Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko nämä pisamia? Vasta 26-vuotiaana ilmestynyt

Vierailija
19.08.2020 |

nenän ympärille ja poskien yläpuolelle. Aika haaleita, mutta silti. Olen ihan innoissani kun ei näitä aiemmin ole tullut. Lähtevätkö kuitenkin talvella pois? Jäisivätpä pysyvästi ja tulisipa lisää :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamat on ihania, tulisipa minullekin. Olen vaan kalpea..

Vierailija
2/11 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan ne olla pisamia tai maksaläiskiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesakoita, jos noin "vanhana" ensimmäisen kerran ilmestyvät. Eli lähempänä maksaläiskää kuin pisamaa.

Vierailija
4/11 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vasta nyt olet niitä huomannut, käy ihotautilääkärillä ettei ole esim. tyvisolusyöpää tms. Kuulostaa että ihosi on voinut vaurioitua pikkuhiljaa.

Yleensö noita tulee lapsesta asti jos on taipumusta.. häviävät talveksi jonkun verran.

Vierailija
5/11 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkokesakoita? Ne ovat merkki ihon vaurioitumisesta auringossa, vaikkakin itsessään aurinkokesakot ovat vaarattomia.

Vierailija
6/11 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ihan vain aurinkovaurioita? Parikymppisenä niitä alkaa jo tulla, jos on ollut kova ottamaan aurinkoa tai ei ole suojannut ihoaan ulkona.

Vierailija
7/11 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on viimeinen hetki alkaa käyttää 50+ aurinkosuojavoidetta joka päivä kesät talvet, jos et halua pigmenttiviiksiä. Nimittäin kokemusta on.

Vierailija
8/11 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai ihan vain aurinkovaurioita? Parikymppisenä niitä alkaa jo tulla, jos on ollut kova ottamaan aurinkoa tai ei ole suojannut ihoaan ulkona.

En ota aurinkoa koska olen aivan valkoinen ja palan herkästi. Käytän spf30 päivävoiteessa, mutta hikoilen varmaan nekin irti kesäkuumalla. Eli varmaan vaurioitunut sillä olen liikuskellut ulkona enemmän :/

Harmi...

Ap

Vierailija
9/11 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö siis olla huolissaan kun näitä ilmestyy lähes joka päivä yksi uusi? Ovat pieniä beigen värisiä ja niitä tulee vain silmien alle ja nenän lähettyville.

Ap

Vierailija
10/11 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota aurinkoa koska olen aivan valkoinen ja palan herkästi. Käytän spf30 päivävoiteessa, mutta hikoilen varmaan nekin irti kesäkuumalla. Eli varmaan vaurioitunut sillä olen liikuskellut ulkona enemmän :/

Harmi...

Ap

Näyttääkö samalta kuin tuossa vasemmassa kuvassa https://i.redd.it/208szexa6w221.jpg ?

Vierailija
11/11 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi...

Ap

Näyttääkö samalta kuin tuossa vasemmassa kuvassa https://i.redd.it/208szexa6w221.jpg ?

Näyttää, paitsi ovat vaaleampia ja pienempiä. Ihoni on muutenkin todella vaalea, eivät nämä erotu kuin läheltä katsottaessa.

Ap