LAITTAKAA INFORMATIIVINEN OTSIKKO AVAUKSIINNE, KIITOS!!
Lukijat voivat heti otsikosta päätellä, viitsiiko avausta aukaista. Joku kysyy vaipoista, toinen imetyksestä, kolmas teini-iän angstista jne ...Ei kai teiltä ole liikaa vaadittu, että laitatte otsikkokenttään sen varsinaisen asianne/aiheenne??
Ei siis otsikko tyyliin: Mitä olette mieltä / Nyt ahdistaa / Auttakaa mua nyt TMS ... vaan AIHE siihen otsikkoon, KIITOS!!!
Kommentit (11)
Täällä on kyllä maailman oudoimmat aloitukset :DDD Ilmeisesti moni ei halua omilleen lukijoita kun ne näyttää niin typeriltä ettei viitsi vaivautua avaamaan.
Ap jaksaa vielä valittaa: LAITTAKAA OTSIKKOON AIHE!!!
Siis yksinkertaisesti se ASIA, mitä viestinne koskee!! Ei voi olla vaikeata.
Otsikko olisi huomattavasti helpompi kirjoittaa tarkemmin jos saisi käyttää enemmän kuin 80 merkkiä...
Joo. Ap vastaa, että joo, väsyy hiirikäsi.
Eikö oikeasti teitä ketään muita haittaa avata täysin turhia avauksia?
Kun siihen otsikkoon voi laittaa sen AIHEEN, mitä viesti koskee!!
Jos haluaa saada vaikkapa vertaistukea siihen, että fetsipäinen viiksekäs maaorava heitti sinua Ming-vaasilla, niin ehkäpä kannattaa otsikoida se vaikkapa näin:
Fetsipäinen viiksekäs maaorava heitti minua ming-vaasilla, muita?
tai
Fetsipäisen viiksekkään maaoravan heittämälle vertaistukea
eikä
APUA! Onko tapahtunut muille?
tai
Itkettää!
Mikä tässä on niin vaikeaa?
Ap nro 7:lle: aiheeseen riittää yksi tai kaksi sanaa!!
Ap nauraa esimerkeille nro 9. Mutta juuri tätä minä tarkoitin. Kyllä siihen otsikkoon mahtuu AIHE.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 15:35"]
Lukijat voivat heti otsikosta päätellä, viitsiiko avausta aukaista. Joku kysyy vaipoista, toinen imetyksestä, kolmas teini-iän angstista jne ...Ei kai teiltä ole liikaa vaadittu, että laitatte otsikkokenttään sen varsinaisen asianne/aiheenne??
Ei siis otsikko tyyliin: Mitä olette mieltä / Nyt ahdistaa / Auttakaa mua nyt TMS ... vaan AIHE siihen otsikkoon, KIITOS!!!
[/quote]
Älä huuda
Nosto.