Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten silmäpusseista eroon?

Vierailija
28.08.2013 |

Minulla on silmien alla sellaiset pullottavat pussit. Ollut jo yli 10 vuotta. Muuta häiritsevää kasvoissani ei ole, mutta silmäpussit näkyvät selvästi ja kauas. Mitäs ihmettä niille voisi tehdä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on ihan krooniset pussit, joihin ei auta

-selällään nukkuminen

-runsas juominen

-suolan välttäminen

-riittävä uni ja säänöllinen unirytmi

niin ainoa oikeasti toimiva keino taitaa olla kirurgin puukko.

Mulla on ollut pussit lapsesta asti ja mitä enemmän ikää kertyy, sen kamalammat ne ovat. Lumenella oli joskus joku hyvä tuote jolla oli jotain marginaalista vaikutusta, samoin Cliniquen oisko all about eyes oli hetken aikaa lähes vähäsen toimiva. Mä ole jo luovuttanut. Leikkaukseen en lähde eli elän elämäni hirväenä räähkänä. Sääli, sillä olisin muuten ihan nätti.

Vierailija
2/7 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestettä uskon juovani riittävästi, 2-3 litraa päivässä. Suolaa käytän vähän.

Mutta selälläni en osaa nukkua, en nukahtaisi koko yönä jos olisi selällään oltava. Unen määrä ei kyllä ole tasaisesti riittävä. Ehkä pitäisi muutenkin yrittää saada lisättyä unen määrää eli mentävä aikaisemmin ja säännöllisemmin nukkumaan.

Kuinka paljon unta lisäämällä voi saada pusseja vähenemään? Kestääkö se tulos viikkoja vai kuukausia? Paljonko sitä pitäisi nukkua jotta se voisi tehota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen oli siis ap.

Ja kiitokset kakkoselle!

Vierailija
4/7 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että unen määrän pitää olla yksilöllisesti sopiva ja tasaisesti melko sama, että sillä olisi vaikutusta. Mutta mitään tieteellistä faktaa mulla ei luonnollisestikaan ole :) Esim. se 8 tuntia joka yö ja unten maille ennen puoltayötä on mulla pitänyt jotenkin kurissa pussitusta. Liika uni sitten taas vaan lisää sitä.

Mahallaan nukkuminen pahentaa tilannetta.

Voit toki kokeilla ottaa tavaksi kevyesti sormenpäillä hieroa ohimoita, se voi parantaa kasvojen nestekiertoa. Tän vinkin luin joskus varmaankin iltalehdestä.

Meikki häivyttää pussiefektiä jonkin verran. Valokynää ja rajausta. Mutta luulen, että meikki voi myös tehdä hallaa silmäympärysiholle, joten varovainen mutta huolellinen puhdistus, puhtaat välineet ja laadukkaat tuotteet. Alaluomi pitäisi puhdistaa ja rasvata ulkonurkasta sisänurkkaan, ei sisänurkasta ulkonurkkaan, näin mulle on opetettu.

Tsemppiä taisteluun.

2

Vierailija
5/7 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

ap

Vierailija
6/7 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusseissa on oikeasti rasvaa sisällä. Olit vaikka kuinka hoikka tahansa. Ei auta kun puukko. Itselläni sama ongelma, säästän juuri toimenpidettä varten, olen muuten nätti mutta väsyneen näköinen pussien kanssa. Käytän aina silmälaseja jotka tulevat pussien päälle, mut haluaisin laseista eroon. Ekaks leikkautan pussit, sitten silmät, pussit oikeesti muuten vanhentaa. 

Vierailija
7/7 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:39"]

Pusseissa on oikeasti rasvaa sisällä. Olit vaikka kuinka hoikka tahansa. Ei auta kun puukko. Itselläni sama ongelma, säästän juuri toimenpidettä varten, olen muuten nätti mutta väsyneen näköinen pussien kanssa. Käytän aina silmälaseja jotka tulevat pussien päälle, mut haluaisin laseista eroon. Ekaks leikkautan pussit, sitten silmät, pussit oikeesti muuten vanhentaa. 

[/quote]

Tuota rasvaa olen katsonut itsekin niissä olevan. Pitääpä harkita leikkausta, silmälasit eivät minulla peitä ongelmaa.