Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitaisko sopia, ettei kommentoida trollajien viestejä?

Vierailija
28.08.2013 |

Tarkoitan nyt esim sitä trollaajaa, joka kirjoittelee tuohon "leipäjono"-ketjuun; miksi sen ilkeitä viestejä pitää kommentoida? Menee ihan överiksi, ei auta ap:ta yhtään, saa vaan pahan mielen kaikille ja menee hyvät ketjut pilalle. Kyllä tuollaiset trollaajat hiljenee, kun ei niille vastaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on keskustelupalsta ja aikuisena mulla on oikeus keskustella kenen kanssa haluan, eikö?

Vierailija
2/4 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei olisi mitään syytä käydä tällä palstalla, jos ei täällä olisi trolleja. Joten todellakin vastaan ja trollaan jatkossakin! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ap, älä ota niin tosissas!

kannattaiskohan sun lopettaa täällä roikkuminen, ettei vaan mee oikea elämä ja tää palstaelämä sekaisin?

Vierailija
4/4 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollit pysyy elossa, koska trollin hoksaaminen vaatii jonkinlaista älykkyysosamäärää. Se ei kaikilla ole riittävä. Trolli nauttii, kun hänen vedätyksesnsä toimii. Sitä saa tosiaan ihmetellä, mikä kaikki menee läpi.

Toiseksi, on trollin ruokkijoita, jotka lisää pökköä pesään ja taas porukka menee messiin tosissaan.

Minun älykkyysosamääräni riittää huomaamaan trollin mutta ei pysymään pois täältä.

Perustakaa Anonyymit AV-addiktit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän