeilta kaduille, tulee bloggarien jalkaan buutsia!
Miksei bootsit sopisi, puhutaan nyt ajattoman tyylikkäistä, laadukkaista bootseista. Ei linttaanastutuista markettiversioista. Bootsit kyllä vaativat oikeasti ne bootcut-farkut miehillä.
Mulla on bootsit, ja olen 48-vuotias nainen. Ne on kalliit ja suutarin tekemät. Pidän niistä paljon, ja mulle on aivan sama, mitä mieltä niistä muut on.
Bikereita pitää monikin muu kuin mopopoika. Rock-henkisemmillä on nykyään yleensä jotkut bikerit, Martenssit, yms. jalassa. Cowboy-Bootsit on aika juntit.
Hei, länkkäribootsithan on hienoja