Riittääkö perusteluiksi sectiolle?
Se, että edellisessä synnytyksessä menetti verta 3,5litraa ja pelkää nyt ihan tosiaan että seuraava menee samanlailla.
Kommentit (12)
Älä jaksa kakkonen, mee johonkin muuhun ketjuun.
ja olisko ollut 5? En ole pelkopolilla, mutta tuttavien kohdalla asia koettu vierestä.
Täällä et saa kuin paskantärkeitä kommentteja alatiesynnyttäneiltä heinähatuilta, jotka eivät ole elämänsä aikana muuta saavuttaneet kuin kolmannen asteen repeämät ja ylpeilevät nyt sitten sillä.
Mutta lääkäritkään ei ole yksimielisiä...itse repesin synnytyksessä pahoin ja minut leikannut lääkäri sanoi, etten alakautta voi koskaan enää synnyttää; kohtu ei kestä. Eräs toinen gynekologi on taas sitä mieltä, että siitä vaan alateitse! ?
En kyllä taida valitettavasti synnyttää mitenkään päin enää!
Sinä synnytät ja itse voit vaatimalla vaatia kukaan ei voi sua pakottaa alateitse synnyttämään jossei muuten niin sen pelkopolin kautta.
vuotaa kun alatiesynnytyksessä, ap, et tuskin tuolla perustelulla saat section. t kätilö
Siksi siis menetin verta. Enkä mä sitä verenhukkaa pelkää vaan sitä nukuttamista ja sitä oloa sen jälkeen. Jalat tärisee holttomasti vaikka sain onko se nyt petidiinipiikin, kestää monen monta tuntia ennenkun näkee vauvan, ei saanut nousta sängystä moneen päivään, verensiirotja piti tehdä useampana päivänä, sairaalassa olin reippaasti yli viikon vuode potilaana jne.
En mä ajattele todellakaan, että sectio olisi joku huviretki. Pelkään sitäkin ja tiedän että siitä toipuminen kestää pidenpään kuin alatiesynnytyksestä jos se on mennyt normaalisti. Toedän että leikkaushaava voi kipuilla jälkeen päin jne. En tosiaan pidä sitä helppona ratkaisuna koska luulen että alatiesynnytys on helpompaa sitten jälkikäteen. Tai no nyt suututan ne jotka on synnyttäneen alakautta ja revenneet pahoin jne. En tarkoita sitä vähätellä. Itse koin itse synnytksen ihan ok hommaksi, sitä itse synnytystä siis en pelkää vaan sitä että se samperin istukka jää taas jumiin.
ap
Jos ei kukaan suostu leikkaamaan, niin ala kautta vaan on lapsi synnytettettävä.
T : äiti, joka pakotettiin alatiesyynnytykseen ja lapsi vammautui synnytyksessä
Vierailija:
Sinä synnytät ja itse voit vaatimalla vaatia kukaan ei voi sua pakottaa alateitse synnyttämään jossei muuten niin sen pelkopolin kautta.
miks " teet" lapsia jos et uskalla niitä tuoda maailmaan luonnollisella tavalla