Voiko n. 50-vuotias nainen löytää ikäistänsä miesseuraa?
Kommentit (66)
En ottaisin minkäänlaista miestä, jos tämä monella tapaa täydellinen liittoni päättyy. Kuulostaa tosi raskaalta nykyajan deittailu ja muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi haluta pelkkää seksiä, sitä minä en ole koskaan ymmärtänyt. Kyllä ne tunteet tulee mukaan kuitenkin, minulla ainakin. Joten jätän ne itseä reilusti nuoremmat suosiolla pois, vaikka tarjokkaita olisikin. Mulle seksi ei ole vain seksiä. Ja jos olisi, niin eihän se paljon masturboinnista poikkeaisi, joten miksi nähdä hirveästi vaivaa aikataulujen sovittamisessa, laittautumisessa jne.
Kumppania loppuelämäksi etsin, ja kyllä mahdottomalta näyttää.
Nainen 47 vuotta.
Kuin mun näppäimiltä loppulausetta lukuunottamatta. Masturbointi on siitäkin mukavaa että saa aina. Näin vanhemmiten ei jaksaisi sitä hikistä ähellystä ja tuntemattoman kömpelöitä yrityksiä saada minut nauttimaan, jos on edes niin fiksu että ajattelee mun nautintoa. Kemioiden pitäisi todellakin kohdata, ja silti pelkkä seksitapailu on mulle outo ajatus. En kaipaa enää läheisyyttä enkä ketään viereeni nukkumaan ja olen silti onnellinen. On helpottavaa ettei enää tarvitse.
Setämies. kirjoitti:
Vanhempi ei kai käy?
Ei.
Olen miettinyt samaa, mutta nuorekas 50 kymppinen, olen itse nuorekas ja minua luullaan nuoremmaksi kuin olen. Olen siis nainen 50-vuotias. Olen edelleen seikkailunhaluinen, innostuva, positiivinen, seksuaalinen, en todellakaan paikalleni jämähtänyt jäärä.
Kaikenikäistä löytyy! Ole rohkea ja uskalla ottaa riskejä! Olen 50, nuorekas, muodokas, halukas. Eniten tykkäyksiä tinderissä tulee 30-35 vuotiailta miehiltä (alin ikäraja mulla 31). Kyllä niitä oman ikäisiäkin löytyy, mutta kun on tutustunut noihin nuorempiin niin kynnys ottaa niitä oman ikäisiä kasvaa. Sama varmaan koskee niitä vanhempia miehiä jotka etsivät nuorempia naisia, ymmärrän oikein hyvin. Tässä nyt muutamien seikkailujen perusteella: nuo nuoremmat miehet osaavat ottaa naisen niin paljon paremmin huomioon, he oikeasti haluavat tyydyttää myös naisen, jaksavat monta kertaa. En ole antanut omien ryppyjen virheiden häiritä, ei se ole näyttänyt heitäkään häiritsevän. Olen nauttinut hetkestä ja päästänyt irti estoista. En ehkä seurustelisi noin nuoren kanssa, mutta enemmän tai vähemmän vakituista seksiä, miksi ei. Tottakai joskus siihen sekottuu tunteita, mutta hetken ihastus lakanoiden välissä ketä se haittaa. Miksi en saisi nauttia elämästä ja seksistä. Pitkässä liitossani luulin, että en ole haluttava ja tarpeeksi laiha tai tarpeeksi mitään, lähinnä tunsin itseni äidiksi, keittäjäksi, siivoojaksi, koko seksuaalisuuteni oli paussilla liian pitkän ajan. Nyt aion nauttia sen uudelleen löytymisestä.
Vanhempi ei kai käy?