Onko kukaan ostanut tai saanut myytyä toppa-asua jossa polvet puhki
Ihmettelen vaan kun niitä aina kirpparilla näkee ja joskus vielä hyvään hintaan. Minä en edes harkitse ostamista jos on rikkinäinen tai ihan kulunut vaate vaikka olisi kuinka reimatekkiä tai ticketiä.
Mullakin olisi tuossa reimatecin puku, jossa on polvet kulahtaneet ja vetskarin suojaläppää jyrsitty, vähän tummentumaakin vaaleissa kohdissa.
En ajatellut vieväni kirppispöydän täytteeksi, vai kannattaisiko?
Kommentit (8)
En ole saanut edes ilmaiseksi eteenpäin muuten täysin uudenveroista Reimatecin kuluvan kauden haalaria, josta oli polvet auenneet asfalttikaatumisen seurauksena. Tuli nätit palkeenkielet, jotka ompelin ja joiden päälle laitoin vielä vedenkestävästä liimattavasta paikasta todella isot paikat.
Ei auttanut. Kenellekään ei kelvannut. Heitin roskiin, kun UFFillekaan ei saanut rikkinäisiä viedä. HÖH!
Olen huuto.netissä myynyt muutamankin. Reimatecin haalareista joissa polvet rikki ihan kunnolla olen saanut 10-20€. Ne saa kuitenkin nätisti korjattua sellainen joka osaa.
Kannattaa myydä paikkaamattomina ja liittää kirppiksellä pukuun lappu jossa tämä asia kerrotaan selvästi.
Toise haluaa kotikäyttöön niitä rymyvaatteita.
Toiset vie hoitopaikkaan rymyvaatteita, kun ne kuitenkin likastuu ja varastetaan.
Jotkut eivät valmiiksi kulutettua osta mihinkään tarkoitukseen.
Kyse on vaan siitä onnistuuko juuri sinun haalarisi kohtaamaan oikeat ihmiset.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 14:02"]
Kannattaa myydä paikkaamattomina ja liittää kirppiksellä pukuun lappu jossa tämä asia kerrotaan selvästi.
[/quote]
Paitsi, jos on ehtinyt jo paikata ja haalari ollut käytössä paikattuna kuten kakkosen tapauksessa :-) Siis en lähtenyt repimään paikkoja pois...
Ostan edulliset mielelläni, jos ne on muuten hyvässä kunnossa. Saan pienet viat korjattua, mutta rahaa ei ole tuhlattavaksi. Pojallani ne kuitenkin hajoaa uudestaan.
Saitte ylipuhuttua. Vien ne huomenna myyntiin, vaikka suoraan sanoen hävettää myydä sellaisia. Laitan vaikka kympin hinnaksi, onhan siinä kuitenkin melkein ehjä takki eikä polvetkaan ole ihan täysin puhki vaikka kuluneet onkin.
Yritän ajatella vaikka niin että nyt saa joku lapsi rymytä sielunsa kyllyydestä kun ei tarvitse varoa uutta hienoa pukua.
Jos en saa myytyä, niin tulen sitten marmattamaan teille:)
Itse asiassa olen. Tosin olin paikannut liimapaikalla ne polvet. Ihan kokeilun vuoksi vein reimatecin polvipaikattuna kirpparille, laitoin tosin halvan hinnan, ja niin vain meni kaupaksi. Ja ihan selvästi näki, että polvet on paikattu, kun kirjoitin sen vielä hintalappuunkin :-)