Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on aika ilmeistä, kun vähän seuraa ympäristöään. Sitä vain ei kannata sanoa ääneen, koska silloin saa kuulla vain olevansa kateellinen. Varakkaammat ihmiset eivät vain pysty kuvittelemaan, että vähävaraisempi ihminen voisi heidän rinnallaan olla tyytyväinen omaan elämäänsä eikä yhtään kadehtisi heitä.

Itsekkyyskin on ihan yhtä ilmeistä. Kun kukaan ei voi väittää, ettei tietäisi, miten ylenmääräinen kuluttaminen vahingoittaa maapalloa ja on myös epäoikeudenmukaista, niin varakkaiden mielestä heillä on täysi oikeus tuhlata luonnonvaroja, ja niiden varjeleminen on sitten muiden asia. Ja taas tällaisen kommentin esittäjä on heidän mielestään vain kateellinen...

Vierailija
2/4 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne häipyivät nyt ne kaikki köyhien mollaajat? Ovat kai hipi hiljaa jossain nurkan takana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 18:15"]

Minne häipyivät nyt ne kaikki köyhien mollaajat? Ovat kai hipi hiljaa jossain nurkan takana?

[/quote]

Täällä yksi!

Miksi minä olisin hiljaa, ihan samaa mieltä olen tutkimuksesta. Huomaan sen itsestäni kyllä.

Vierailija
4/4 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 18:25"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 18:15"]

[/quote]

Täällä yksi!

Miksi minä olisin hiljaa, ihan samaa mieltä olen tutkimuksesta. Huomaan sen itsestäni kyllä.

[/quote]

Pointsit siitä sulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan