Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko n. 50-vuotias nainen löytää ikäistänsä miesseuraa?

Vierailija
19.08.2020 |

Vai löytyykö nuoremmista?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet haluavat mieluummin 50v naisen kuin 20-25v naisen.

Vierailija
2/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No löytyykö oman ikäistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa se on, nimim. kokemusta on. Miehet, siis ikäiseni 48-55 etsivät mielestäni poikkeuksetta huomattavasti nuorempaa seuraa (!???) ja sitten ne ketkä osoittavat kiinnostusta niin valittevasti kemiat eivät kohtaa millään tasolla.

Olen siis mieluummin sinkku kissani kanssa:)

Vierailija
4/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa se on, nimim. kokemusta on. Miehet, siis ikäiseni 48-55 etsivät mielestäni poikkeuksetta huomattavasti nuorempaa seuraa (!???) ja sitten ne ketkä osoittavat kiinnostusta niin valittevasti kemiat eivät kohtaa millään tasolla.

Olen siis mieluummin sinkku kissani kanssa:)

Mistä hait?

Seuranhakusivustoilta?

Vierailija
5/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti ja varmasti.

Tinder.

Vierailija
6/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni ja puolisonsa olivat juuri tuon ikäisiä netissä tavatessaan. Nyt yhteisiä vuosia on jo pitkästi toistakymmentä ja kovasti onnellisia ovat yhä, vaikka kaikenlaista ovat joutuneet yhdessä kokemaan ( muiden tekijöiden vuoksi)

Vierailija
7/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi löytää. Ihan yhtälailla kuin minkä tahansa ikäinen. Rakastuminen on joka iässä ihanaa!

Vierailija
8/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni ja puolisonsa olivat juuri tuon ikäisiä netissä tavatessaan. Nyt yhteisiä vuosia on jo pitkästi toistakymmentä ja kovasti onnellisia ovat yhä, vaikka kaikenlaista ovat joutuneet yhdessä kokemaan ( muiden tekijöiden vuoksi)

Ehkä aika oli silloin toinen?

Ei nettideittailua......

Vierailija
9/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kommentoijat naisia?

Vierailija
10/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei löydy niin nautiskele pari vuotta nuoremmista miehistä kun ikäisesi miehet iskevät päätä seinään niiden 20 vuotta nuorempien kanssa. Kyllä ne siitä sitten tokenee kun viidenkympin villityksen viimeiset kouristukset on ohi.

Vierailija
11/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No netissä roikkuu ikuisesti ne ikääntyneet "nuoren naisen metsästäjät", samat naamat vuodesta toiseen. Etsi ap sopiva netin ulkopuolelta.

Vierailija
12/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isken päätä seinään!

Vierailija
13/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 50 kirjoitti:

Isken päätä seinään!

Kerrotko tarkemmin?

Vierailija
14/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 50 kirjoitti:

Isken päätä seinään!

No eipä ihme ettei seuraa löydy.

Vierailija
15/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakekaa gambiasta.

Vierailija
16/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa, kun ne punakat, pönäkät ja hanakat ukot etsii niitä 30v naisia, eikä flaksi käy. Vuodesta toiseen jaksavat uskoa ihmeisiin, mutta saahan, sitä odottaa vaikka joulupukkia:D

Vierailija
17/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu ihan kropasta ja naamasta. Itse olen 51-vuotias nainen ja tehnyt havainnon, että kaikki oman ikäiset miehet hakee "rintavaa", "muodokasta", "isoperäistä" "bbw:tä" jne. Nämä siis ihan seuranhakuilmoituksista bongattuja kriteereitä. Ja juuh, itse olen 163cm, 48kg, eli en pärjää tässä liigassa.

Vierailija
18/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa, kun ne punakat, pönäkät ja hanakat ukot etsii niitä 30v naisia, eikä flaksi käy. Vuodesta toiseen jaksavat uskoa ihmeisiin, mutta saahan, sitä odottaa vaikka joulupukkia:D

Tunnen erään tällaisen klassisen tapauksen:D

Mies, 58-vuotias, esittelee facebookissa kehonrakennustaan, hankki moottoripyörän (onkohan jo kaatunut sillä), istuu nuorten yökerhoissa yms.

Vierailija
19/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kiinnosta kuin nuoremmat.

Joskus harvoin sitä hämmentyy jos edes hymyn suovat, useimmiten olet pelkkää ilmaa.

Vierailija
20/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

riippuu ihan kropasta ja naamasta. Itse olen 51-vuotias nainen ja tehnyt havainnon, että kaikki oman ikäiset miehet hakee "rintavaa", "muodokasta", "isoperäistä" "bbw:tä" jne. Nämä siis ihan seuranhakuilmoituksista bongattuja kriteereitä. Ja juuh, itse olen 163cm, 48kg, eli en pärjää tässä liigassa.

Mikä on bbw

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi